Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Air schreef:Uit de OP begrijp ik dat de politie bij het onderzoeken vaststelde dat de pony versuft was.

elenaMM77 schreef:Air schreef:Uit de OP begrijp ik dat de politie bij het onderzoeken vaststelde dat de pony versuft was.
ja maar OP komt dus uit de mond van Britt, sorry dat ik het blijf zeggen..
maar ik krijg de kriebels van iedere vorm van conclusie die er uit haar mond komt,
volgens mij moet de eerste juiste nog geboren worden.
elenaMM77 schreef:Air schreef:Uit de OP begrijp ik dat de politie bij het onderzoeken vaststelde dat de pony versuft was.
ja maar OP komt dus uit de mond van Britt, sorry dat ik het blijf zeggen..
maar ik krijg de kriebels van iedere vorm van conclusie die er uit haar mond komt,
volgens mij moet de eerste juiste nog geboren worden.
Mioux schreef:Ik vind het eerlijk gezegd ronduit belachelijk dat mensen zeggen "maar britt heeft het gezegd".
Alsof zij zo iemand niet kan betrappen? En wat als het wel dé beul blijkt te zijn? Wat zeggen mensen dan? Is het dan van ow nou ja ze had wel gelijk... Vind beetje apart.
Als er een andere naam had gestaan, of het was bij de stal van anky v grunsven gebeurd was het hier een hele andere sfeer ! Bij wijze van dan.
palousa_boy schreef:air, volgens mij is er een tijd geleden in een programma zoiets gedaan (met Eddy zoy ofzo)
Die heeft volgens mij 40 minuten (als het niet langer was) met een bivakmuts voor de deuren van een bank heen en weer gelopen voor er iemand kwam om hem aan te spreken.
Misschien verkoopt deze man wel spannende kleding met bijbehorend speelgoed.
Of wacht hij idd op een speelmaatje
Of een van de andere 1000 redenen waarom iemand zulk spul bij zich kan hebben.
Mijn auto ligt ook altijd vol met gereedschap, ben ik dan meteen een pikkedief die ergens wil inbreken?
Keet schreef:chimello schreef:Dat is echt de beul niet die origineel in België actief was want die sneed merries en veulens open aan de geslachtsdelen, groot verschil met ringen en een mes...
Een cockring wordt over het algemeen niet gebruikt voor snijdenDenk dat die een andere functie had
Met een stalen buis echter kan je behoorlijk wat schade toebrengen.
Denk dat er meerdere zieke geesten ronddwalen door NL en Belgie, dus denk dat het inderdaad niet dezelfde is als in Belgie
Zeker gezien het feit dat hij op de fiets was.
Air schreef:
SAKKIA schreef:Niet schelden op de politie, neem maar van mij aan dat het voor hen ook heel frustrerend is dat ze deze man niet kunnen aanhouden