Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misskrisss schreef:Ik ga wel mee in de post over Anky, er word alleen maar gesproken over hoe 'Duitsland iets van Nederland heeft afgenomen' maar Upido die 'van Duitsland was' heb ik ook nooit meer gezien of iets van gehoord sinds hij bij Anky staat. Wat mij eigenlijk ook niet verbaasd en Totilas heb ik in de ring nooit taktzuiver gezien.
of zeg ik nu hele vreemde dingen en word ik compleet afgebrand?

misskrisss schreef:Ik ga wel mee in de post over Anky, er word alleen maar gesproken over hoe 'Duitsland iets van Nederland heeft afgenomen' maar Upido die 'van Duitsland was' heb ik ook nooit meer gezien of iets van gehoord sinds hij bij Anky staat. Wat mij eigenlijk ook niet verbaasd en Totilas heb ik in de ring nooit taktzuiver gezien.
FriesWytske schreef:misskrisss schreef:Ik ga wel mee in de post over Anky, er word alleen maar gesproken over hoe 'Duitsland iets van Nederland heeft afgenomen' maar Upido die 'van Duitsland was' heb ik ook nooit meer gezien of iets van gehoord sinds hij bij Anky staat. Wat mij eigenlijk ook niet verbaasd en Totilas heb ik in de ring nooit taktzuiver gezien.
Klopt dat je nu ook niks meer van Upido hoort. Maar Anky heeft niet zo hard van de toren geblazen als dat de fam. Rath en Paul Schockemohle deden.
dan neem je je ze

russel schreef:Waarom toch altijd Edward? Die rijdt ook niet altijd even vriendelijk, maar heeft Totilas, net als een nieuwe auto of vulpen, goed in kunnen rijden.
Aranel schreef:Hij en PS zullen door Nederland gewoon altijd gezien worden als de boeman. En ja, zo zie ik ze eigenlijk ook.
Ik neem het ze nog steeds kwalijk dat ze zo'n top combinatie uit elkaar gehaald hebben en de verdere gang van zaken maakt het niet veel beter.
janderegelaa schreef:russel schreef:Waarom toch altijd Edward? Die rijdt ook niet altijd even vriendelijk, maar heeft Totilas, net als een nieuwe auto of vulpen, goed in kunnen rijden.
Hij heeft hem alleen niet zelf ingereden.
Wel eens bedacht dat Totilas misschien niet meer te rijden is juíst omdat hij bij Edward vandaan komt? Daar zijn meer voorbeelden van zoals Lingh. Niet persé als een aanval maar iedereen die iets van trainen snapt kan zien dat de training heel specifiek is.
janderegelaa schreef:russel schreef:Waarom toch altijd Edward? Die rijdt ook niet altijd even vriendelijk, maar heeft Totilas, net als een nieuwe auto of vulpen, goed in kunnen rijden.
Hij heeft hem alleen niet zelf ingereden.
Wel eens bedacht dat Totilas misschien niet meer te rijden is juíst omdat hij bij Edward vandaan komt? Daar zijn meer voorbeelden van zoals Lingh. Niet persé als een aanval maar iedereen die iets van trainen snapt kan zien dat de training heel specifiek is.
tagger schreef:Aranel schreef:Hij en PS zullen door Nederland gewoon altijd gezien worden als de boeman. En ja, zo zie ik ze eigenlijk ook.
Ik neem het ze nog steeds kwalijk dat ze zo'n top combinatie uit elkaar gehaald hebben en de verdere gang van zaken maakt het niet veel beter.
Deze reactie zegt alles, maar slaat nergens op. Totilas is gewoon verkocht door Visser. En zeer waarschijnlijk op precies het goede moment.
Gal zal zeer waarschijnlijk hebben meegedeeld in de winst, dus iedereen blij (behalve jij)
easygoing schreef:Wat heeft london hier nou mee te maken?
Dat is een heel ander verhaal.
Gini schreef:easygoing schreef:Wat heeft london hier nou mee te maken?
Dat is een heel ander verhaal.
Zodra de kans bestaat dat een Nederlands toppaard niet meer door een Nederlandse ruiter gereden zou worden, staat paardenliefhebbend Nederland op zijn kop.
London haal ik aan omdat daar de eventuele buitenlandse ruiters die met London zouden gaan lopen al neer getrapt werden nog voordat het dier daadwerkelijk verkocht was.
Dat is doodnormaal hoor, daar niet van, als het Belgisch is doe ik net hetzelfde (al zie ik Cadjanine liever onder Rodrigo Pessoa dan onder Van Paesschen, maar goed). Maar ik leef niet in de illusie dat de reacties op Rath anders waren geweest als ze van Totilas een leerpaard hadden gemaakt.