Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0000 schreef:miicchhellee schreef:Ik kan hier bijna geen 2 proeven starten en lang niet ieder weekend.. zo duurt t dus wel lang
Dat ligt er toch erg aan hoever je wilt rijden denk ik, als je bereidt om de grens van brabant en limburg op te zoeken kun je twee keer per weekend starten...
CK88 schreef:Maar stel, ik ben een paar keer in de B gestart en heb nog geen 10 winstpunten maar wel al een aantal keer hoger gereden met andere paarden waardoor ik bij wijze van ook direct in de Z mag starten, mag ik dan gewoon naar de L1 of M1 ookal heb ik geen 10 winstpunten in de B?
Citaat:Als jij direct Z mag starten betekent dat dat je minimaal 2 keer eerder Z2 bent geweest.
Dus dan mag je altijd versneld promoveren en mag je volgens mij überhaupt al geen B meer starten. Dat is een regel die al veel langer van kracht is.
Weet niet 100% zeker of ik het nu goed zeg, daarvoor zou je even de tabel er bij moeten halen.
CK88 schreef:Ik ben maar 1x Z geweest, maar toen mijn merrie drachtig was en ik dr niet kon rijden heb ik haar wel gelijk na de dracht en even trainen in de M1 gestart, dit mocht toen gewoon. Ik heb haar niet eerst B gestart, gelijk M1.
Lielle schreef:dan was jouw paard al minstens M1 geklasseerd en/of je had met een ander paard minstens M1 met een wp gereden en/of de knhs heeft zitten slapen en/of je bent HC/onderling gestart, want anders mag het niet.
Kort samengevat je mag versneld promoveren t/m de klasse waarin je met twee verschillende paarden/pony's een wp hebt gehaald.
CK88 schreef:Met dat paard niet, is ook niet eerder geklasseerd geweest, wel met andere paarden inderdaad meerdere keren M1 gereden.
miicchhellee schreef:0000 schreef:
Dat ligt er toch erg aan hoever je wilt rijden denk ik, als je bereidt om de grens van brabant en limburg op te zoeken kun je twee keer per weekend starten...
Dab zit ik tegen de kanten van asten heusden maar meestal is dat ook maar 1 proef of maar 1 dag m1 dus geen 2
Lielle schreef:dan was jouw paard al minstens M1 geklasseerd en/of je had met een ander paard minstens M1 met een wp gereden en/of de knhs heeft zitten slapen en/of je bent HC/onderling gestart, want anders mag het niet.
Kort samengevat je mag versneld promoveren t/m de klasse waarin je met twee verschillende paarden/pony's een wp hebt gehaald.