Assendelft: amazone belandt met paard in water [video]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 12:47

Aileen_Noël schreef:
Oh wat erg hey!!!! Meisje lacht zich er slap om... ik had staan janken als een kind. Petje af hoor van de brandweer, alleen please niet op die manier,brrrrr!

Kan ook zenuwen van die meid zijn.
Ik zou van de zenuwen ook denk ik zo reageren.

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:28

hyppolyte schreef:
Zucht bliver, mijn paard HEEFT in de sloot gestaan! Neem eens de moeite om wat te lezen...

Je kunt een paard wel degelijk zodanig trainen dat ze op een andere manier reageren en niet altijd meteen in paniek te raken zolang je in de buurt bent.

Paar jaar geleden heeft mijn paard het voor elkaar gekregen om in de knoop te raken met haar touw, ze stond vast, touw zat bij de kootholte vast en ze stond dus met haar voorbeen gestrekt strak vast. Aangezien ik niet in het zicht stond ging ze uit haar plaat, maar vanaf het moment dat ze me aan zag komen rennen was het goed en bleef ze netjes stilstaan en staan wachten totdat ik haar uit haar benarde positie kwam bevrijden. Ook een keer in het bos verrast door ijzel, was een grote ijsbaan, maar doordat ze weet dat ik er altijd voor zorg dat ze veilig is, raakte ze niet in paniek.

Dat jij een andere ervaring hebt houdt niet in dat iets dan ook niet kan... Een vreemd paard is ook heel wat anders dan je eigen paard.
en toen heb jij natuurlijk 800 kilo paard voorzichtig opgetild en veilig in haar stal gelegd :z