bethje31 schreef:Zou best eens kunnen zijn dat dat precies is wat de Sjeik met ze doet als ie ze te pakken krijgt. Of gewoon beide handjes eraf dan kan ie niets meer doen...Goed dat hij zich ermee bemoeit want Sjeiks zijn daar toch de baas... lijkt me een goed signaal voor de rest om vooral niet dit soort onzin uit te halen...
Heb het filmpje niet gekeken, ik kan me er iets bij voorstellen maar dat blijft echt in mijn hoofd rondspoken....heb een keer een filmpje gezien van een Chinese vrouw die haar ezel afmaakt door een paar klappen op zijn hoofd...was genoeg voor 1 keer...
Youtube kan soms wel mensen aanzetten om dit soort dingen te doen, het te filmen en dan heeeel bekend te worden op facebook....beetje een eng medium vind ik en er staan inderdaad de meest vreselijke fimpjes op...
Van mij mag die Sheik z'n gang gaan, mijn respect zal hij zeker krijgen! En ik zou hem ook nog tracteren op ene borrel als ik de kans kreeg. Als hij drinkt tenminste.
En over die ezel wil ik niet eens meer praten. Ik vind het te verschrikkelijk voor woorden. Ik wil die dingen gewoon niet weten.