antwrd gehad vlgs Twitter van het CHIO ,bij de nos is het Ed vd Bent., samen met Laurensdan weet u dat Bokkies
vessuvius schreef:antwrd gehad vlgs Twitter van het CHIO ,bij de nos is het Ed vd Bent., samen met Laurensdan weet u dat BokkiesWat hebben jullie gevraagd dan? Volgens mij zit de twitterstream 2 stoelen voor ons
@ Bonechi_ kijk @CHIORotterdam hoe heet de meneer die naast Lauren van L commentaar geeft #dtv@MinXss bij de nos is het Ed vd Bent
vessuvius schreef:@ Bonechi_ kijk @CHIORotterdam hoe heet de meneer die naast Lauren van L commentaar geeft #dtv@MinXss bij de nos is het Ed vd BentDan is het Ed die geen verstand van jasjes heeft.
Bonechi_ schreef:vessuvius schreef:@ Bonechi_ kijk @CHIORotterdam hoe heet de meneer die naast Lauren van L commentaar geeft #dtv@MinXss bij de nos is het Ed vd BentDan is het Ed die geen verstand van jasjes heeft. Publieke omroepen moeten toch bezuinigen.............
Annemiek80 schreef:héé, in 1x is mijn livestream scherp! Kan nu de tijd/strafpunten tenminste lezen lolhet fluxueerd (of hoe je dat ook schrijft) bij mij helaas.Maar yesss! 2de nederlander!
Bonechi_ schreef:Loopt de stream achter?zou best kunnen kan je zien als je zowel score als de andere open houdt ^^Maar livestreams lopen vaak minstens 30 seconde tot zo 5 minuten achter.