Bokt.nl zoekt een Community Manager

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Bokt.nl zoekt een Community Manager

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 15:32

Inderdaad jammer van de HBO achtergrond, maar wel begrijpelijk.
En een laag salaris? Je moet deze periode in je handjes klappen dat je nog zo'n bedrag per maand binnen kan slepen, en dan je überhaupt al een baan HEBT.

Ik ben benieuwd wie Eline zal opvolgen. Zal geen makkelijke klus worden. :)

skylar123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 22:06

Hoi,

Dit is de nieuwe uitdaging waarop ik zat te wachten, alles klopt :D :j . Dus zoek niet verder, je hebt de kandidaat gevonden! Ik klim morgen gelijk in mijn pc om te reageren op mijn droombaan!

Vriendelijke groet,
Ilonka van Vliet

Gwenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 01:19

Ik heb de vacature doorgestuurd naar een potentieel zeer geschikt iemand :D. Kersvers afgestudeerd journaliste met goede managementskills, hart voor paarden en beschikbaar voor een baan!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 23:41

Geweldige kans! Denk dat er enorm veel reacties op zullen volgen. De mijne is reeds verstuurd :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 00:04

Zo ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb gereageerd op de vacature *\o/*

Persoonlijk lijkt het mij een ontzettend toffe uitdagende baan en heb geen klachten over het loon of andere dingen. Werk nu dan ook ergens met een 0 uren contract, dus kan alleen maar beter :D

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:19

Ik heb ook gereageerd. twijfelde eerst, maar wie niet waagt wie niet wint nietwaar?
Lijkt me een lastige job om een goede vervanger te vinden voor eline :j

Milord

Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 11:36

Banjer schreef:
Daar zit ik ook mee Suuskipje... heb door werkervaring (betaald of vrijwilligerswerk) het perfecte profiel voor deze baan eigenlijk... en ook het gewenste denkniveau (is uit tests gebleken), maar geen HBO-/WO-diploma of -achtergrond... dus ik ga maar niet solliciteren...
(en ik ben er ook vrij zeker van dat ik hoe dan ook niet geschikt bevonden zal worden)

Als je officiele tests hebt gedaan, zijn die net zo geldig als je diploma. Je hebt zwart op wit staan dat je dat werk en denk niveau hebt.
Hup, solliciteren jij ~~}>

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:22

Ik ga ook zeker reageren, erg leuke vacature...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:40

Ik denk dat Bart een HR-manager moet inhuren om de sollicitaties te behandelen. :D :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:46

Ah mijn vriend is zojuist HR afgestudeerd en opzoek naar leuke baan haha

LotteEnRypke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:15

Eline, zou jij een paar specifieke taken kunnen schetsen die jij in deze functie zoal uitvoert? (a day in the life) :)

Is het een thuisfunctie pur sang, of zijn er ook bijeenkomsten / vergaderingen op locatie?
Wordt de nieuwe Community Manager (door jou) ingewerkt?

Veel vragen, maar ook hier: WO-denkniveau check, Masteropleiding Communicatiewetenschappen afgerond, affiniteit met paarden check, analytisch denkvermogen check, Nederlandse taal check!

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:22

LotteEnRypke schreef:
Eline, zou jij een paar specifieke taken kunnen schetsen die jij in deze functie zoal uitvoert? (a day in the life) :)

Is het een thuisfunctie pur sang, of zijn er ook bijeenkomsten / vergaderingen op locatie?
Wordt de nieuwe Community Manager (door jou) ingewerkt?

Veel vragen, maar ook hier: WO-denkniveau check, Masteropleiding Communicatiewetenschappen afgerond, affiniteit met paarden check, analytisch denkvermogen check, Nederlandse taal check!

Naar de antwoorden op deze vragen ben ik ook wel benieuwd :)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:43

Roosch schreef:
Ik denk dat Bart een HR-manager moet inhuren om de sollicitaties te behandelen. :D :D

Hier ben ik :D

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:48

Bij deze: mocht je meer informatie willen hebben kun je me ook een pb sturen om er even over te bellen.

In principe is het een thuisfunctie: Bokt heeft geen kantoor. Hoe we het op dit moment inkleden is 1 dag per week gezamenlijk werken (Bart zit op dit moment naast mij, bijvoorbeeld). Daar komen soms bijeenkomsten/vergaderingen bij. Ontmoetingen met relaties, evenementen waar we langsgaan, klanten die we bezoeken... Specifieker: we zitten nu in de aanloop naar Horse Event toe. Dan overleggen we verschillende keren met twee teamleden aan wie we een hoop van de voorbereiding van het evenement hebben uitbesteed. En we spreken ook 1 of 2 keer af met de organisatoren van Horse Event, en met alle teamleden die ons komen helpen.

Qua inwerken: Ik ben nog tot 1 oktober in dienst, dat is relatief kort dag. Afhankelijk van hoe snel iemand kan beginnen, werk ik iemand in of neemt Bart dat grotendeels op zich. Ik blijf in ieder geval nog gewoon beschikbaar voor vragen. Bokt is me veel te dierbaar om van het ene op het andere moment te verdwijnen :)

En de lastigste 'A day in the life of'. Dat is vooral lastig omdat het een hele brede functie is en afhankelijk van de persoon die het doet. Stel dat mijn opvolger minder sterk is op juridisch gebied dan ik en sterker op marketing, dan zullen er dingen verschuiven.
Daarnaast is het een hele gevarieerde functie: ik kan letterlijk op dezelfde dag een uur aan de telefoon zitten met een coordinator van het landelijk meldpunt internetoplichting, een teamlid helpen met een issue waar ze tegenaanloopt en bezig zijn met een plan over wat Bokt met Facebook moet. En - omdat het kan - nog even een zomers logo maken :)
Samenvatten is eigenlijk makkelijker, er zijn eigenlijk drie dingen waar ik het meeste tijd aan besteed:
- Strategie en beleid: Waar willen we heen met Bokt, en hoe gaan we dat doen? (Specifieke taak van vorige week: Kijken naar de doelen die we onszelf in het tweede kwartaal gesteld hadden, en een plan maken voor kwartaal 3)
- Aansturen en begeleiden van het team: We hebben 70+ vrijwilligers op de site die we graag op een fijne manier aan het werk houden. (Specifieke taak: Samen met de hoofdmods kijken of we de jaarlijkse evaluatie van de moderators op een betere manier in kunnen kleden)
- Projecten begeleiden, dat zijn bijvoorbeeld dingen als 'Bokt in Londen 2012' of 'vernieuwen nieuws op Bokt'. (Specifieke taak: nu voor Horse Event overleggen met het team over wat we in de Lounge willen doen, en met de organisatie wat er mogelijk is. )

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:54

Bedankt voor je snelle en uitgebreide antwoord, Eline! Klinkt erg interessant, leuk en leerzaam. Nu is het nog even afwachten tot het 22 juli geweest is.

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:57

Owjee, na de uitleg van Eline zit ik nog meer te stuiteren op mijn stoel! *\o/*
Hahaha.

LotteEnRypke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:57

Bedankt Eline; m.i. een erg fijne aanvulling op de vacaturetekst.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 16:07

krijgt "de nieuwe" in zijn/haar proeftijd gelijk al een kleurtje, of blijft hij/zij eerst "anoniem team lid" tot de proeftijd voorbij is? :)

Hoop dat mijn "voorstel" het wordt en door de proeftijd komt (en dat ze mijn naam heeft genoemd :P )

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 17:35

Dat is iets waar we nog niet over nagedacht hebben Banjer, daar hebben we nog even voor :)

En het is ook gewoon een hele leuke functie die ik met heel veel plezier uitgeoefend heb :) Het is voor mij gewoon echt tijd voor wat nieuws (na 9 jaar teamlid, 6 jaar als baan). Maar wel heel spannend, want ik realiseer me dat er een hoop mindere plaatsen zijn om terecht te komen.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 18:08

Jammer dat er zo veel bokkers azen op de baan. Strategieën kinkt helemaal als mijn ding ;)
Achja je bent P&O-er of je bent het niet hahaa
Bedankt voor je aanvulling Eline :j

skylar123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:00

Lotte bedankt voor het stellen van je vraag en Eline bedankt voor het beantwoorden ervan :)
Ik ben nog enthousiaster dan ik al was :j En heb natuurlijk al gereageerd! May the best man or women get the job :D

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:27

Dit zou nou echt iets voor mij zijn, echter zit ik nu nog op school, en is mijn nederlands niet zo heel goed, maar dat komt door mijn dyslexie. en ''dure'' woorden moet ik toch vaak opzoeken. helaashelaas!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 11:30

Voor de mensen die gesolliciteerd hebben succes +:)+ Ook voor Bart en Eline om straks de juiste persoon te vinden :D

Ik las het voor aan mijn vriend hij zegt zoo dat is een behoorlijke mooi knappe leuke baan! (HBO informatica business en marketing gedaan) Maar hij zit al goed gesetteld bij een bedrijf (nu manager al had ik wel leuk gevonden als hij zich inschreef :)) ) maar heeft wel kennis van paarden maar niet zoals de meeste die sollicitatie hebben ingestuurd.. :P

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:01

Mmm... Misschien iets voor mijn moeder?
Ze is al een hele tijd op zoek naar werk maar steeds kan ze het fysiek niet zo goed aan omdat ze nou eenmaal nogal wat pech heeft gehad :\ .
Ik zal haar dit vanavond eens laten lezen. :j

LotteEnRypke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 12:07

Skylar123: graag gedaan en succes gewenst!
Mijn sollicitatie is inmiddels ook onderweg ;)