(Met verbetering) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(Met verbetering) 

Ik kan me best voorstellen dat een paardenmarkt met gezonde fatsoenlijke paarden en normale omstandigheden leuk is om heen te gaan. Dat er handelaren zijn die het allemaal verzieken, is het probleem dan toch? Die handelaren. Niet de markt. Nouja, de markt misschien omdat de organisatie van de markt (werkt dat zo?) er niks of te weinig aan doet.
anke_e schreef:ook dit jaar weer geweest..
vond dat de organisatie ook grote sprongen vooruit was gegaan. Hadden ze mooie gele emmers voor water klaar staan.. zie je er diverse bezoekers ermee lopenook zie je steeds meer paarden met dekens op staan. vond het mooi om te zien dan op het grote gras gedeelte een party tentje was opgesteld met daar onder shetjes met ieders een warm dekentje.
Punz schreef:Tja... daar gaat mijn verstand op uit. Dat snap ik zó niet.. Hoe kán dit voor een paardenliefhebber die WEET wat het voor een paard moet betekenen om daar zo te staan, nog lós van alle ellende, hoe kán dit léuk zijn????
R12312 schreef:Punz schreef:Tja... daar gaat mijn verstand op uit. Dat snap ik zó niet.. Hoe kán dit voor een paardenliefhebber die WEET wat het voor een paard moet betekenen om daar zo te staan, nog lós van alle ellende, hoe kán dit léuk zijn????
En wat betekent het voor een paard volgens jou, om daar aan een touwtje of in een paddock te staan?
Punz schreef:@R12312: laten we het op " pure vreugde" houden.![]()
Als deze foto's niet duidelijk genoeg zijn, als je dit níet ziet, dan gaat taal hier ook niet meer helpen..
Punz schreef:Geerke....: foei, hoe durf je iets te zeggen voordat je toestemming had.. LOL.. Dat mag dan weer niet.....![]()
![]()
( maar te triest eigenlijk)
En 123: even mijn post góed lezen aub. Ik zeg daar nadrukkelijk dat dit de zgn " niet zielige" paarden zijn.
En daar wordt ik niet blij van....
OnsRoosje schreef:Sjonge, jonge.. Als het echt zo'n hel zou zijn geweest voor de paarden, was die markt er allang niet meer. Nogmaals er liepen zoveel mensen rond die alles controleerde. Kaalgeschoren Shetlander, vind ik wel prettig als die een dekie op krijgt met zulk Nederlands weer..