Solleke_Noah schreef:Hm, die toiletten zijn gewoon franse toiletten, niet vreemd toch? Evenals, je bent in Frankrijk, nogal logisch dat je dan Frans spreekt?
Viel me bij de vorige verslagen ook al op, dat gehamer op engels, je bent in Frankrijk......
Wel spijtig voor de toeschouwers dat het terrein één modderboel werd.
"Gewoon Franse toiletten"....
Denk je nu echt dat als dit gewoon was, we er dan een foto van gemaakt hadden? De eerste dag van de dressuur waren de wc's halverwege de dag zo verstopt dat de drollen en urine onder de deuren door kwamen gedreven. "Gewoon"?? Denk het niet.
Jammer genoeg heb ik toen geen foto's gemaakt.
De volgende dagen hadden de mensen door dat als ze hun wcpapier probeerden door het gat te spoelen, dit de boel gelijk weer deed verstoppen. Dus wat ging iedereen doen? Het gebruikte wc papier niet doorspoelen, maar in de hoek van de wc gooien. Dat is nog een beetje te zien op de foto, helaas kunnen we nog geen geurfoto maken want als je buiten in de gang in de rij stond viel je al bijna flauw van de doordringende urinegeur. Naar de wc gaan zelf deed je dan ook met ingehouden adem, om vervolgens nog wat extra wc papier mee te nemen want handendrogers of rollen papier om je handen aan af te vegen na het wassen waren er ook niet, noch vuilnisbakken dus het wc papier wat je dan maar gebruikte om je handen te drogen lag dan weer op een nieuwe stapel in de hoek.
Dus voordat je beslist of een klacht terecht is of niet, misschien eerst even nadenken dat je er niet was en dus niet kunt oordelen?
Bij een internationaal evenement mag je op zijn minst verwachten dat als je een film in het stadion laat zien aan mensen uit meer dan 90 landen, dat die ondertiteld is in het Engels lijkt me. Of hadden we een nieuw record Google translate moeten vestigen door elke franse zin simultaan zelf te vertalen met een woordenboekje?
Ik heb niet veel nodig maar de organisatie in Frankrijk was gewoon schandalig slecht. Wat bijv. nog niet genoemd wordt is dat de tijden op de tickets niet klopten en de dressuur een half uur eerder begon dan de tijd op je ticket. Dus had je geen internet of had je vantevoren niet de startlijst gecheckt, dan miste je de eerste ruiters. Dat soort fouten vind ik van een enorme laksheid getuigen die we overal weer tegenkwamen.

Gelukkig hebben wij, als media zijnde (dus dat kan ook verschil uitmaken), veelal met de eerste categorie vrijwilligers te maken gehad.
.