Blog: Jaloezie in de dressuursport? Kwestie van gunnen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Blog: Jaloezie in de dressuursport? Kwestie van gunnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 12:28

Dat houd je toch. :)
Maar weet je, mijn ervaring is dat mensen regelmatig na verloop van tijd wel bij draaien. :) Als ik merk dat iemand me niet kent (wil kennen) dan wacht ik gewoon af. :) En ik heb al vaak gehad dat na verloop van tijd, er ineens toch een knikje en een "hoi!" komt en dan beantwoord ik dat gewoon. :j

Onbekent maakt onbemind. :) Ik kan ook best boos kijken (ook al ben ik helemaal niet boos) dus kan het ze ook niet kwalijk nemen. :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 12:29

Ayasha schreef:
Same here. :') Ik kijk ook best boos als ik geconcentreerd ben en als ik een slechte proef gereden heb wil ik ook wel eens even een beetje balen (met bijhorend gezicht) maar dat heeft niks te maken met wie wel gewonnen heeft. :')

Ik ook :D
Ik kijk heel chagrijnig en schijnbaar ook nog eens heel arrogant, want dat hoor ik vaker. Tel erbij op dat als ik rij ik finaal geen oog heb voor mijn omgeving en bekenden straal voorbij rijd tenzij ze me echt roepen en het feest is compleet :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 13:04

Ayasha schreef:
Dat houd je toch. :)
Maar weet je, mijn ervaring is dat mensen regelmatig na verloop van tijd wel bij draaien. :) Als ik merk dat iemand me niet kent (wil kennen) dan wacht ik gewoon af. :) En ik heb al vaak gehad dat na verloop van tijd, er ineens toch een knikje en een "hoi!" komt en dan beantwoord ik dat gewoon. :j

Onbekent maakt onbemind. :) Ik kan ook best boos kijken (ook al ben ik helemaal niet boos) dus kan het ze ook niet kwalijk nemen. :+

Herkenbaar, die ervaring :P