Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:En reken er maar op dat het dan ontzettend pijnlijk is om te horen dat je het zelf wel zal hebben uitgelokt.
Caesar schreef:Maar men weet totaal niet of dit ook zo'n meisje was (wat het nog steeds niet goed zou praten trouwens) en aangezien ze in België woont en van paarden houdt, is de er ook nog eens een reeële kans dat het meiske hier op Bokt zit![naam] schreef:En reken er maar op dat het dan ontzettend pijnlijk is om te horen dat je het zelf wel zal hebben uitgelokt.
Kk (sorry voor de fout eerder) ik doel in mijn posten absoluut niet op meiden die hetzelfde hebben meegemaakt als jou.
Ik doel op de meiden die heel goed weten wat sex is en hoe dat te krijgen. Hoe ze iemand om hun vinger winden. En nee, dat praat niks goed maar zulke meiden zijn donders bijdehand. En ja, die zie ik op de manege. Elk jaar veranderen ze verder. Zeker de meiden die knap zijn en de aandacht krijgen...
Kuggur schreef:Caesar schreef:KKK, er zijn weinig mannen die op bepaalde momenten de biefstuk niet van het bord eten hoor... op gegeven moment worden ze zo gek gemaakt dat ze niet meer helder nadenken.
Een dieptrieste attitude ten opzichte van mannen.
ohjajoh6 schreef:Mijn mond valt letterlijk open bij sommige reacties;
Dus omdat een man een neanderthaler is , is het ok? Het moet toch nog niet gekker gaan worden in de wereld.
En omdat een minderjarige meid, die worstelt met haar eigen seksualiteit en daar dus op een hele verkeerde manier (voor haarzelf!!) mee aan het experimenteren gaat, is ze loslopend wild, wat vooral niet moet gaan janken als ze dan wel een keer aangerand/verkracht word?
Heeft mijn moeder dan echt voor niets haar BH verbrand? Voor onze rechten als vrouw?
Dit is geen stapje terug in de tijd, maar een hele eeuw...
Kuggur schreef:Caesar schreef:KKK, er zijn weinig mannen die op bepaalde momenten de biefstuk niet van het bord eten hoor... op gegeven moment worden ze zo gek gemaakt dat ze niet meer helder nadenken.
Een dieptrieste attitude ten opzichte van mannen.
Caesar schreef:Tja ik weet niet... ik vind dit zo'n gevalletje apart. Zeker als ik lees van die smsjes... als je iets niet wilt ga je geen 113 smsjes versturen. De meiden van 15 van tegenwoordig zijn aardig vroeg met bepaalde dingen en ondanks dat de instructeur fout zat vind ik een verkrachter op basis van dit artikel wel ver gaan.
Caesar schreef:Jullie kunnen de dingen ook enorm overtrekken... kom toch. Ik geef nergens het meisje zelf de schuld hoor. Ik geef alleen aan dat ik gezien het artikel niet vindt dat de man hier alleen fout is en als verkrachter of aanrander aangepakt moet worden!!
En dat ik van dichtbij heb gezien hoe handig bepaalde meiden zijn...
Toevoeging; en waarom denk je dat er vrouwen op mannen vallen die 20 of 30 jaar ouder zijn? Dat is als ze 18+ zijn toch ook normaal....