Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juliomariner schreef:karijn schreef:Ik heb enkel even het bericht gelezen en niet al het commentaar maar ik viel toch even over een detail...als Vingino inderdaad die blessures heeft zoals beschreven, kan iemand mij dan uitleggen waarom ik die afgelopen zaterdagavond in Den Bosch heb zien springen?
Over Vingino zegt Visser dat hij sinds zijn aankoop hij allerlei dingen heeft (altijd wel wat) en dt hij een gat in de knieband? heeft gehad maar dat hij daar van hersteld is maar dat dat altijd wel terug kan komen. Hij was dus hersteld en kon dus weer springen
russel schreef:Om ge bieden moet je een borgsom van. 50.000 euro storten..![]()
Op een ruin van dikke 20 die met pensioen is?
Daar wil ik best op bieden om hem een mooie oude dag te geven...misschien rustig stapritje buiten..
Waar zien jullie de medische gegevens?
Liezel1 schreef:Knakker schreef:ik hoor nu dat ook het onroerend goed allemaal geveild gaat worden.
Dus als iemand nog een leuk optrekje nodig heeft...
Zal wel lekker druk worden daar 3 en 4 april, veel kijkers, weinig kopers ben ik bang.
Dat staat ook al op BVA.
Start bij 1,6 miljoen.
Wel een schitterende locatie!
kerelec schreef:De soap is nu echt begonnen. Pennsylvia wordt door een Duitse hengstenkoper geclaimd als zijnde dat hij hem helemaal heeft gekocht van een tussenhandelaar uit Brabant. Hij denkt dat te kunnen bewijzen doordat hij het paspoort kan tonen. De curator geeft echter aan dat ook op deze hengst beslag lag en dat dat ook in het paspoort is aangetekend. Hij had dus helemaal niet verkocht mogen worden en de Duitser had in het paspoort kunnen lezen dat hij hem helemaal niet mocht kopen. De soap wordt vervolgt
agerrits schreef:kerelec schreef:De soap is nu echt begonnen. Pennsylvia wordt door een Duitse hengstenkoper geclaimd als zijnde dat hij hem helemaal heeft gekocht van een tussenhandelaar uit Brabant. Hij denkt dat te kunnen bewijzen doordat hij het paspoort kan tonen. De curator geeft echter aan dat ook op deze hengst beslag lag en dat dat ook in het paspoort is aangetekend. Hij had dus helemaal niet verkocht mogen worden en de Duitser had in het paspoort kunnen lezen dat hij hem helemaal niet mocht kopen. De soap wordt vervolgt
Okey, wist ik niet, ga meedoen met bieden op deze hengst. Tot het moment dat de prijs niet meer redelijk is