Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Koper schreef:Serieus joh?![]()
En de Eem is ook zo lekker dichtbij Hoevelaken ja

Suzanne F. schreef:Ik hoop zo dat ze die gast een keer pakken! En dan niet met een taakstrafje weg laten komen.
Maar ik denk dat het er meerdere zijn. Het is zo verspreid over het hele land en zelfs Belgie.
gohya schreef:De meeste paarden zijn merrie's. Welk ras maakt niet uit, zijn meestal wel grotere paarden/pony's, geen shetjes.
geetje1 schreef:gohya schreef:Geetje1 iedereen mag zijn theorie hier zeggen,ook jij natuurlijk,is nix mis mee.
blijkbaar niet goyha want in mijn pb wordt ik uitgescholden dus ik stop maar weer met het mee discussiëren over zaken die iedere paarden liefhebber aan het hart gaat pff
Koper schreef:Serieus joh?![]()
En de Eem is ook zo lekker dichtbij Hoevelaken ja
geetje1 schreef:gohya schreef:Geetje1 iedereen mag zijn theorie hier zeggen,ook jij natuurlijk,is nix mis mee.
blijkbaar niet goyha want in mijn pb wordt ik uitgescholden dus ik stop maar weer met het mee discussiëren over zaken die iedere paarden liefhebber aan het hart gaat pff
joyce2 schreef:Ik vind het vooral interessant om te weten in welke regio deze foto's zijn gemaakt. De persoon op de foto's lijkt namelijk op iemand die ik ken uit het verleden. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het dezelfde persoon is, maar het is wel iemand hier uit de regio, die goed overweg kan met paarden.
Nu wil ik niemand vals beschuldigen, want de foto's zijn echt heel erg vaag en ik kan me ook niet voorstellen dat die persoon dat zou doen, maar toch...