vonneke schreef:Ik vind dat deze wat front mist? Of zie ik dat verkeerd?Dat valt op zich wel mee, heeft vooral een erg diepe - en forse - halsaanzet.
Ailill schreef:[naam] schreef:Ik vind dat deze wat front mist? Of zie ik dat verkeerd?Dat valt op zich wel mee, heeft vooral een erg diepe - en forse - halsaanzet.Ik zou hem toch graag wat meer vanuit de schoft zien.45.000, ben benieuwd of het dier daarvoor gegund wordt.
Rebecca schreef:Wat een afknapper een baby staartDat hebben de voorgaande paarden in het echt ook hoor Zei die nou net "thenk you very muts"?!
Zou deze graag met ieeeeets meer rust zien lopen, tis nu zo overhaast dat dr niets van zn gangen te zien is
Ailill schreef:[naam] schreef:Wat een afknapper een baby staartDat hebben de voorgaande paarden in het echt ook hoor Zei die nou net "thenk you very muts"?!Sst het is verder een leuk voorwaarts(kuch) dier , moest even een afknapper vinden
Rebecca schreef:Wat een afknapper een baby staartdaar laat je een paard toch niet op staan mag ik hopen?Ik vind de vos een erg toffe! Ben benieuwd wat je daarmee kan in een meer normale omgeving.
vonneke schreef:[naam] schreef:Wat een afknapper een baby staartdaar laat je een paard toch niet op staan mag ik hopen?Ik vind de vos een erg toffe! Ben benieuwd wat je daarmee kan in een meer normale omgeving.Zeker niet Hij is ergg tof , is dat geldboom leeg is
Deze is niet echt mijn type, een typisch voorbeeld van een modern gefokt dressuur paard, erg hoog op de benen en weinig verbinding in het lichaam.