Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:45

Vreemd verhaal.
Het kan een man zijn die op een andere man wachtte, maar die versufte pony vind ik te verdacht.
Laatst bijgewerkt door EarthFocus op 10-03-15 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:45

Mooie vergelijking Air!

Naast dat Britt Dekker begaan is met paarden heeft ze ook een grote bek, genoeg meiden die nooit aan die man hadden durven vragen wat hij in hemelsnaam aan het doen was op dat tijdstip. Zij wel en was na de vreemde uitspraak uiteraard nog alerter. Ik krijg hier toch de kriebels van, jammer dat het niet bekend is of de pony daadwerkelijk gesedeerd is. Beter ook dat het Britt is die zoiets meemaakt, zij heeft toch een grote rol in de media en kan haar verhaal direct bij allemaal programma's doen. De gemiddelde penny zit met zo'n verhaal niet direct aan tafel bij RTL of SBS.

Enne, ik heb al niet te veel vertrouwen in de politie. De meesten doen hun werk hartstikke goed, maar een heel hoop ook niet. Zal niet de eerste keer zijn dat ze wat verzaken of wel wat fanatieker hadden mogen optreden. Neem wel aan dat ze de gegevens van de man hebben opgenomen??

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:47

Air schreef:
Uit de OP begrijp ik dat de politie bij het onderzoeken vaststelde dat de pony versuft was.

ja maar OP komt dus uit de mond van Britt, sorry dat ik het blijf zeggen..
maar ik krijg de kriebels van iedere vorm van conclusie die er uit haar mond komt,
volgens mij moet de eerste juiste nog geboren worden.

Niobe

Re: Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:49

Het zou niet de eerste keer zijn dat ze een verhaal verzint...

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:50

elenaMM77 schreef:
Air schreef:
Uit de OP begrijp ik dat de politie bij het onderzoeken vaststelde dat de pony versuft was.

maar ik krijg de kriebels van iedere vorm van conclusie die er uit haar mond komt,

Dus omdat jij een hekel aan haar hebt, zal er wel niets van kloppen?
Wauw, dat is echt een hele slimme opmerking......

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:50

Prima, als jij op die manier mensen wilt beoordelen, dan moeten wij jou ook niet meer serieus nemen elenaMM77. Je hebt immers een My Little Pony avatar... Dan kan je nooit iets zeggen wat klopt.

Het volledige verhaal trouwens:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... f=bookmark

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:51

elenaMM77 schreef:
Air schreef:

Verdiep je eerst eens in een persoon ipv te oordelen over een typetje dat ze neerzet op tv. Ze heeft gewoon een afgeronde HAVO opleiding@kortzichtig.

palousa_boy

air, volgens mij is er een tijd geleden in een programma zoiets gedaan (met Eddy zoy ofzo)
Die heeft volgens mij 40 minuten (als het niet langer was) met een bivakmuts voor de deuren van een bank heen en weer gelopen voor er iemand kwam om hem aan te spreken.

Misschien verkoopt deze man wel spannende kleding met bijbehorend speelgoed.
Of wacht hij idd op een speelmaatje
Of een van de andere 1000 redenen waarom iemand zulk spul bij zich kan hebben.

Mijn auto ligt ook altijd vol met gereedschap, ben ik dan meteen een pikkedief die ergens wil inbreken?

Mioux

Ik vind het eerlijk gezegd ronduit belachelijk dat mensen zeggen "maar britt heeft het gezegd".

Alsof zij zo iemand niet kan betrappen? En wat als het wel dé beul blijkt te zijn? Wat zeggen mensen dan? Is het dan van ow nou ja ze had wel gelijk... Vind beetje apart.

Als er een andere naam had gestaan, of het was bij de stal van anky v grunsven gebeurd was het hier een hele andere sfeer ! Bij wijze van dan.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:52

Ik hoor het echt met die stem zeggen gewoon

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:54

Mioux schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd ronduit belachelijk dat mensen zeggen "maar britt heeft het gezegd".

Alsof zij zo iemand niet kan betrappen? En wat als het wel dé beul blijkt te zijn? Wat zeggen mensen dan? Is het dan van ow nou ja ze had wel gelijk... Vind beetje apart.

Als er een andere naam had gestaan, of het was bij de stal van anky v grunsven gebeurd was het hier een hele andere sfeer ! Bij wijze van dan.

Inderdaad.....

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:55

palousa_boy schreef:
air, volgens mij is er een tijd geleden in een programma zoiets gedaan (met Eddy zoy ofzo)
Die heeft volgens mij 40 minuten (als het niet langer was) met een bivakmuts voor de deuren van een bank heen en weer gelopen voor er iemand kwam om hem aan te spreken.

Misschien verkoopt deze man wel spannende kleding met bijbehorend speelgoed.
Of wacht hij idd op een speelmaatje
Of een van de andere 1000 redenen waarom iemand zulk spul bij zich kan hebben.

Mijn auto ligt ook altijd vol met gereedschap, ben ik dan meteen een pikkedief die ergens wil inbreken?

Bizar!

Nee, maar als jij lang bij een deur staat te kijken 's nachts en je auto staat geparkeerd met die spullen erin... dat maakt je verdacht.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:55

Bij mijn vriendin in Lisse stond ook een keer s'avonds een man met de fiets naar haar paarden te kijken.Hij had haar niet gezien en schrok toen ze vroeg wat hij aan het doen was.Hij zei dat hij vogels aan het spotten was, en toen ging hij er vandoor.Hij had idd. een verrekijker bij zich.Mijn vriendin heeft het wel gemeld aan de politie,maar die deden er niets mee.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:56

Stoer, Britt, dat je erop afgegaan bent! Je hebt de witte pony in ieder geval een hoop ellende bespaart.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:58

Hier in lelystad ook iemand opgepakt die 'bezig' was, maar ze dachten niet dat het de 'paardenbeul' was, maar een pervers iemand. Is dus ook weer 'vrij' gelaten in afwachting van

Bowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:58

Wat een raar verhaal dat die man niet meegenomen is voor verhoor, zeker als de pony versuft was volgens de politie.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:59

Vraag me af hoe al deze koelbloedige mensen gereageerd zouden hebben als deze beste man bij hun geliefde paardje was aangetroffen _O-

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:00

Shirley schreef:
Vraag me af hoe al deze koelbloedige mensen gereageerd zouden hebben als deze beste man bij hun geliefde paardje was aangetroffen _O-

Vast net zo luchtig, want waarom zou britt hierover liegen of dergelijke, en hun niet ? ze zijn tenslotte ook geen anky v grunsven... :+

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:04

Keet schreef:
chimello schreef:
Dat is echt de beul niet die origineel in België actief was want die sneed merries en veulens open aan de geslachtsdelen, groot verschil met ringen en een mes...

Een cockring wordt over het algemeen niet gebruikt voor snijden :+ Denk dat die een andere functie had :+
Met een stalen buis echter kan je behoorlijk wat schade toebrengen.

Denk dat er meerdere zieke geesten ronddwalen door NL en Belgie, dus denk dat het inderdaad niet dezelfde is als in Belgie ;)
Zeker gezien het feit dat hij op de fiets was.

Is toch wat ik zeg, verschil tussen ene ring bij je hebben of een mes bij je hebben, het klopt gewoon niet, denk dus dat dit een willekeurige man is die van dieren houdt op een foute manier en niet iemand die ze gewoon wilt open snijden...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:06

Air schreef:

Nee, dit is niet het volledige verhaal. Dit is het verhaal van de kant van Britt, de andere kant van het verhaal kennen we niet.

En ja ik zou ook gevraagd hebben wat hij aan het doen was en ja ik zou ook de politie gebeld hebben en dus argwaan hebben gehad. Dus ik geloof heus wel het verhaal van Britt, maar je kunt er niet zo maar klakkeloos vanuit gaan dat deze man kwaad in het zin had richting die pony.

En voor de mensen die alleen maar lopen te hakken op de politie: Ga eens een dagje mee, dan kun je eens meemaken wat ze zoal doen de hele dag. Ik hoop voor je dat ze geen meldingen krijgen die nooit meer zult vergeten.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:15

SAKKIA schreef:
Niet schelden op de politie, neem maar van mij aan dat het voor hen ook heel frustrerend is dat ze deze man niet kunnen aanhouden ;)

Inderdaad, het is de keerzijde van ons rechtssysteem waarbij we niet willen dat je vastgehouden kan worden tot je je onschuld ksn aantonen.
Ik hoop wel dat ze die creep in de gaten blijven houden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:16

Heb net even wat doorgespit en een kennis die bij de politie werkt gesproken; als ze iemand van verdenken mogen ze die gewoon meenemen naar buro voor verder onderzoek/verhoor.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:17

Als hier een vreemde aan de wei staat denk dan maar niet dat één van onze beesten onder zijn neus gaat liggen pitten, die van jullie wel???

Secretss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:19

Wel goede publiciteit voor Britt...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:20

Ik denk echt niet dat ze dit zal gaan roepen om publiciteit te krijgen. Die heeft ze toch al zat.