Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
terpentijn schreef:Waarmee ik overigens niet wil doen voorkomen dat ik de enige ben die op een eerlijke en leuke manier voor mijn 2 Shetten zou kunnen zorgen, er zijn ongetwijfeld heel veel andere oprechte liefhebbers, die hen goed zouden behandelen en een prachtig thuis zouden kunnen geven....Maar hoe zeker kan ik daar van zijn? Niet? Dan blijven ze hier.
Ik heb de verantwoordelijkheid voor hun leven, gezondheid en welbevinden. Niet voor een paar jaar, maar voor al hun jaren.
Daarom kan ik me vertwijfeling ook goed voorstellen van de paardeneigenaren die hun dier te goeder trouw aan de mevrouw in dit topic hebben overgedaan, welke paarden nu spoorloos zijn. Wat is er mee gebeurd?
Leven ze nog? Lopen ze gemankeerd weer rondjes onder een andere eigenaar? Zijn ze geslacht?
Ik zou geloof ik gek worden.
Omdat mensen zo naief en argeloos kunnen zijn, zal ik hen nooit veroordelen om het feit dat ze het paard op een mooi verhaal naar "mevrouw Ellie" hebben weggebracht in de hoop dat het een goede oude dag zou krijgen, laat staan dat ik zal meegaan met diegenen die beweren dat dit hun "eigen schuld" is, want dit wilde niemand .
Ik vind dan ook dat er wel erg hard over hen wordt geoordeeld, dat harde oordeel zou weggelegd moeten zijn voor madam Ellie, niet voor de te goedgelovige eigenaren.