Anky van Grunsven en Sjef Janssen vanavond in RTL Late Night

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 23:40

oh by the way, heeft íemand ook maar énig iets van Sjef gezien of gehoord?

Citaat:
Vanavond om 22.30 uur zijn Anky van Grunsven en Sjef Janssen samen te zien in het live programma RTL Late Night op RTL 4.

Ik heb sjef anders helemaal niet gezien :+

topic met verslag van interview:
[VN] Van Grunsven: "Bonfire heeft een goed leven gehad"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 23:41

JoyCiej007 schreef:
oh by the way, heeft íemand ook maar énig iets van Sjef gezien of gehoord?

Citaat:
Vanavond om 22.30 uur zijn Anky van Grunsven en Sjef Janssen samen te zien in het live programma RTL Late Night op RTL 4.

Ik heb sjef anders helemaal niet gezien :+

topic met verslag van interview:
[VN] Van Grunsven: "Bonfire heeft een goed leven gehad"

Ik was wel benieuwd naar de blik van Sjef bij de hair clips van Barbie :+

Sammie

Re: Anky van Grunsven en Sjef Janssen vanavond in RTL Late night

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 23:46

Dat stukje komt rechtstreeks van anky.nl af, dus ik denk dat er iets tussen is gekomen. :)

Morris

Re: Anky van Grunsven en Sjef Janssen vanavond in RTL Late Night

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 06:20

Ik ga het vandaag even terugkijken.

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 09:04

Annett1990 schreef:
Omg hahaha ze willen haar echt laten huilen :') srry echt erg dit xD

Ik denk dat het niet perse was om Anky te laten huilen, meer om te laten zien hoeveel het houden van en verliezen van een paard met iemand doet, om dit min of meer duidelijk te maken voor leken ;)

Umberto stelde goede vragen, was een mooi stukje!

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 09:40

Ik ga het even terugkijken! ;)

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 09:45

Het was inderdaad een mooi interview. Humberto kan dat erg goed vind ik persoonlijk. De (koffie)vos die voorbij kwam was cocktail. Het is trouwens een flip in hair ipv clip in.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 09:45

Een super interview. Ook ik heb me wat geïrriteerd aan de beelden van de andere paarden maar he, waar hebben we het over.
Humberto is een echte paardenman. Meer dan een gemiddelde journalist, hij weet dus ook precies hoe een band met paard kan zijn en staat dicht bij de sport.
Heel mooi gedaan ook van Anky, een extra ode aan haar maatje!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 09:48

Paardjes45 schreef:
Ik wil ook heel graag kijken, maar we hebben geen nederlandse zenders hier (Turkije), kan je dat ergens terugkijken :)

Heb niet gelezen of iemand al had gereageerd.

hebikietsgemist.nl

daar kun je de gewone dingen op terug vinden, van nieuws tot aan serie.
Alleen films niet :D

Ik ga ook terug kijken.
En houd de zakdoeken ook paraat.

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 09:58

Ik heb wel een traantje weg moeten pinken, Anky hield zich goed maar je zag de emoties wel.....kan ook niet anders als je zo'n band hebt met een paard. Het was voor haar echt het Once-in-a-lifetime-paard en dan ook nog samen met haar (inmiddels overleden) vader gekocht.

De koffievos was trouwens niet Cocktail, dat was Idool.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:24

hier nog 1 die wel ff traan moest weg pinken helemaal toen anky dit zei Elke dag kom ik langs een lege stal en een lege wei waar ik hem zie staan...
zo herkenbaar die lege stal .... maar bleg ik hield t toen echt niet meer droog ik moest er wel ff om huilen.
vond t een heel mooi gesprek umberto stelde mooie vragen
de beelden van de verschillende paarden vond ik niet eens zo erg... kon me daar niet aan storen je zag daar in juist dat er zoveel tijd zit in paarden en liefde en vriendschap en vertrouwen.
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 05-11-13 10:36, in het totaal 3 keer bewerkt

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:27

Pfoeh, ik vind het knap van Anky dat ze het droog hield. Je zag haar emoties wel heel duidelijk en ze heeft het heel mooi verteld :j Ik zelf zat hier te huilen. Ik was 6 toen ze in Sydney wonnen maar ik weet het nog heel goed. Bonfire is voor mij ook altijd het dressuurpaard geweest.
Ik vind dat Humberto Tan het interview op een hele fijne manier heeft gedaan :j

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:29

Ik zat wel even met een brok in mijn keel hoor! Hoe liefdevol ze over bonfire praat en zien hoe moeilijk ze het er mee heeft. Pfoee ja ik kreeg wel even kippenvel.. En ach een leek ziet waarschijnlijk niet eens het verschil tussen de verschillende paarden, en daarbij gaat het om het verhaal wat anky verteld.. zonde dat je geen reeks hebt met alleen maar beelden van bonfire, maar ook nog van andere paarden.. maar dat doet niks af aan het verhaal wat Anky vertelde

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:29

Erg knap dat ze het inderdaad droog hield! Erg mooi interview ;)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:38

Erg mooi interview! Knap gedaan van zowel Anky als Humberto.

Fanniehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:05

Over het geheel was het een mooie ode aan Bonfire. Ik vond vooral Anky erg goed reageren op de vragen van Humberto. Sommige vragen waren naar mijn mening wel "kantje boord" en richting de uitlokking van een emotionele reactie. De verkeerde paarden in beeld vond ik wel erg slordig, storend en afleidend. Hoe moeilijk kan het zijn om hier goede beelden bij te vinden, gemiste kans van de redactie..

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:10

Fanniehh schreef:
Over het geheel was het een mooie ode aan Bonfire. Ik vond vooral Anky erg goed reageren op de vragen van Humberto. Sommige vragen waren naar mijn mening wel "kantje boord" en richting de uitlokking van een emotionele reactie. De verkeerde paarden in beeld vond ik wel erg slordig, storend en afleidend. Hoe moeilijk kan het zijn om hier goede beelden bij te vinden, gemiste kans van de redactie..

Dat had ik dus ook. Elke keer als ze het over Bonfire hadden kwam er een foto van Salinero langs. Had het daar net met collega over (een leek op paardengebied) en die had het verschil niet gezien.

Wel vond ik het een mooi intervieuw, al ging het wel wat diep af en toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:03

LovingTweety schreef:
Fanniehh schreef:

Dat had ik dus ook. Elke keer als ze het over Bonfire hadden kwam er een foto van Salinero langs. Had het daar net met collega over (een leek op paardengebied) en die had het verschil niet gezien.

Wel vond ik het een mooi intervieuw, al ging het wel wat diep af en toe.

En toch hoef je er niet veel verstand van te hebben om het verschil te zien.. Iedereen kan wel of niet die witte vlek op zijn hoofd zien toch? Ook voor een leek prima te onderscheiden als je even oplet.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:19

Mooi interview met een goede presentator. Erg slordig dat er beelden van andere paarden vertoond werden (op zich geen ramp, maar vermeld het dan tenminste).
Ook vond ik het jammer dat ze niet even een stukje van Bonfire in actie lieten zien (bijv. een stukje uit een kür op muziek).

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:14

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:17

Mooi stukje, het kwam erg open en oprecht over. Ze kan altijd heel goed verwoorden hoe ze dingen voelt. En Umberto Tan stelde ook goeie vragen, hij had zich of heel goed voorbereid, of hij heeft er echt verstand van en ik dacht zelf het laatste.

Wel een beetje irritant dat er op het beeldmateriaal ongeveer elk paard te zien is geweest waar Anky ooit op gereden heeft, maar goed ..... diegene die dat in elkaar heeft gezet zal er absoluut geen verstand van hebben gehad.
Anky zelf heeft er ook niets van gezegd en dat sierde haar. Vlak daarvoor had Peter R. de Vries over het foutje dat hij had ontdekt in het boek Het Diner. Vreselijk irritant (maar dat vind ik eigenlijk altijd van hem).

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 13:18

Het is Humberto. Alberto zat aan tafel ;)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:20

Bedankt Ammie.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:24

Volgens mij hebben Anky van Grunsven & Humberto Tan een goede klik met elkaar, ze begrijpen zonder een woord te zeggen en dan mag het wel ietsje persoonlijker. Heel fijn gesprek.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 13:27

mbkaatje schreef:
Bedankt Ammie.

Hammie :Y) :D