Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
unihorses schreef:UhNee schreef:Ik denk niet dat de daders eerst even een hele opvallende overduidelijke pagina gaan maken en daarna te werk gaan hoor.....![]()
maar mogelijk wel lid worden. iemand die ik ken is daar lid van![]()
![]()
![]()
UhNee schreef:Ben ik de enige die de humor van die pagina wel inziet? Zoals ik al zei de pagina wil paardenmeisjes de stang opjagen.... precies wat er nu gebeurt
Gini schreef:UhNee schreef:Ben ik de enige die de humor van die pagina wel inziet? Zoals ik al zei de pagina wil paardenmeisjes de stang opjagen.... precies wat er nu gebeurt
Ik denk het. Ik heb nooit zo de humor ingezien van het iemand opzettelijk op stang jagen en diep kwetsen. Zo verschuilen pesters zich ook achter hun gedrag.
Mijn soort humor is toch van een heel andere aard. Niet dat ik tegen zelfspot ben en af en toe eens goed om elkaar lachen moet kunnen, maar het woord 'haat' hoort daar niet in thuis.
gekvanfleur schreef:Jet schreef:Ik zou het dan alsnog doorgeven, misschien is het bij de plaatselijke politie blijven hangen, je weet het niet.
Daar ben ik wel beetje bang voor idd. Ik ga even contact zoeken met de plaatselijke politie denk ik.
safina schreef:Een paardenhouder in België heeft een camera geplaatst nadat een van zijn dieren is mishandeld. Een paar maanden later heeft hij beeldopnamen gemaakt van een man die probeerde de paardenstal binnen te komen. Het kan natuurlijk "gewoon" een inbreker zijn geweest, maar ook een paardenbeul. http://www.clint.be/actua/paardenbeul-m ... mera-video
Ik ga trouwens ook een camera plaatsen. Ik heb nog zo'n draadloos ding liggen, dus waarom niet? Je weet maar nooit.
@uhnee nee hoor, je bent niet de enige.
Gini schreef:De facebookpagina kwetst mij in die mate dat het een tendens kweekt. Een tendens van negativiteit en pesten. En wie weet is de paardenbeul inderdaad zo begonnen met paginaatjes en het kweken en voeden van zijn haat.
jumerenik schreef:Jet schreef:Die steel is dus ook te koop bij Blokker zag ik, ook in Nederland. Dat is hem wel in elk geval, hopelijk heeft iemand dat in elk geval aan de politie doorgegeven.
bron is de polietie.
Citaat:De politie vond eerder bij een paardenstal een stanleymes en elders een bijzondere stok, waarvan tv-kijkers meldden dat het om een zogenoemde schildersstok gaat. Kunstschilders gebruiken zo'n stok.