Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:38

bigone schreef:
Zo, wat een reacties. Hiermee is alleen maar bewezen dat een paard iets is wat vandaag miljoenen en morgen niets meer waard kan zijn. Iemand die zo gereden heeft de laatste tijd en een paard wat zeker goed uit de verf was gekomen op de weg op zo'n manier wegzetten is not done.
Er is zeker niemand meer die zich het geval Lingh met Edward herinnerd. Op de laadklep onderweg naar de Olympische spelen, misstapje en klaar, ze gingen niet.
Ik vind het ontzettend treurig dat Toot en Mar niet kunnen deelnemen, het was de uitgelezen kans geweest om alle azijnpissers voor eens en altijd de mond te snoeren, gun toch iemand zijn succes eens een keer.

_/-\o_

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:39

Karma is a bitch. Never change a winning team.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:39

Petrichor schreef:
Air schreef:

Dus omdat men het niet gelooft zijn het leugens? Apart.

Dus als jij je been breekt dan is dat ook een leugen als een deel van de mensen het niet gelooft? :)

Nee dan is het geen leugen want ik breek geen 10 keer mijn been in een korte tijd. Bovendien zou ik mij best willen bewijzen als ik wat zou hebben en het word niet geloofd. :D

Er gebeurd zo vaak iets, dit kan GEEN toeval zijn!

Ik had het ook nergens over 10 keer je been, maar breuken in het algemeen. Ik ben echt heel benieuwd hoe jouw theorie verklaard waarom er mensen aijn die heel wat pech in hun leven te verduren hebben? Wat ga je ze zeggen? Ik DENK dat het niet kan dus dan is het een feit? En hoe wil je dat dan onderbouwen?

Sinds wanneer is veel pech een reden om aan iemand te gaan twijfelen? Heeft diegene het dan nog niet moeilijk genoeg? :?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:40

Splinterz schreef:

Als karma een bitch is dan krijgen een hele hoop mensen hier de komende tijd heel veel pech.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:40

Air schreef:
Onali schreef:

Nee, alleen als het keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer gebeurd.

Want dan is het opeens geen waarheid meer? Verklaar u nader zou ik zeggen....
"Oh oeps, je hebt al 3 keer eerder wat gebroken, nee nu krijg je geen gips, want je liegt!"

Zoals in mijn eerste berichtje in dit topic. Het is elk jaar weer raak, iedere keer als er een grote/ grotere wedstrijd aankomt komt er weer bericht dat Toot teruggetrokken is/ wordt vanwege 1 of andere blessure.

In het begin denk je ach kan gebeuren, maar dit gebeurd nu al sinds de overname. Dit is echt geen pech meer.
Alsof God (of waar je in gelooft) steeds Rath eruit pikt en hem dwarsboomt ofzo:')

Air

Re: Totilas niet naar Wereld Ruiterspelen in Normandië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:41

Dus omdat jij denkt dat zovaak pech niet kan is het niet waar... als ik jou was zou ik even een psych bellen :D

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:42

Air schreef:
Splinterz schreef:

Als karma een bitch is dan krijgen een hele hoop mensen hier de komende tijd heel veel pech.

Hou de topics dus in de gaten. Met chips op schoot

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:42

Jeetje zeg..... idd slechte karma. :(

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:43

Ik geloof helemaal nergens in trouwens, maar dat zoveel pech bestaat is gewoon een feit waar al heel wat mensen mee te verduren hebben, waarom zou ik dan beweren dat het niet waar is? Dan geloof je imo in sprookjes.

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:43

Aan de ene kant ben ik geneigt te zeggen van ja hoor gaan we weer. Zeker na alle voorgaande blessures ziekte en andere roddels over zowel Toot als MAR.
Aan de andere kant is het natuurlijk gewoon flink balen voor alle betrokkenen ruiter grooms etc. Je leeft en werkt naar zo een kampioenschap toe.
En dan poef is het foetsie.

Tja, we zullen blijven gissen. The soap goes on!

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:45

Penny vraag:

Kan een paard zo danig zijn oude baasje/gewoontes missen dat hij daardoor steeds blessures op loopt???

Ik blijf het met recht echt vreemd vinden dat er altijd wat is...

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:45

Jeetje wat een reacties weer.. -O-

Blij dat ik niet in MAR zijn schoenen sta, zou nooit meer een wedstrijd starten, zo lang hij niet in Edward verandert doet hij het toch nooit goed genoeg..

Ontzettend jammer dat de stijgende lijn niet doorgezet kon worden, wat de reden ook is.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:46

dat het gelogen zou zijn geloof ik echt niks van. Ze lieten voor de afgelopen wedstrijden zien dat ze gemakkelijk konden winnen. Het zag er zo 'gemakkelijk' eigenlijk uit. En zelfs tijdens Aken bewezen ze, dat ze zelfs Charlotte en Valegro konden verslaan. Ik geloof absoluut dat er een blessure moet zijn opgelopen. Je betaald toch niet voor niets 15 miljoen..

Aranel

Love_myhorse schreef:
Penny vraag:

Kan een paard zo danig zijn oude baasje/gewoontes missen dat hij daardoor steeds blessures op loopt???

Ik blijf het met recht echt vreemd vinden dat er altijd wat is...

Hahaha :')
Je zou het wel bijna denken..

reina

Je zal het paard maar op z'n top verkocht hebben... Want niemand zegt ons dat hij deze pech/ellende bij Gal niet gehad had.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:47

Air schreef:
Ik geloof helemaal nergens in trouwens, maar dat zoveel pech bestaat is gewoon een feit waar al heel wat mensen mee te verduren hebben, waarom zou ik dan beweren dat het niet waar is? Dan geloof je imo in sprookjes.

Ik geloof ook nergens in en ik maak via mn werk heel veel dingen mee. Maar dit kan er bij mij echt niet in.

Als je idd dan echt oprecht zoveel pech met dit paard heb word het dan niet eens tijd om te zeggen dit lukt niet.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:48

Ik geloof er niks van..
Weer een dip en nu dit als excuus?

Misschien hadden ze hem wel flink ingespoten dat hij daarom zo goed liep de laatste tijd.
Nee ik weet het niet, vind het allemaal erg vreemd.

Paard heeft haast nooit iets en nu alleen maar..

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:48

Plaatsvervangend schaamtegevoel krijg ik van de misselijke reacties hier!

Vreselijk! Wat onwijs erg voor Rath!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:49

Het is toch gewoon heel goed mogelijk dat het om een 'oude' blessure/zwakke plek gaat die weer bovenkomt. Helaas 'verkeerd' getimed. Maar hoeveel mensen lopen wel niet te kwakkelen met hun paard, waarom zou een paard op dat niveau dat nou ook niet kunnen hebben. Natuurlijk staat daar een heel (medisch) team op, maar ook dan nog blijft het een dier.

En tja, zoveel pech kan toch niet, dus zal het wel niet waar zijn. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ik kan hier wel een rijtje 'pech' neerzetten, allemaal waar.

Erg zonde, meer kunnen wij er niks aan doen of van maken. Dus waarom al dat 'speculeren'.

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:50

jeetje... ik had dit dus echt niet verwacht. had echt gerekend op een verpletterend optreden op de WEG. Ik geloof ook niet dat dit een smoes is gezien de goede vorm waarin ze verkeerde. Zal het dan toch karma zijn??? Dood en dood zonde is het iig wel...

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:50

1 woord voor: k*t!

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:51

DewiRox schreef:
Het is toch gewoon heel goed mogelijk dat het om een 'oude' blessure/zwakke plek gaat die weer bovenkomt. Helaas 'verkeerd' getimed. Maar hoeveel mensen lopen wel niet te kwakkelen met hun paard, waarom zou een paard op dat niveau dat nou ook niet kunnen hebben. Natuurlijk staat daar een heel (medisch) team op, maar ook dan nog blijft het een dier.

En tja, zoveel pech kan toch niet, dus zal het wel niet waar zijn. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ik kan hier wel een rijtje 'pech' neerzetten, allemaal waar.

Erg zonde, meer kunnen wij er niks aan doen of van maken. Dus waarom al dat 'speculeren'.

Nope volgens Sjef heeft hij zich aangetikt een zijn dijbeen (wat ie daar dan ook mee bedoeld want bij zijn dijbeen kan hij niet bij maar goed) en zn botvlies beschadigd

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:52

Misschien kunnen ze hem nu nog aan Glock verkopen... nu is ie nog wat waard straks misschien niet meer :=

Nee nou ja even zonder gekheid, we wachten maar gewoon af de tijd zal het leren wat er gaat gebeuren...

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:52

Guess_NH schreef:
Ik geloof er niks van..
Weer een dip en nu dit als excuus?

Misschien hadden ze hem wel flink ingespoten dat hij daarom zo goed liep de laatste tijd.
Nee ik weet het niet, vind het allemaal erg vreemd.

Paard heeft haast nooit iets en nu alleen maar..

Wie zegt dat het paard haast nooit iets had. Misschien had hij 'op de goede' momenten wel niks. Who knows, en de mensen die het wel weten, houden dit wijs voor zichzelf. En dan nog, misschien heeft hij bij MAR wel wat opgelopen, hoeft maar iets kleins te zijn, wil je op dit niveau niet meer mee kunnen komen.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:53

Maar volgens mij is dit ook een blessure die de gemiddelde bokker niet eens op zou merken? Zodra hij een beetje opgewarmd was het al niet meer te zien las ik ergens?