Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yvonnedv schreef:Ik hoorde net dat dat haar moeder was die voor het gebeuren vertelde dat haar man pas is overleden en dat ze nu met haar dochter mee ging om wat afleiding te hebben.
Ik wens haar heel heel veel sterkte.
takkie_muis schreef:Wat triest , veel sterkte voor de nabestaanden
Het kan zovaak goed gaan maar soms is het engeltje net van je schouder , hoe oud of jong je ook bent het blijft triest
Daphne__ schreef:Heel veel sterkte voor familie, vrienden en mensen die op de wedstrijd aanwezig waren!
Ik woon zelf in Wezep en toen ik het gisteren las, schrok ik erg, ken hier een hoop paardenmensen. Maar heb nog niks gehoord.... Niet dat het minder erg is als het geen bekende is, zeker niet, maar jullie snappen vast wat ik bedoel.
Knakker schreef:Rosa_ schreef:Moeder was ook volledig van de wereld. Echt afschuwelijk, hoe zij eraan toe was staat echt nog op mijn netvlies gebrand. Heb zoveel medelijden met haar.
ach vreselijk, wat een drama.
had het slachtoffer ook kinderen?
Erres schreef:Daphne__ schreef:Heel veel sterkte voor familie, vrienden en mensen die op de wedstrijd aanwezig waren!
Ik woon zelf in Wezep en toen ik het gisteren las, schrok ik erg, ken hier een hoop paardenmensen. Maar heb nog niks gehoord.... Niet dat het minder erg is als het geen bekende is, zeker niet, maar jullie snappen vast wat ik bedoel.
Tja, das zo'n vreemd gevoel. Ik was gister dus ook in Wezep centrum en hoorden niemand erover. Dan denk ik toch even: hoe kan dit nou, iedereen leeft gewoon door alsof er niks gebeurt is. Is natuurlijk belachelijk, het hoort ook zo, maar toch.. Zo onwerkelijk.
Maar het bericht staat wel op de website van de ruitervereniging en als het goed is heb je gisteravond een mailtje gehad (als je tenminste lid bent, he).