Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Def schreef:Gast5428, ik word dan wel heel erg nieuwsgierig naar hun eigen verklaring voor het slofgebruik en of ze het met jou eens zijn over het verhaal ' te diep' hoe jij het noemt.
Niet aanvallend bedoelt, maar ik vind het wel interessant om te horen dat je dat soort dingen schijnbaar met ze bespreekt.
Slofgebruik om meer controle te krijgen, nageeflijkheid te verkrijgen enz.
Ik ben niet tegen een keer ronder in stellen maar door veelvuldig slofgebruik train je de verkeerde spieren waardoor je dus die valse knik in de derde halswervel krijgt. Zij vinden het geloof ik geen issue. Ze scoren er mee.
Dorine92 schreef:Anoniem schreef:Ik denk dat ik meer ervaren ben dan jij @Air.
Maar dan nog snap ik niet waar je het lef vandaan haalt om te beweren dat een olympisch kampioene "verkeerd traint".
Hoe "ervaren" je dan ook (volgens jezelf) mag zijn.
, dat vinden sommigen minder erg
Electra63 schreef:Dorine92 schreef:
Maar dan nog snap ik niet waar je het lef vandaan haalt om te beweren dat een olympisch kampioene "verkeerd traint".
Hoe "ervaren" je dan ook (volgens jezelf) mag zijn.
Ach er is/was ook veel kritiek op Adelinde of Anky, dat vinden sommigen minder erg
Dorine92 schreef:Electra63 schreef:
Ach er is/was ook veel kritiek op Adelinde of Anky, dat vinden sommigen minder erg
Nja om wie van de wereldtop het gaat maakt niet uit, maar je kunt toch niet beweren dat iemand die medailles rijdt op de olympische spelen, verkeerd traint?
.
Electra63 schreef:Maar Gast5428 mag natuurlijk wel haar mening geven, ik heb namelijk weleens wat filmpjes van haar gezien en zij is geen penny, ze heeft er wel kijk op, al ben ik het niet altijd met haar eens.![]()
Ik was zaterdag in de Rai.
Ik was het eens met de jury-uitslag, alleen het verschil vond ik te groot tussen 1 en 2.

Daarom vind ik persoonlijk niet dat een paard een valse knik heeft als de nek niet helemaal het hoogste punt is.
En veel energie met stressen raakt hij ook niet kwijt want de ergste stress die hij meemaakte tijdens zijn uitstapje in de RAI was dat hij niet van de plantjes in de bloembakken mocht snoepen.
Hermelientje schreef:Overigens hartverwarmend hoe sportief wij Nederlanders opeens zijn. Niet alleen laten we Charlotte winnen in Amsterdam ondanks het op Bokt altijd vermelde zogenaamde "thuisvoordeel", hebben we de Britten voor een redelijke prijs een geweldig paard verkocht maar nu gaan we ze ook nog de allergrootste Boktexperts sturen om Charlotte te leren hoe ze thuis ook zonder slof controle kan krijgen.