Hier zie je die rare blauwe balk en dat het hele stuk naar rechts is opgeschoven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Air: het probleem is eigenlijk juist dat het lettertype niet meeverandert. Een tablet en een groot scherm op je desktop zeggen dat ze even groot zijn (evenveel pixels) maar op de tablets nemen ze wel veel minder ruimte in. Dezelfde letters zijn op tablet dan kleiner.
Bij de mobiele versie wordt het lettertype al wat vergroot, omdat dat inderdaad lastig te lezen was. Helaas kan dat niet op dezelfde manier voor tablets gedaan worden. Bij sommige andere pagina's wordt er op een andere manier gekeken of je misschien een tablet hebt, en dan wordt het lettertype wat vergroot. Die controle is wat lastiger, maar blijkbaar kan het niet op een andere manier.
Maar het is dus zeker niet dat ik de letters expres klein heb gemaakt voor tablets, maar meer dat 'normale' lettergroottes op tablets te klein zijn, zonder dat dat op een eenvoudige manier is aan te passen.
Shadow0 schreef:Michelle: dank jeDaar heb ik wel wat aan.
Het is niet iets wat ik meteen kan thuisbrengen.
Aleeneh schreef:Dat van Michelle ziet eruit alsof het veroorzaakt wordt doordat ze geen favoriete forums heeft ingesteld, maar het wel de ruimte daarvoor vrijhoudt...
_San87_ schreef:Om die laatste reden is op de mobiele versie van FOK! helemaal geen onderschrift te zien. In mobiele versies ook erg prettig omdat sommige mensen echt een kunstwerk (en dan niet in de positieve zin) van hun onderschrift maken.
Iris82 schreef:Bravura schreef:De foto's doen het niet op Bokt5, gewone versie op de mobiel. Zie alleen de haakjes met img.
En als je daar op klikt?