Iloveiswan schreef:Agos wat ziet die oude animo eruit. Wel super dat die een huis heeft
Kan aan mij liggen, maar ik zie geen verwaarloosde paarden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Iloveiswan schreef:Agos wat ziet die oude animo eruit. Wel super dat die een huis heeft
Kan aan mij liggen, maar ik zie geen verwaarloosde paarden?
Citaat:Nogal tegenstrijdig, personeel houdt ze goed in de gaten, maar ondertussen staan er pony's in vieze stallen zonder water?
Jij hebt het gezien, maar wat doe jij er aan?
Bekapping schreef:Ze zijn zeker niet bij ons verwaarloosd hoor,en een dierenarts hebben ze de laatste tijd niet nodig gehad.
Poppy70 schreef:Ben ik met je eens shadow0. Dat had al veel eerder moeten gebeuren. Aan de andere kant denk ik, als ze nu de stallen al niet mesten, is het dan te verwachten dat ze dat op korte termijn wel gaan doen.
Ik vermoed dat deze manege geen idee heeft van wat ze zich op de hals hebben gehaald als ik het zo lees.
lastig schreef:Poppy70 schreef:Ben ik met je eens shadow0. Dat had al veel eerder moeten gebeuren. Aan de andere kant denk ik, als ze nu de stallen al niet mesten, is het dan te verwachten dat ze dat op korte termijn wel gaan doen.
Ik vermoed dat deze manege geen idee heeft van wat ze zich op de hals hebben gehaald als ik het zo lees.
Deze manege weet heel goed wie michele is. Ze gaf daar vroeger rij les. en heeft toen paarden meegenomen naar haar opvang
Of ben ik nu in de war met andere stal?
Shadow0 schreef:Toch een opmerking: de paarden zijn weg bij de stichting en nog maar net verhuisd. Het is nauwelijks mogelijk om op dit moment iets zinnigs te zeggen over de opvang van de paarden, daarvoor moeten mensen wel even de kans krijgen om dat goed te organiseren. Pas na enige tijd kun je zeggen of het goed of niet goed is. Als je de mensen van de Stichting had willen aangeven voor verwaarlozing dan had dat eerder moeten gebeuren (toen de Stichting nog bestond), of later, als blijkt dat ze niet goed voor de paarden zorgen die ze nog wel hebben, maar op dit moment valt daar weinig over te zeggen en valt er weinig mee te doen.
Bekapping schreef:Ja Jolly zou ingeslapen worden ik heb er 2 verschillende dierenartsen bij gehad 4 hoeven hoefbevangen en maximale hoefbeenkanteling,en ze heeft veel pijn,het meest humane is om haar uit haar lijden te verlossen!
Vandaag zou weer een dierenarts komen maar tot mijn verbazing kwam Michele Polman samen met Marcel Knol langs op de opvang om te vertellen dat ze diie maar niet meer lieten komen en alleen een hoefsmid! om het arme dier op ijzers te zetten ,weer meteen contact met Dierenbescherming opgenomen,wat een klotezooi
lastig schreef:De hoefsmid die daar nog ijzers onder gaat maken zou ook zijn diploma in moeten leveren. Ik ben er 4 of 5 jaar geleden met dikke ruzie vertrokken. maar ik zit me nu alweer op te naaien. Het is dat ik nu niet meer in de buurt woon