Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:Natuurlijk is het te begrijpen dat er massahysterie is, maar het wil daarom niet zeggen dat het goed is om elke auto die op een vreemde plek staat of elke man die zich een beetje vreemd gedraagt in de buurt van een weiland met heuse opsporingsberichten op internet te zetten, want uiteindelijk gaat iedereen zich dat focussen op totaal verkeerde sporen en dat maakt het de echte daders weer een stuk makkelijker om ongehinderd verder te gaan.
Daaphh schreef:chimello schreef:Ik ga toch echt eens dat nummer bellen en het kenteken van een bepaalde auto nog maar eens doorgeven... Geloof niet dat de politie er iets mee heeft gedaan toen ik ze belde.
Is er in de buurt van het ongeval toevallig een lichtblauwe kleine persoonsauto gesignaleerd? (opel geloof ik)?
Hier wil ik even op inspringen.
Bij mijn paarden in de buurt, rijdt der ook een licht blauwe auto rond, ik geloof ook een opel caravan.
Met 3 stevige mannen in.
Heb ze al enkele dagen voorbij de wei zien rijden. Ze rijden de straat op en draaien dan weer terug.
Stral schreef:Pdc heeft geeneens een rijbewijs schijnt het
Sabine: ik bedoel dus vooral dat ik er niet vrolijk zou van worden met naam en familienaam hier op bokt te staan dus
Gini schreef:Op het vrt-journaal gisteravond zeiden ze dat ze de dader op het spoor zijn. Dat is de eerste keer dat ze dat echt expliciet zeggen.
Gini schreef:Stral schreef:Pdc heeft geeneens een rijbewijs schijnt het
Sabine: ik bedoel dus vooral dat ik er niet vrolijk zou van worden met naam en familienaam hier op bokt te staan dus
Persoon in kwestie staat met naam, toenaam, foto en woonplaats in de krant, dus ik denk dat bokt.nl het minste van zijn zorgen is.