Ook Glock's Undercover en Kingsley Siro niet naar Normandië

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 08:45

Aranel schreef:
http://m.youtube.com/watch?v=z9Yy4X0RVvI

Vind dit er toch wel veelbelovend uitzien hoor! En dat is van een jaar geleden.

Precies. Ze hebben paarden die her wel moeten kunnen alleen weet je niet hoe ze reageren op zo'n mega evenement.

heidy_wilco

Re: Ook Glock's Undercover en Kingsley Siro niet naar Normandië

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:05

En vergeet Hans Peter met Johnson niet! Vind ik ook een erg goede combinatie en ik kijk er graag naar!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:16

easygoing schreef:
Ayasha, wederom jammer

De plaat blijft hangen..
Ik zal het je al besparen: 'ayasha, jammer'

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:26

bliver schreef:
Knakker schreef:
ik lees dit bericht nu pas, jammer voor Edward.
Maar vergis je niet in Voice, kan een verrassing worden.
Voor Adelinde worden de kansen nu wel heel groot....

kans waarop? een bronzen medaille? meer niet hoor. En voice is een heel goed paard alleen kan in de zwaardere oefeningen die dubbeltellen als piaffe nog niet helemaal bijbenen, dat is ook de paar procent verschil met de rest. Als Valegro en damon hill ook nog even uitvallen dan word het weer een beetje spannend.

Dacht dat Voice juist ook zijn sterke punten die Piaffe en Passage waren?
Gaat flink vooruit dat paard dus ik hoop op een verrassing, net zoals Arlando :D

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:26

Ayasha schreef:
easygoing schreef:
Ayasha, wederom jammer

De plaat blijft hangen..
Ik zal het je al besparen: 'ayasha, jammer'

Je reacties zijn soms net iets te veel op de persoon gericht. Snap wel dat er dan een 'wederom' voor komt te staan. :j

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:27

Arlando is een paard met heel veel talent en een buitengewone goede passage en piaffe. Een genot om naar te kijken. Evenals Undercover. Verschil zit 'm in leeftijd en het aantal kilometers op dit niveau en de ruiters die de paarden rijden. Edward heeft bakken meer ervaring dan Diederik maar ik vind Diederik een zeer goede ruiter. Ik vind het voor hem ontzettend leuk dat hij mag starten en ik hoop dat ze geweldig zullen rijden. Ik hoop dat Adelinde Parzival weer goed voor elkaar heeft, want zoals ze in Aken reed, komt ze niet eens in de buurt van een podiumplek. Mijn voorspelling voor het podium: Charlotte, Helen en Isabel. Diederik zou zomaar eens de verrassing van de WEG kunnen worden.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:28

Aranel schreef:

Ik zeg niet dat het slecht is maar als je heel goed kijkt stapt hij zowel in passage als piaffe af en toe uit achter en dat word erg afgestraft

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:31

karijn schreef:
Arlando is een paard met heel veel talent en een buitengewone goede passage en piaffe. Een genot om naar te kijken. Evenals Undercover. Verschil zit 'm in leeftijd en het aantal kilometers op dit niveau en de ruiters die de paarden rijden. Edward heeft bakken meer ervaring dan Diederik maar ik vind Diederik een zeer goede ruiter. Ik vind het voor hem ontzettend leuk dat hij mag starten en ik hoop dat ze geweldig zullen rijden. Ik hoop dat Adelinde Parzival weer goed voor elkaar heeft, want zoals ze in Aken reed, komt ze niet eens in de buurt van een podiumplek. Mijn voorspelling voor het podium: Charlotte, Helen en Isabel. Diederik zou zomaar eens de verrassing van de WEG kunnen worden.

Mee eens :j zowel arlando als Johnson zijn goed op weg, maar nog groen in de GP. Op het NK had diederik de pech dat er een berg aan fouten inslopen, als hij die niet had gehad had hij zeker een aantal procenten meer gehad. Je ziet duidelijk dat beide paarden nog aankracht moeten winnen, maar dat is normaal op die leeftijd.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:52

bliver schreef:
karijn schreef:

Mee eens :j zowel arlando als Johnson zijn goed op weg, maar nog groen in de GP. Op het NK had diederik de pech dat er een berg aan fouten inslopen, als hij die niet had gehad had hij zeker een aantal procenten meer gehad. Je ziet duidelijk dat beide paarden nog aankracht moeten winnen, maar dat is normaal op die leeftijd.

precies en als je dan kijkt naar de wedstrijden voor het NK die ze hadden gelopen, waren al zo goed. Inderdaad jammer van het NK maar hebben ze nu ruimte om revenche te nemen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:31

Thomas schreef:
Je reacties zijn soms net iets te veel op de persoon gericht. Snap wel dat er dan een 'wederom' voor komt te staan. :j

Niet meer of minder dan de reacties waar die van mij het resultaat van zijn. ;)
Het stoort me verder ook niet maar als ik aangesproken wordt bij naam voel ik me haast verplicht om te antwoorden. Ook al valt er in feite niet veel op te zeggen. Elke gek z'n gebrek.

Bliver; niet gemeen bedoelt -gezien op bokt de meeste het allemaal veel te serieus nemen, veel serieuzer dan ik het bedoel- maar als die berg fouten er niet in geslopen waren was het toch ook logisch dat ie meer procenten had... :D
Ik snap overigens wel wat je bedoelt, maar ik vind dat altijd zo grappig staan. :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:07

Ayasha schreef:
Jennyj01 schreef:
_O- da's 10 jaar geleden.

Maar Gribaldi is geen tien jaar geleden. Die ging in 2007 ineens in de staak op een wereldbeker en verdween toen grotendeels van het toneel. Nog een keer op een 'kleinere' wedstrijd in 2008 waar hij ook staakte en nog meer zelfs, daarna niet meer tot hij in 2010 oud genoeg was om 'zonder vragen' uit de sport gehaald te worden.

Die wilde ik er inderdaad nog bij halen.

Gribaldi had hij destijds beter ook kunnen terug trekken want die liep op het voorterrein al lastig te doen...
En ging tijdens het concours inderdaad compleet in de staak...

Maar he...
Rath is gewoon een vervelend pestjongetje die "ons" paard "gejat" heeft...
En Edward had gewoon geluk die keek in de stal en toen stond daar plotseling Fritsie, als door de hemel gezonden....

:')

Het is toch voornamelijk afgunst en jaloezie dat er zo op de een gezeikt wordt en op de ander niet...

Ik vond het jammer dat zowel Toot, als Fritsie als Siro niet aan start zullen gaan...
Ik ben wel erg benieuwd naar Diederik en vind het super tof voor hem dat hij nu mag starten...
En Voice blijft leuk...

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:27

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:13

Goeie blog. Helemaal mee eens.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:34

Ayasha schreef:
Jennyj01 schreef:
_O- da's 10 jaar geleden.

Maar Gribaldi is geen tien jaar geleden. Die ging in 2007 ineens in de staak op een wereldbeker en verdween toen grotendeels van het toneel. Nog een keer op een 'kleinere' wedstrijd in 2008 waar hij ook staakte en nog meer zelfs, daarna niet meer tot hij in 2010 oud genoeg was om 'zonder vragen' uit de sport gehaald te worden.

En dan hebben we Sisther de Jeu nog! Die werd ook meerdere malen teruggetrokken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:40

Die was ik dan alweer haast vergeten, maar inderdaad... Sisther was ook een op-en-af-verhaal.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:45

bliver schreef:
Aranel schreef:

Ik zeg niet dat het slecht is maar als je heel goed kijkt stapt hij zowel in passage als piaffe af en toe uit achter en dat word erg afgestraft

Piaffe kan absoluut beter inderdaad. Maar Edward heeft Voice volgens mij al een tijd niet mee gehad op wedstrijd dus wie weet.. Ik ga ervan uit dat daar aan gewerkt is in de tussentijd!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:04

Oh Sisther ja...
Goed paard, maar ook een paar keer terug getrokken...

En in het kader van ruiters die hun paarden nooit zouden terug trekken...
De eerste gouden medaille van Anky met Salinero was er bijna niet geweest...
Na de eerste proef heeft ze er nog aan zitten denken hem terug te trekken vanwege zijn spanning...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:10

Ik kan alleen maar appreciëren dat een ruiter zijn, of haar, paard terug trekt indien ie om eender welke reden denkt dat dat nodig is. Ik begrijp niet dat bokkers daar zo over kunnen vallen. Liever één keer te veel terug trekken dan één keer te weinig imo.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:13

Je hoeft het ook niet te begrijpen. Je kan het ook gewoon voor kennisgeving aannemen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:14

Met het risico dat ik dit ook niet hoef te begrijpen ga ik het toch vragen: ik snap je reactie niet goed?

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:18

Misschien nog een keer lezen dan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:20

Als het daarmee opgelost zou zijn, dan had ik je niet gezegd dat ik het niet snapte. Maar laat maar, van mij hoef je verder niet te onderbouwen hoor. :D

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:20

Ohh maar als het belang van het paard voorgaat en het teruggetrokken word dan vind ik dat ook alleen maar het aanmoedigen waard.
Alleen in het geval van Totilas is het natuurlijk wel zo dat hij sinds hij in andere handen is wel erg vaak teruggetrokken is en opzich is daar ook niets mis mee maar wat wel mensen aan het speculeren maakt zijn de veelal vage en verschillende verklaringen vanuit het team Toot.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 22-08-14 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:21

Jij snapt niet waar bokkers zich druk om maken. Goed misschien hoef je het ook niet te snappen en is het gewoon zo.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:22

easygoing schreef:
Ohh maar als het belang van het paarf voorgaat en het teruggetrokken word dan vind ik dat ook alleen maar het aanmoedigen waard.
Alleen in het geval van Totilas is het natuurlijk wel zo dat hij sinds hij in andere handen is wel erg vaak teruggetrokken is en opzich is daar ook nieta mis meemaar wat wel mensen aan het speculeren maakt is de vage en verschillende verklaringen vanuit het team Toot.

Maar vind je ook niet dat de media wel bovenop iedere scheet die Totilas maakt zit? Als een ander paard wordt teruggetrokken hoor je er niets van. Bij totilas staan alle journalisten gelijk aan t hek.

Want die media zoeken die mensen zelf niet op he, de media zoekt HUN op!