sammy1 schreef:dat zou eens heel goed kunnen ind.totdat ze hem zadelen en erop klimmen wens ze veel plezier hihi
ja maar ja dat weten ze natuurlijk niet tot dat ze hem gekocht hebben
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rex_Rolfo schreef:sammy1 schreef:de ruiter van wico wilt hem dolgraag voor haar zelf en waarom.voor de sport zal hij niet meer geschikt zijn.hij staat niet voor niks weer vier maanden stil.paardje is zeer blessure gevoelig.en zij wilt hem een goed leven bieden.zij heeft veel van hem geleerd en nu wilt ze hem lekker in de watten leggen.ik gun haar dit paard van harte ik hoop van jullie ook.ze is heel ontdaan van dit hele gebeuren
Rex_Rolfo schreef:Het is dat de voorbeentjes op de foto bij de veilingkavel niet flateren, maar idd, die andere advertentie kan ertoe bijdragen dat er nog beste bedragen geboden gaan worden. Over exact een week weten we meer....
@remyloverrr: amazone is niet de eigenaar (maar wil dat graag worden).
Sammyy schreef:Wat wil je graag weten NenaC
First Choice is een echte hengst in doen en laten! Hij heeft iemand nodig die hem op de plek durft te zetten en dit ook kán! Hij maait met zijn voorbenen onder het lopen. Ook naar andere paarden staat ie zich behoorlijk drukt te maken en probeert hij iedereen te imponeren.
Echter, ik weet zeker dat wanneer je dit de baas bent, je wel een heel fijn paard er aan over houdt. Als het rustig is in stal en het paard naast hem ook, kun je heerlijk met hem kroelen namelijk![]()
Fenna heb ik enkel in de handen gehad om van en naar de stal/paddock te brengen, maar is verder wel braaf geweest altijd![]()
Beide hebben ze fijne en correcte gangen
Ralphtdw, Vanita is een goed gekeurde fokmerrieIk denk dat dat er iets mee te maken heeft. Zij is tot de L2 dressuur uitgebracht, maar tot M2 int verleden getraind.
Itchy is haar veulen van dit jaar
_San87_ schreef:Ik vind tot nu toe de Lord Loxly x Kennedy het leukst. Nu verder kijken.
Ik vrees overigens wel over het lot van Doortje... Dat kan haast alleen maar een enkeltje slacht worden. Wat jammer, ik vind het een erg leuk dier.
Hopke89 schreef:_San87_ schreef:Ik vind tot nu toe de Lord Loxly x Kennedy het leukst. Nu verder kijken.
Ik vrees overigens wel over het lot van Doortje... Dat kan haast alleen maar een enkeltje slacht worden. Wat jammer, ik vind het een erg leuk dier.
Ik heb anders al 2 bokkers voorbij zien komen die Doortje wel interessant vinden geloof ik.
Jammer voor al die mensen die zich daar zo op hun plek voelden en nu niet meer naar hun geliefde paardjes kunnen.