Ken het paard vanaf zijn 3de en weet hoe hij is... ( was) Goed te huis waar die komt te staan...
Anoniem
Geplaatst: 13-04-15 16:03
Hier moeten ze TV van maken! Als ik het zo lees is het een soort van As The World Turns, met een vleugje The A-team, Ally McBeal en de Tokkies. En dokter Phil kan er ook nog in: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... hter.dhtml
Het is nooit zeker of Tommie er ooit nog op rijdt. In dat geval zal hij Vingino deze keer wel gewoon netjes moeten (laten) kopen. Dat hij vorig jaar riep dat hij eigenaar was is onzin geweest. Dat blijkt nu wel. Niet zo professioneel van hem! Edward Gal hij bedankte de eigenaren netjes en zo hoort het ook!
Het is maar hoe je het leest en waar je sympathie ligt. TV heeft ook moeten tekenen en heeft een percentage ontvangen, hij had dus wel recht op iets. Voor mij staat wel vast, dat de onderlinge samenwerking niet goed vast gelegd was. En beiden hebben niet echt netjes gehandeld om hun gelijk te halen. MvB en TV zijn beide verliezers, IMO. Ik ben benieuwd naar de prestaties van deze nieuwe combinatie.
CoriienRN
Geplaatst: 14-04-15 10:18
Zo zie ik het niet, grote verliezer is TV zelf.. die de OS in gedachten had.....
Laten we as week even afwachten de kant van het verhaal van MVB
Ik ben het met je eens dat TV de grootste verliezer is, op dit moment. Ik begrijp ook zijn frustratie. Hij was er heel dichtbij en die kans wordt hem ontnomen. Maar MvB haar reputatie heeft ook te lijden gehad. En daarbij heeft zij ook (extra) kosten gemaakt. De winst op de verkoop zal aardig geslonken zijn. Niemand zal weten hoe het verder zal gaan in de toekomst.
Sommige reacties druipen van afgunst en leedvermaak, maar dat is niet vreemd in de paardenwereld
Ach ik gunde het TV ook heb hem vaak zat zien rijden hier in de buurt, wat me wel steekt is dat hij er een heel drama van maakt ( wat het in zijn ogen is) maar dat Haar kant familie er ook onder te lijden gehad heeft en het hem geen drol uit maakt....
Ach ik gun het paard het beste want het is echt een topper zo wel op stal als in de ring