Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NathalietjeB schreef:Nou ik wil wel een informatief paarden programma presenteren en maken
Ik wil o,a wel een aantal dingen aan bod laten komen in beeld en informatie:
* wat komt er kijken bij je paard naar de eeuwige weides sture.
over slachten, inslapen, rendac, paarden crematorium
*over alle facetten van de paardensport
Dressuur, springen, mennen, keuringen etc etc.
*misschien dagje meekijken met een veearts, hoefsmid, osteopaat etc etc.
*stukje over handige middeltjes tegen b,v wonden met daarbij dus foto/video materiaal met b,v mensen wiens paard er mee behandeld word etc
En zo kun je nog wel door gaan
Ineke2 schreef:Bizzybijtje schreef:Nou ja ik zie liever een rondleiding op zo'n luxestal dan een rondleiding bij de manege hier om de hoek.
Werkelijk? Zo'n luxe stal geeft totaal geen beeld van de werkelijkheid... alleen maar droomwerelden.
Ineke2 schreef:Bizzybijtje schreef:Nou ja ik zie liever een rondleiding op zo'n luxestal dan een rondleiding bij de manege hier om de hoek.
Werkelijk? Zo'n luxe stal geeft totaal geen beeld van de werkelijkheid... alleen maar droomwerelden.
Heb nog nooit zoveel onzin gehoord. Citaat:Werkelijk? Zo'n luxe stal geeft totaal geen beeld van de werkelijkheid... alleen maar droomwerelden.
Citaat:Ja, werkelijk. Het is televisie, en dus entertainment. Als ik een manege wil zien is dat een stuk eenvoudiger dan bijv. een blik in de binnenbak/zadelkamer die ik gisteren heb kunnen zien.