Aranel schreef:http://m.youtube.com/watch?v=z9Yy4X0RVvI
Vind dit er toch wel veelbelovend uitzien hoor! En dat is van een jaar geleden.
Precies. Ze hebben paarden die her wel moeten kunnen alleen weet je niet hoe ze reageren op zo'n mega evenement.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bliver schreef:Knakker schreef:ik lees dit bericht nu pas, jammer voor Edward.
Maar vergis je niet in Voice, kan een verrassing worden.
Voor Adelinde worden de kansen nu wel heel groot....
kans waarop? een bronzen medaille? meer niet hoor. En voice is een heel goed paard alleen kan in de zwaardere oefeningen die dubbeltellen als piaffe nog niet helemaal bijbenen, dat is ook de paar procent verschil met de rest. Als Valegro en damon hill ook nog even uitvallen dan word het weer een beetje spannend.
karijn schreef:Arlando is een paard met heel veel talent en een buitengewone goede passage en piaffe. Een genot om naar te kijken. Evenals Undercover. Verschil zit 'm in leeftijd en het aantal kilometers op dit niveau en de ruiters die de paarden rijden. Edward heeft bakken meer ervaring dan Diederik maar ik vind Diederik een zeer goede ruiter. Ik vind het voor hem ontzettend leuk dat hij mag starten en ik hoop dat ze geweldig zullen rijden. Ik hoop dat Adelinde Parzival weer goed voor elkaar heeft, want zoals ze in Aken reed, komt ze niet eens in de buurt van een podiumplek. Mijn voorspelling voor het podium: Charlotte, Helen en Isabel. Diederik zou zomaar eens de verrassing van de WEG kunnen worden.
zowel arlando als Johnson zijn goed op weg, maar nog groen in de GP. Op het NK had diederik de pech dat er een berg aan fouten inslopen, als hij die niet had gehad had hij zeker een aantal procenten meer gehad. Je ziet duidelijk dat beide paarden nog aankracht moeten winnen, maar dat is normaal op die leeftijd. bliver schreef:karijn schreef:Arlando is een paard met heel veel talent en een buitengewone goede passage en piaffe. Een genot om naar te kijken. Evenals Undercover. Verschil zit 'm in leeftijd en het aantal kilometers op dit niveau en de ruiters die de paarden rijden. Edward heeft bakken meer ervaring dan Diederik maar ik vind Diederik een zeer goede ruiter. Ik vind het voor hem ontzettend leuk dat hij mag starten en ik hoop dat ze geweldig zullen rijden. Ik hoop dat Adelinde Parzival weer goed voor elkaar heeft, want zoals ze in Aken reed, komt ze niet eens in de buurt van een podiumplek. Mijn voorspelling voor het podium: Charlotte, Helen en Isabel. Diederik zou zomaar eens de verrassing van de WEG kunnen worden.
Mee eenszowel arlando als Johnson zijn goed op weg, maar nog groen in de GP. Op het NK had diederik de pech dat er een berg aan fouten inslopen, als hij die niet had gehad had hij zeker een aantal procenten meer gehad. Je ziet duidelijk dat beide paarden nog aankracht moeten winnen, maar dat is normaal op die leeftijd.
Thomas schreef:Je reacties zijn soms net iets te veel op de persoon gericht. Snap wel dat er dan een 'wederom' voor komt te staan.

Ayasha schreef:Jennyj01 schreef:da's 10 jaar geleden.
Maar Gribaldi is geen tien jaar geleden. Die ging in 2007 ineens in de staak op een wereldbeker en verdween toen grotendeels van het toneel. Nog een keer op een 'kleinere' wedstrijd in 2008 waar hij ook staakte en nog meer zelfs, daarna niet meer tot hij in 2010 oud genoeg was om 'zonder vragen' uit de sport gehaald te worden.

Ayasha schreef:Jennyj01 schreef:da's 10 jaar geleden.
Maar Gribaldi is geen tien jaar geleden. Die ging in 2007 ineens in de staak op een wereldbeker en verdween toen grotendeels van het toneel. Nog een keer op een 'kleinere' wedstrijd in 2008 waar hij ook staakte en nog meer zelfs, daarna niet meer tot hij in 2010 oud genoeg was om 'zonder vragen' uit de sport gehaald te worden.
bliver schreef:Aranel schreef:http://m.youtube.com/watch?v=z9Yy4X0RVvI
Ik zeg niet dat het slecht is maar als je heel goed kijkt stapt hij zowel in passage als piaffe af en toe uit achter en dat word erg afgestraft

easygoing schreef:Ohh maar als het belang van het paarf voorgaat en het teruggetrokken word dan vind ik dat ook alleen maar het aanmoedigen waard.
Alleen in het geval van Totilas is het natuurlijk wel zo dat hij sinds hij in andere handen is wel erg vaak teruggetrokken is en opzich is daar ook nieta mis meemaar wat wel mensen aan het speculeren maakt is de vage en verschillende verklaringen vanuit het team Toot.