Opsporing verzocht: Onderzoek naar paardenmishandelaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

geetje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:11

ik heb iets gemist welke pagina van welke stichter?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:11

Nu ben ik wel benieuwd wat voor site hierboven stond :P

Zou het echt één iemand zijn? Ik kom zo 123 niet op één paardenmens die heel nederland rond reist... En dan ook voor een paar dagen aangezien ze dus hebben geobserveerd.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:12

Ik denk niet dat de daders eerst even een hele opvallende overduidelijke pagina gaan maken en daarna te werk gaan hoor..... :') :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:13

UhNee schreef:
Ik denk niet dat de daders eerst even een hele opvallende overduidelijke pagina gaan maken en daarna te werk gaan hoor..... :') :')

maar mogelijk wel lid worden. iemand die ik ken is daar lid van :r :r :r :r

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:15

Mag ik die pagina waar jullie het over hebben via pb?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:16

unihorses schreef:
UhNee schreef:

maar mogelijk wel lid worden. iemand die ik ken is daar lid van :r :r :r :r

Ben ik de enige die de humor van die pagina wel inziet? Zoals ik al zei de pagina wil paardenmeisjes de stang opjagen.... precies wat er nu gebeurt ;)

melody7

Re: Opsporing verzocht: Onderzoek naar paardenmishandelaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:17

En hoe weet je zo zeker dat iedereen die lid is het ook op die manier bedoeld? ;)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:20

melody7 schreef:
En hoe weet je zo zeker dat iedereen die lid is het ook op die manier bedoeld? ;)

Kan je niet zeker weten natuurlijk, maar die plaatjes zijn nou niet heel 'professioneel'/goed onderbouwt om ze heel serieus te nemen :')

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:21

De beheerder van die pagina heeft er idd een heel raar verhaal over, maar dan moet je even naar beneden scrollen om hem te zien, staat geen plaatje ofzo bij.
Maar dat kunnen idd ook gewoon mensen zijn die paardenmensen op de kast willen jagen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:21

UhNee schreef:
Ben ik de enige die de humor van die pagina wel inziet? Zoals ik al zei de pagina wil paardenmeisjes de stang opjagen.... precies wat er nu gebeurt ;)

Ik denk het. Ik heb nooit zo de humor ingezien van het iemand opzettelijk op stang jagen en diep kwetsen. Zo verschuilen pesters zich ook achter hun gedrag.
Mijn soort humor is toch van een heel andere aard. Niet dat ik tegen zelfspot ben en af en toe eens goed om elkaar lachen moet kunnen, maar het woord 'haat' hoort daar niet in thuis.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:26

Gini schreef:
UhNee schreef:

Ik denk het. Ik heb nooit zo de humor ingezien van het iemand opzettelijk op stang jagen en diep kwetsen. Zo verschuilen pesters zich ook achter hun gedrag.
Mijn soort humor is toch van een heel andere aard. Niet dat ik tegen zelfspot ben en af en toe eens goed om elkaar lachen moet kunnen, maar het woord 'haat' hoort daar niet in thuis.

Ach, de plaatjes zijn misschien wel superflauw, maar word je echt diep gekwetst door dat soort dingen? Het mooiste voor die beheerders/likers is te zien hoe paardenmensen erop reageren....

Maarja, ik ga offtopic

Carrotcake

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:28

Het gaat niet om de plaatjes maar wat hij zegt......

Die plaatjes zijn inderdaad super flauw. Maar toen ik datgene las dacht ik er wel anders over.....
Laatst bijgewerkt door Carrotcake op 11-06-14 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:30

De facebookpagina kwetst mij in die mate dat het een tendens kweekt. Een tendens van negativiteit en pesten. En wie weet is de paardenbeul inderdaad zo begonnen met paginaatjes en het kweken en voeden van zijn haat.

Carrotcake

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:33

Hij wordt iig gevoed door alle likes omdat mensen er de "humor" van inzien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:39

Een paardenhouder in België heeft een camera geplaatst nadat een van zijn dieren is mishandeld. Een paar maanden later heeft hij beeldopnamen gemaakt van een man die probeerde de paardenstal binnen te komen. Het kan natuurlijk "gewoon" een inbreker zijn geweest, maar ook een paardenbeul. http://www.clint.be/actua/paardenbeul-m ... mera-video

Ik ga trouwens ook een camera plaatsen. Ik heb nog zo'n draadloos ding liggen, dus waarom niet? Je weet maar nooit.

@uhnee nee hoor, je bent niet de enige. :D

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 19:14

Ik vind dat er niet uit zien als een man (kijk es naar die benen) lijkt meer een vrouw..

mejet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 19:48

gekvanfleur schreef:
Jet schreef:
Ik zou het dan alsnog doorgeven, misschien is het bij de plaatselijke politie blijven hangen, je weet het niet.

Daar ben ik wel beetje bang voor idd. Ik ga even contact zoeken met de plaatselijke politie denk ik.

nee contact op nemen met het nummer van de dierenpolitie. die kunnen dat direct zien en zitten er boven op. niet plaatselijke politie. die weten vaak van niks

mejet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 19:50

jumerenik schreef:
Jet schreef:
Die steel is dus ook te koop bij Blokker zag ik, ook in Nederland. Dat is hem wel in elk geval, hopelijk heeft iemand dat in elk geval aan de politie doorgegeven.

bron is de polietie.

doorgeven dus aan de dierenpolitie

mejet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:03

safina schreef:
Een paardenhouder in België heeft een camera geplaatst nadat een van zijn dieren is mishandeld. Een paar maanden later heeft hij beeldopnamen gemaakt van een man die probeerde de paardenstal binnen te komen. Het kan natuurlijk "gewoon" een inbreker zijn geweest, maar ook een paardenbeul. http://www.clint.be/actua/paardenbeul-m ... mera-video

Ik ga trouwens ook een camera plaatsen. Ik heb nog zo'n draadloos ding liggen, dus waarom niet? Je weet maar nooit.

@uhnee nee hoor, je bent niet de enige. :D

door geven aan de dierenpolitie

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:24

Gini schreef:
De facebookpagina kwetst mij in die mate dat het een tendens kweekt. Een tendens van negativiteit en pesten. En wie weet is de paardenbeul inderdaad zo begonnen met paginaatjes en het kweken en voeden van zijn haat.

gerapporteerd en krijg net een reactie van FB dat dit dus niet in strijd is met de regels.... Moet zeggen dat ik dit alles erg verontrustend vind..... :(

Ankje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:50

Ben benieuwd naar die pagina.

Marjella86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:52

Die facebook pagina is echt te bizar! En nog vreemder ze doen er niks aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 21:54

Ik vind het opvallend dat er niet 1 melding in Zeeland is geweest, zou die daar soms vandaan komen?

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:07

Het eerste waar ik aan moest denken was ook die facebook pagina, daar zitten volgens mij wel mensen met zulke rare gedachten..

Ik heb de pagina ook al eens gerapporteerd en nog vele anderen.. Maar helaas blijft deze gewoon bestaan.
Opzich heb ik er geen last van, maar er kunnen natuurlijk wel mensen op rare gedachten gebracht worden.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:11

jumerenik schreef:
Jet schreef:
Die steel is dus ook te koop bij Blokker zag ik, ook in Nederland. Dat is hem wel in elk geval, hopelijk heeft iemand dat in elk geval aan de politie doorgegeven.

bron is de polietie.

Dat zeg jij nou, maar bij nu.nl kwam ik dit erover tegen:
Citaat:
De politie vond eerder bij een paardenstal een stanleymes en elders een bijzondere stok, waarvan tv-kijkers meldden dat het om een zogenoemde schildersstok gaat. Kunstschilders gebruiken zo'n stok.

Heel iets anders dus dan een bezemsteel van Knox die bij Blokker te koop is.

Ik weet niet over welke facebookpagina jullie het hebben, maar hij zal ongetwijfeld ziek zijn.