en wat een enorme bedragen gaan er in dat wereldje rond..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Maar die stiefmoeder... Serieus, die hoort zichzelf ook graag praten over haar eigen gemiste kansen die haar stiefzoon goed gaat maken...
Ik mag het eigenlijk niet zeggen. Maar ik vond het heel typisch dat ze in het begin met zoooooooooon smile stond te verkondigen en nu de Olympische Spelen van 2012, zich bij een volgend bezoek totaal niet laat zien en daarna weer met zo'n smile voor de camera verschijnt. 
Het gaat spannend worden in Caen
ceasario schreef:Ik wel. nl dat Visser en Gal het publiek voor de gek hielden..
nl. in Kentucky voor de start was hij al verkocht.
Had dat gezicht moeten zien van Visser, toen hij Gal feliciteerde..Het leek meer een Judas-kus..
en 10 % is minimaal voor de berijder.
different1 schreef:Mooie docu, kreeg kippenvel van de Edward-Toot beelden, en ook wat betreft t feit dat Edward nog altijd niet over Toot wilde praten...
Het verhaal van Rob Reiniri hakte er ook wel in zeg.
Eerlijk gezegd vond ik Rath best sympathiek in de docu, maar op de een of andere manier moest Totilas hem niet, veel oren in de nek en geen echt contact maken met Rath.
Ik ben blij voor Toot(en Rath) dat hij weer een klein beetje zichzelf is kunnen worden, maar ik vind hem niet meer zo fenomenaal als onder Edward.
Rath en Toot hebben heel veel progressie gemaakt, en toch mis ik dat gouden randje
Sterretje90 schreef:Ik mis één ding in alle verhalen rondom Totilas: Totilas zelf. Is er in deze hele docu één keer aandacht geweest voor de gevoelens van het PAARD? Het lijkt tegenwoordig wel alsof we het over een robot hebben, als het over Totilas gaat. Het is een levend dier met gevoelens en emoties en het recht om een betere band met de ene ruiter te hebben dan met de andere. Edward en Totilas hadden nooit uit elkaar gehaald moeten worden. Tuurlijk gaat het om de sport, maar dat zou niet ten koste mogen gaan van ruiter en/of paard. Dat wordt te vaak vergeten, vind ik.
BETUWE schreef:different1 schreef:Mooie docu, kreeg kippenvel van de Edward-Toot beelden, en ook wat betreft t feit dat Edward nog altijd niet over Toot wilde praten...
Het verhaal van Rob Reiniri hakte er ook wel in zeg.
Eerlijk gezegd vond ik Rath best sympathiek in de docu, maar op de een of andere manier moest Totilas hem niet, veel oren in de nek en geen echt contact maken met Rath.
Ik ben blij voor Toot(en Rath) dat hij weer een klein beetje zichzelf is kunnen worden, maar ik vind hem niet meer zo fenomenaal als onder Edward.
Rath en Toot hebben heel veel progressie gemaakt, en toch mis ik dat gouden randje
Ik kan me heel erg vinden in deze reactie.
Ik vind het heel erg verstandig van Edward dat hij niks wil zeggen. Kunnen ze hem ook geen woorden in de mond leggen.