Verzet tegen Rabobankveiling; openingsbod van London bekend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 09:23

De ruiters die deze paarden uitbrengen, raken dus hun topper kwijt? Wat erg...zoveel in gestoken om hem te fine tunen en nu gaan ze naar rijkerds die nauwelijks een rondje kunnen rijden...maar wel met de roem en mooie spullen showen.

Wat zonde van deze pracht paarden!

Zinzi_jewel

Re: Verzet tegen Rabobankveiling; openingsbod van London bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 09:35

Ga helemaal mee met Russel.
Dikke olie sjeiks met centen gaan nu met de toppers pronken.

Een geluk, london is niet de makkelijkste om te rijden. Althans dat heb ik ooit gelezen. Hoop dat hij echt voor Gerco behouden kan blijven of er anders een fijne ruiter op komt.
Anders weer een goed NL paard naar de verdoemenis geholpen.
Kijk naar Totilas. Ja alweer die.
Komt niet uit de verf, zou jammer zijn als het met London ook gebeurd zo en de andere goede paarden.
En ook de oudere verdienen een fijne oude dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 09:37

Tja ach kijk naar Totilas, die is nu ook niks meer waard, eeuwig zonde.

Gerco zal zijn maatje gaan missen, te hopen dat een rijkerd hem koopt om Gerco te laten blijven rijden...met zo de andere toppers...

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 09:40

juliomariner schreef:
karijn schreef:
Ik heb enkel even het bericht gelezen en niet al het commentaar maar ik viel toch even over een detail...als Vingino inderdaad die blessures heeft zoals beschreven, kan iemand mij dan uitleggen waarom ik die afgelopen zaterdagavond in Den Bosch heb zien springen?

Over Vingino zegt Visser dat hij sinds zijn aankoop hij allerlei dingen heeft (altijd wel wat) en dt hij een gat in de knieband? heeft gehad maar dat hij daar van hersteld is maar dat dat altijd wel terug kan komen. Hij was dus hersteld en kon dus weer springen

Offtopic, was nog recentelijk staat in het artikel en een gat in de knieband? Ik heb er een beetje een nare nasmaak van. Ik vond hem geweldig springen maar nu ik dit weet...
Maar goed, het klinkt inderdaad als "ik zeg maar dat de stal vol met brandhout staat, dan zullen ze voor minder geld verkocht worden".

RenskeLap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 09:41

Wat mij niet helemaal duidelijk wordt is hoe het mogelijk is om een paard voor de helft te verkopen..
Stel de 1 wil er mee fokken, en de andere springen welke keus wordt het dan?
Of is dit nu een hele domme vraag die ik stel? :? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 09:43

Maken ze afspraken over...zal een voorkeur worden afgesproken...

kerelec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 09:55

russel schreef:
Om ge bieden moet je een borgsom van. 50.000 euro storten.. :7

Op een ruin van dikke 20 die met pensioen is?

Daar wil ik best op bieden om hem een mooie oude dag te geven...misschien rustig stapritje buiten..

Waar zien jullie de medische gegevens?

De borgsom geldt maar voor een bepaald aantal kavels (borgsom is 250.000 trouwens bij o.a. London

kerelec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 09:56

russel schreef:

Wie zegt dat hij niets meer waard is. geschat 200 merries per jaar voor € 8.000 is toch nog 1.6 miljoen (vind toch ietsje meer dan niets

uiltje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:17

Neem aan dat de paarden getoond worden. Beetje apart om bij Londen te zeggen, gooi er effe een zadel op, wil weten of ik een klik met het paard heb. Haha.

Vraag me alleen af waar de rietjes zijn gebleven van de andere hengsten. Heb er al een paar keer achteraan gebeld, kom er nog niet achter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:41

kerelec schreef:
russel schreef:

Wie zegt dat hij niets meer waard is. geschat 200 merries per jaar voor € 8.000 is toch nog 1.6 miljoen (vind toch ietsje meer dan niets

Voor de sport is hij klaar....

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:57

Weet iemand of en zoja waar/wanneer de zadels ook geveild gaan worden?

kerelec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:29

MisticRider schreef:
Weet iemand of en zoja waar/wanneer de zadels ook geveild gaan worden?

Waarschijnlijk niet aangezien ze niet op de veilingstite staa. Misschien zij de zadels eigendom van de ruiters?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:42

ik hoor nu dat ook het onroerend goed allemaal geveild gaat worden.
Dus als iemand nog een leuk optrekje nodig heeft...
Zal wel lekker druk worden daar 3 en 4 april, veel kijkers, weinig kopers ben ik bang.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:43

Ramptoerisme...
Zolang ze bij de Staatsloterij maar niet mijn nummers willen trekken, blijft het dromen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:47

Knakker schreef:
Zal wel lekker druk worden daar 3 en 4 april, veel kijkers, weinig kopers ben ik bang.

Dat staat ook al op BVA.
Start bij 1,6 miljoen.
Wel een schitterende locatie!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:52

karijn schreef:
Ramptoerisme...
Zolang ze bij de Staatsloterij maar niet mijn nummers willen trekken, blijft het dromen.

haha, ja zo is het

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:53

Liezel1 schreef:
Knakker schreef:

Dat staat ook al op BVA.
Start bij 1,6 miljoen.
Wel een schitterende locatie!

ja, het is er prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:54

Dan maar met alle paarden erbij, een sjeikje die een leuk achtertuintje wil?

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:25

volgens mij staan de zadels ergens bij de partijen met dekens en tuigage ed. dat doen ze allemaal in partijen niet los

kerelec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:58

De soap is nu echt begonnen. Pennsylvia wordt door een Duitse hengstenkoper geclaimd als zijnde dat hij hem helemaal heeft gekocht van een tussenhandelaar uit Brabant. Hij denkt dat te kunnen bewijzen doordat hij het paspoort kan tonen. De curator geeft echter aan dat ook op deze hengst beslag lag en dat dat ook in het paspoort is aangetekend. Hij had dus helemaal niet verkocht mogen worden en de Duitser had in het paspoort kunnen lezen dat hij hem helemaal niet mocht kopen. De soap wordt vervolgt

urobi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:39

ik zie net dat ze het begin bedrag van Berlin veranderd hebben ze hebben het bedrag gehalveerd, nu is het 50duizend euro in plaats van 100duizend euro.Volgens mij gaan ze nu ook inzien dat ze te hoge begin bedragen inzetten

kerelec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:48

Bij El Clarimo staat nu ook bij dat je een 50% aandeel kunt kopen. (stond al bij Zagreb)
Bij Namelus staat nog niets terwijl daar ook iemand zich als mede-eigenaar heeft gemeld

agerrits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:17

kerelec schreef:
De soap is nu echt begonnen. Pennsylvia wordt door een Duitse hengstenkoper geclaimd als zijnde dat hij hem helemaal heeft gekocht van een tussenhandelaar uit Brabant. Hij denkt dat te kunnen bewijzen doordat hij het paspoort kan tonen. De curator geeft echter aan dat ook op deze hengst beslag lag en dat dat ook in het paspoort is aangetekend. Hij had dus helemaal niet verkocht mogen worden en de Duitser had in het paspoort kunnen lezen dat hij hem helemaal niet mocht kopen. De soap wordt vervolgt

Okey, wist ik niet, ga meedoen met bieden op deze hengst. Tot het moment dat de prijs niet meer redelijk is ;)

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:29

denk dat heel veel mensen teleurgesteld gaan zijn de dag na de sluiting
vrees echt dat die regel om de dag nadien op de hele kavel te bieden een stok achter de deur is ..

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:43

agerrits schreef:
kerelec schreef:

Okey, wist ik niet, ga meedoen met bieden op deze hengst. Tot het moment dat de prijs niet meer redelijk is ;)

haha ik weet niet hoeveel spaarcentjes jij hebt maar ik ga bij de borgsommen van sommige paarden al ruimschoots af en dan moet het bieden nog beginnen