Vrouw overleden na val van paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:19

Wat verschrikkelijk.
Mijn condoleances gaan uit naar de nabestaanden.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:29

Wat verschrikkelijk...
Sterkte aan de nabestaanden en betrokkenen. :(:)

Sassie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:36

Wat vreselijk zeg! Ik wens alle nabestaanden veel sterkte toe!
Zelf gisteren ook een wedstrijd gereden, maar zoiets zet je wel weer met beide benen op de grond.. Bah echt heel naar :(

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:41

yvonnedv schreef:
Ik hoorde net dat dat haar moeder was die voor het gebeuren vertelde dat haar man pas is overleden en dat ze nu met haar dochter mee ging om wat afleiding te hebben.

Ik wens haar heel heel veel sterkte.

Pfff wat een afschuwelijk drama .... verschrikkelijk verdrietig. Heel erg veel sterkte voor de nabestaanden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:45

Wat triest , veel sterkte voor de nabestaanden ;(

Het kan zovaak goed gaan maar soms is het engeltje net van je schouder , hoe oud of jong je ook bent het blijft triest :(

Caesar

Re: Vrouw overleden na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 22:58

Wat ontzettend tragisch dat je ook als moeder dit trauma hebt moeten meemaken. Wat ontzettend sneu, evenals het verlies van haar man.. Hoop dat deze mevrouw veel steun krijgt binnen haar omgeving.

lolkop1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 23:05

sterkte voor de famillie

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 01:25

Heel veel sterkte voor familie, vrienden en mensen die op de wedstrijd aanwezig waren!

Ik woon zelf in Wezep en toen ik het gisteren las, schrok ik erg, ken hier een hoop paardenmensen. Maar heb nog niks gehoord.... Niet dat het minder erg is als het geen bekende is, zeker niet, maar jullie snappen vast wat ik bedoel.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 01:47

Wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.
En vooral ook de nabestaanden mijn condoleances. Het maakt opeens weer duidelijk hoe kwetsbaar we zijn op de rug van een paard.;(

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 07:02

Wat een verschrikkelijk bericht. ;( ;(

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 08:31

Rosa_ schreef:
Moeder was ook volledig van de wereld. Echt afschuwelijk, hoe zij eraan toe was staat echt nog op mijn netvlies gebrand. Heb zoveel medelijden met haar.

ach vreselijk, wat een drama.
had het slachtoffer ook kinderen?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 08:32

takkie_muis schreef:
Wat triest , veel sterkte voor de nabestaanden ;(

Het kan zovaak goed gaan maar soms is het engeltje net van je schouder , hoe oud of jong je ook bent het blijft triest :(

ja, als ik dit soort dingen lees, besef ik maar dat ik echt een mega collone met engeltjes op mijn schouder heb gehad, en velen met mij.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 08:46

Wat vreselijk zeg... Ik besef steeds meer wat voor gevaarlijke sport wij doen.

Erres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 08:56

Daphne__ schreef:
Heel veel sterkte voor familie, vrienden en mensen die op de wedstrijd aanwezig waren!

Ik woon zelf in Wezep en toen ik het gisteren las, schrok ik erg, ken hier een hoop paardenmensen. Maar heb nog niks gehoord.... Niet dat het minder erg is als het geen bekende is, zeker niet, maar jullie snappen vast wat ik bedoel.

Tja, das zo'n vreemd gevoel. Ik was gister dus ook in Wezep centrum en hoorden niemand erover. Dan denk ik toch even: hoe kan dit nou, iedereen leeft gewoon door alsof er niks gebeurt is. Is natuurlijk belachelijk, het hoort ook zo, maar toch.. Zo onwerkelijk.
Maar het bericht staat wel op de website van de ruitervereniging en als het goed is heb je gisteravond een mailtje gehad (als je tenminste lid bent, he).

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 10:26

Knakker schreef:
Rosa_ schreef:
Moeder was ook volledig van de wereld. Echt afschuwelijk, hoe zij eraan toe was staat echt nog op mijn netvlies gebrand. Heb zoveel medelijden met haar.

ach vreselijk, wat een drama.
had het slachtoffer ook kinderen?

Wat ik begreep uit de advertentie niet. Haar man en haar moeder werden hier in vernoemd.

Kkiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 11:08

bah vreselijk! als ik dit soort dingen lees besef ik hoeveel geluk ik gehad heb bij mijn val en er nog 'goed' vanaf kwam.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:31

ik had het inderdaad al gelezen op facebook ,
dan sta je toch echt met beide benen weer even op de grond, en sta je stil dat de sport die we beoefenen , zoveel risico's met zich meeneemt, maar niet enkel onze hobby , je kan ook in de auto een ongeluk krijgen ,op de fiets enzovoorts..
Ze is blijkbaar erg ongelukkig terecht gekomen ,

voor de moeder moet dit natuurlijk vreselijk zijn ! jeetje kan me er niks bij voorstellen, drama voor die mevrouw:(

hier valt natuurlijk niemand iets te verwijten! dat vooropgesteld!

Wat ik nog wel wil melden, is inderdaad het voeren en het naar binnen halen van de weidepaarden tijdens een wedstrijd, vind ik op de meeste wedstrijden heel slecht geregeld, als ik dan lees hoe het bij deze wedstrijd georganiseerd was, en ook vermeld was , kan ik alleen maar respect voor hebben , ben vaak meegeweest op wedstrijd met vriendinnen , en tijdens de proef voeren, of de paarden binnen haalde resulteerde vaak in drama's rennende bokkende wedstrijd paarden, daar moet toch eens goed over nagedacht worden door andere manege"s /rijverenigingen... dit was vermeld, maar hoe kan je voorkomen dat degene die na de pauze moet starten en degene die dus al los moeten rijden hier geen hinder van ondervinden? .. lastig

iedereen die erbij was, of de mensen kent , heel veel sterkte met het verwerken !

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:29

Erres schreef:
Daphne__ schreef:

Tja, das zo'n vreemd gevoel. Ik was gister dus ook in Wezep centrum en hoorden niemand erover. Dan denk ik toch even: hoe kan dit nou, iedereen leeft gewoon door alsof er niks gebeurt is. Is natuurlijk belachelijk, het hoort ook zo, maar toch.. Zo onwerkelijk.
Maar het bericht staat wel op de website van de ruitervereniging en als het goed is heb je gisteravond een mailtje gehad (als je tenminste lid bent, he).

Klopt het staat op de site en alle leden hebben ook een mail gehad. (Tenminste ik heb ook nog een mail gekregen)

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 15:25

Sterkte gewenst aan de betrokkenen.

Begrijp ik uit de uitslagen dat men de wedstrijd gewoon heeft afgemaakt?

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 15:30

Nee de wedstrijd is afgelast toen bekend was dat ze overleden was. De eerste combinatie van het Z2 is nog gestart, de tweede was al in de baan maar toen werd het stilgelegd.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 15:43

Ik neem aan dat het grootste deel van de wedstrijd toen al achter de rug was. Die uitslagen zullen denk ik gewoon geregistreerd zijn.

Vreselijk om over haar moeder te lezen. Ik kan me -gelukkig- niet voorstellen waar zij momenteel doorheen moet.

Edit: welke uitslagen bedoel je?
Op wedstrijdplatform staan nog geen uitslagen. De laatste uitslagen van Eehzerwold zijn van 23 februari.

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:01

Z1 combi's mochten ook startten als ze wouden.. Er zijn er een paar weer gaan inrijden.
Verder weet k t niet meer, was blij dat ik het paard op de trailer kon zetten en naar huis kon gaan

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 20:06

Bah.....
Zulke dingen vergeet je ook nooit meer @Mistral-Bink :(
Voor jou en je vriend ook sterkte.
Voor die moeder moet het echt hartverscheurend zijn geweest. .. |( :(:)

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 21:23

Jolien87 schreef:
Edit: welke uitslagen bedoel je?
Op wedstrijdplatform staan nog geen uitslagen. De laatste uitslagen van Eehzerwold zijn van 23 februari.

Je hebt gelijk, ik las alleen 23 en dacht dat het maart was.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 08:26

Mistral_Bink schreef:
Z1 combi's mochten ook startten als ze wouden.. Er zijn er een paar weer gaan inrijden.
Verder weet k t niet meer, was blij dat ik het paard op de trailer kon zetten en naar huis kon gaan

kan me voorstellen dat je hoofd er inderdaad niet meer naar staat, vreselijk