Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maikemaik schreef:Dat vind ik toch echt niet diervriendelijk op deze manier en lijkt me ook onnodig al is het maar 1 dag per jaar. Getemd voor een dag.....en alle brokken die er waarschijnlijk bij komen......nuttig......
Cassidy schreef:Maikemaik schreef:Dat vind ik toch echt niet diervriendelijk op deze manier en lijkt me ook onnodig al is het maar 1 dag per jaar. Getemd voor een dag.....en alle brokken die er waarschijnlijk bij komen......nuttig......
Je bent nu aannames aan het doen: "waarschijnlijk" komen en brokken bij ? Waar baseer je dit oordeel op?
Maikemaik schreef:In de basis is het misschien bedoeld om iets goeds te doen maar als het echt voor het welzijn van de paarden bedoeld was dan denk ik toch dat het heel anders zou gaan.
Cassidy schreef:Maikemaik schreef:In de basis is het misschien bedoeld om iets goeds te doen maar als het echt voor het welzijn van de paarden bedoeld was dan denk ik toch dat het heel anders zou gaan.
En weer een aanname. Wat is de reden dat jij denkt dat het zorgen voor dieren niet met mensenvermaak te combineren valt? Dat het niet gaat zoals jij dat graag zou zien is een tweede, maar oordelen en veroordelen is makkelijk. Filmpjes op Youtube kunnen ook een vertekend beeld geven en zijn een denkbaar slechte basis voor een mening.
Maikemaik schreef:Als je vindt dat ik denk dat het zorgen voor dieren niet met mensenvermaak te combineren valt is dat een aanname van jouw kant. De mannier waarop maakt voor mij wel uit.