Instructeur verdacht van seksueel misbruik leerling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:17

Jonge meisjes die zelf aandacht zoeken bij oudere mannen of toegeven aan seksuele aandacht van oudere mannen hebben iets niet goed zitten in hun leven. In plaats van dat een oudere man daar op in speelt door een seksuele relatie aan te gaan zou hij zo'n kind juist moeten duidelijk maken dat zoiets niet gepast is. Zulke meisjes zijn vaak labiel in hun beslissingen en raken van de ene misère in de andere. Vaak halen ze sex en liefde door elkaar. Wanneer dan de seksuele behoefte van de man uitdooft en er geen liefde blijkt te zijn, gaan ze weer op zoek naar andere invullingen en voor je het weet raakt zo'n meisje zwanger terwijl de omstandigheden in zo'n relatie daar dan helemaal niet voor geschikt zijn.
Een oudere man moet zich hoe dan ook realiseren dat hij niet de juiste persoon is om een lege plek bij een jong meisje in te vullen, en al helemaal niet op sexueel gebied. Want zelfs al gaat het op zogenaamde vrijwillige basis, dan is zo'n relatie vaak verre van gezond.

Anoniem

Re: Instructeur verdacht van seksueel misbruik leerling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:27

Ik weet anders nog heel goed dat ook ik het maar al te stoer vond om op mijn 15e verkering te krijgen met een 25 jarige uitsmijter. Ik heb toen gewoon geluk gehad dat toen wij in zijn dikke Amerikaan onderweg waren naar zijn huis, voor je weet wel, ik het zo zichtbaar voor hem op mijn heupen kreeg, dat hij zei:" Meissie, jij bent hier helemaal nog niet aan toe, ik ga jou naar huis brengen".

Goof is jaren erna nog altijd mijn grote gabber geweest, want oh oh oh, wat voelde ik mij klein op dat moment, maar och och och, wat vond ik hem toch toen juist helemaal fantastisch! _/-\o_

Maar ik heb toen natuurlijk wel ongelofelijk veel geluk bij gehad uiteindelijk en bij mij zat het echt wel goed hoor, dat hoort er toch ook een beetje bij? Bij een meid in de puberteit die haar eigen seksualiteit aan het ontdekken is? Maar moet je dan maar gelijk zo ongenadigd afgestraft worden dat het inderdaad voor de rest van je leven niet meer goed zal komen in je koppie? Dat is toch juist aan de volwassene om daar correct mee om te gaan?

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:34

Ik snap je punt hoor in deze situatie. Als het waar wat in het verhaal hier staat dat zij zijn paard mocht verzorgen vind ik ook misbruik van een minderjarige. En ja ik heb ook ooit wel eens gedacht waar ben ik aan begonnen. Ik zeg ook niet dat ik niet naïef was of ben daar heb ik de nodige ervaring niet voor. Niemand op die leeftijd.

Als mijn ouders toen de tijd er een probleem mee hadden, waren wij ook niet meer samen. Allang niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:37

Ik vind het ook erg dat er in dit topic wordt gesproken over manipulatieve pubers, terwijl men niet eens weet waar ze het over hebben.

Zelf was ik 14 toen ik een man van 34 tegen kwam bij wie ik paarden mocht verzorgen.
Deze heeft ook dingen gedaan die niet goed waren, maar was ik uitdagend? Absoluut niet! Was ik 'sexy' gekleed? Ook niet!
Ik was het stilste, meest verlegen meisje van de klas en durfde niet eens in publiek te praten.
Ze kiezen je uit hoor... ze weten perfect bij wie ze iets wel en niet kunnen flikken.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:40

En vaak zijn het juist de stille en verlegen meisjes het slachtoffer helaas. Las vandaag er een ander artikel over zelfde smoes als hier, ik dacht dat ze ouder was. Maar dan op een school en dat meisje was wel zwanger...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:43

En reken er maar op dat het dan ontzettend pijnlijk is om te horen dat je het zelf wel zal hebben uitgelokt.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:44

Er zullen gevallen zijn dat dat idd gebeurt maar dat weet je nooit van te voren. In dit artikelen zetten ze lang niet alle feiten.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:47

Ik heb eigenlijk maar 1 ding te melden: die man is gewoon wettelijk strafbaar. Punt. Zelfs al zou ze het uitgelokt hebben, dan nog zit hij fout. Hij is 38, volwassen dus, en hoort beter te weten en zijn poten thuis te houden. Mijn mond valt open van sommige reacties hier.

Ik vind trouwens zelf de OP maar een kant van het verhaal weergeven, namelijk die van de instructeur en zijn advocaat.
Laatst bijgewerkt door Felicxa op 23-05-15 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:48

Hij was 38, niet 18.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:57

KoudbloedKim schreef:
Hij was 38, niet 18.

thanks, was niet aan het opletten, heb het aangepast.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 21:46

KoudbloedKim schreef:
En reken er maar op dat het dan ontzettend pijnlijk is om te horen dat je het zelf wel zal hebben uitgelokt.

Kk (sorry voor de fout eerder) ik doel in mijn posten absoluut niet op meiden die hetzelfde hebben meegemaakt als jou.

Ik doel op de meiden die heel goed weten wat sex is en hoe dat te krijgen. Hoe ze iemand om hun vinger winden. En nee, dat praat niks goed maar zulke meiden zijn donders bijdehand. En ja, die zie ik op de manege. Elk jaar veranderen ze verder. Zeker de meiden die knap zijn en de aandacht krijgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 21:58

Het is een eenmalige misstap van hem in een toen moeilijke periode.
Dus als je zielig bent mag je doen wat in je op komt, daar moet men dan maar begrip voor hebben.... Want hij had het zo moeilijk.
8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 22:26

Caesar schreef:
[naam] schreef:

Kk (sorry voor de fout eerder) ik doel in mijn posten absoluut niet op meiden die hetzelfde hebben meegemaakt als jou.

Ik doel op de meiden die heel goed weten wat sex is en hoe dat te krijgen. Hoe ze iemand om hun vinger winden. En nee, dat praat niks goed maar zulke meiden zijn donders bijdehand. En ja, die zie ik op de manege. Elk jaar veranderen ze verder. Zeker de meiden die knap zijn en de aandacht krijgen...
Maar men weet totaal niet of dit ook zo'n meisje was (wat het nog steeds niet goed zou praten trouwens) en aangezien ze in België woont en van paarden houdt, is de er ook nog eens een reeële kans dat het meiske hier op Bokt zit!
Wat denk jij hoe zij zich voelt als zij dit op de voorpagina ziet staan inclusief alle reacties over 'de meiden van tegenwoordig' die het er regelmatig zelf naar maken en dat het allemaal zo erg niet is?!
Zijn 'we' dan echt zo'n maatschappij geworden dat we alles maar eruit moeten gooien ongeacht de gevolgen die het voor een ander kan hebben?

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 22:51

Caesar schreef:
KKK, er zijn weinig mannen die op bepaalde momenten de biefstuk niet van het bord eten hoor... op gegeven moment worden ze zo gek gemaakt dat ze niet meer helder nadenken.

Een dieptrieste attitude ten opzichte van mannen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 08:20

Kuggur schreef:
Caesar schreef:
KKK, er zijn weinig mannen die op bepaalde momenten de biefstuk niet van het bord eten hoor... op gegeven moment worden ze zo gek gemaakt dat ze niet meer helder nadenken.

Idd Kuggur. Niet een kleine stap terug in de tijd, maar een hele eeuw.

ohjajoh6 schreef:
Mijn mond valt letterlijk open bij sommige reacties;

Dus omdat een man een neanderthaler is , is het ok? Het moet toch nog niet gekker gaan worden in de wereld.
En omdat een minderjarige meid, die worstelt met haar eigen seksualiteit en daar dus op een hele verkeerde manier (voor haarzelf!!) mee aan het experimenteren gaat, is ze loslopend wild, wat vooral niet moet gaan janken als ze dan wel een keer aangerand/verkracht word?

Heeft mijn moeder dan echt voor niets haar BH verbrand? Voor onze rechten als vrouw?
Dit is geen stapje terug in de tijd, maar een hele eeuw...

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 16:42

Kuggur schreef:
Caesar schreef:

Ga nou niet zeggen dat het merendeel van de mensen monogaam is...

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 16:44

Caesar schreef:
Kuggur schreef:

Ga nou niet zeggen dat het merendeel van de mensen monogaam is...

Dat heeft minder dan niets te maken met mijn opmerking en met het onderwerp van dit topic beste Caesar.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:02

In zekere zin wel. Is maar net hoe je het onderwerp bekijkt... en dat maakt ook niet uit. Ik heb de andere kant gezien van meiden die mannen in zekere zin tot slachtoffer maken...

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:08

Nee, niet "in zekere zin". En óók niet "het is maar hoe je het bekijkt".
Je opmerking waar ik op reageerde was overduidelijk.

Je sleept er nu irrelevante zaken bij (monogamie heeft niets met het onderwerp te maken) om hem te rechtvaardigen.

En in verband met dit topic; een 15 jarige pupil maakt geen "slachtoffer" van haar 38 jarige instructeur.
Verliefde pubermeisjes is iets waar je op kunt rekenen en mee moet kunnen omgaan in zo´n positie.
Verbijsterend dat je dit goed wil praten.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:18

Ik praat niks goed. Ik heb de andere kant gezien. En een man is dan geen verkrachter of aanrander. Je kunt wat zeggen over normen en waarden, eens. Het hoort niet. Ik ga er verder ook niet meer op in, ik begrijp ook de andere reacties.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:25

Kan je ook wel aanhalen dat ze in india of oeroeboeroe met 8 jaar uitgehuwelijkt worden.. niks mis mee.. denken ze daar.

Het is niet voor niets hier verboden. Jij mag ook niet door het rode licht rijden.. doe je het wel loop je ook tegen de lamp met de tijd, als je je handjes niet in bedwang heb in de hema idem dito.... Meneer had ongeacht zijn zware tijd en ongeacht een verleidelijke minderjarige hitsige puber zijn zooi achter zijn rits moeten houden. Net als zijn handjes zijn tong en alle andere attributen die hij gebruikt heeft (eventueel). Punt uit.

Ik heb ook vroeger dingen uit gevroten die niet konden. Maar als ik zou weten dat mijn dochters hetzelfde zouden doen.. oeps. Ik begrijp enorm goed dat een puber helemaal opgaat in de aandacht van een volwassen man.. in dit geval die ook nog eens met paarden werkt.. ohhh wow!!!! En ik weet ook dat dat soort meisjes soms grof gezegd enorm geil kunnen doen. Maar als leraar en volwassene zou je daar dus afstand van moeten nemen. Wat ik al eerder gezegd heb, als jij een leerling krijgt, neem ik aan dat je via de vereniging weet hoe oud ze is enzo. dus leeftijd is geen excuus. Moeilijke periode is ook geen excuus.. Als (in dit geval man zijnde) zou je zelfs de ouders moeten inlichten van uw dochter heeft een oogje op me. help me want dit mag niet. Gezond verstand.. daar draait t om

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:28

Caesar schreef:
Tja ik weet niet... ik vind dit zo'n gevalletje apart. Zeker als ik lees van die smsjes... als je iets niet wilt ga je geen 113 smsjes versturen. De meiden van 15 van tegenwoordig zijn aardig vroeg met bepaalde dingen en ondanks dat de instructeur fout zat vind ik een verkrachter op basis van dit artikel wel ver gaan.

Sorry maar om te zeggen dat het meisje het zelf heeft opgezocht.. Dat vind ik heel erg ver gaan. En 'meiden van 15'? Sommige meiden van 15 ja, zeker niet allemaal. Ik vraag me af of sommigen van jullie wel weten dat advocaten van verdachten in dit soort zaken vaak doen alsof het meisje het zelf allemaal doet. Zo triest dat sommige mensen vinden dat het de schuld is van 'de hitsige puber' terwijl de puber misschien wel helemaal niet zo hitsig is als de volwassen man(!) die smerige dingen met de puber heeft gedaan, wil laten denken.

Bijna geen enkele meid vindt een oude instructeur interessant hoor, voordat jullie dat denken. Meiden van 15 vallen op jonge jongens, niet op smerige oude zakken.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:29

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:31

Jullie kunnen de dingen ook enorm overtrekken... kom toch. Ik geef nergens het meisje zelf de schuld hoor. Ik geef alleen aan dat ik gezien het artikel niet vindt dat de man hier alleen fout is en als verkrachter of aanrander aangepakt moet worden!!

En dat ik van dichtbij heb gezien hoe handig bepaalde meiden zijn...

Toevoeging; en waarom denk je dat er vrouwen op mannen vallen die 20 of 30 jaar ouder zijn? Dat is als ze 18+ zijn toch ook normaal. die zijn ook niet ineens gek omdat ze op een.oudere man vallen

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-15 17:37

Caesar schreef:
Jullie kunnen de dingen ook enorm overtrekken... kom toch. Ik geef nergens het meisje zelf de schuld hoor. Ik geef alleen aan dat ik gezien het artikel niet vindt dat de man hier alleen fout is en als verkrachter of aanrander aangepakt moet worden!!

En dat ik van dichtbij heb gezien hoe handig bepaalde meiden zijn...

Toevoeging; en waarom denk je dat er vrouwen op mannen vallen die 20 of 30 jaar ouder zijn? Dat is als ze 18+ zijn toch ook normaal....

Ik wil niet vervelend zijn maar eerlijkgezegd vind ik dat jij heel erg op moet passen met je uitspraken hier in dit topic. Je doet alsof deze meid een verleidster was en dat ze hem (een bijna 40-jarige man) zelf heeft overgehaald om 'verkeerde' dingen bij haar te doen. Jij was er niet bij en voor hetzelfde geld was het een hele lieve, rustige meid die er helemaal kapot van is. 'Ze lokt het zelf uit' is een erg veelgebruikte uitspraak onder advocaten bij dit soort zaken.

Wat betreft je toevoeging: ja, en er zijn ook 40-jarige vrouwen die op mannen van 30 vallen, maar geen 15 jarige meiden die op jongens van 5 vallen. Volwassenen en jongeren zijn op dat gebied totaal niet te vergelijken.