Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kusjesxxxx schreef:ik weet hoe de paarden zijn overleden, dit kan zeker niet door vermagering, de manen vielen uit, ze kregen bulten waar het bloed uitspoot.
er gebeuren vaker rare dingen die niet te verklaren zijn daar, maar de politie doet er niks aan om deze mensen te helpen..

Shirley schreef:kusjesxxxx schreef:ik weet hoe de paarden zijn overleden, dit kan zeker niet door vermagering, de manen vielen uit, ze kregen bulten waar het bloed uitspoot.
er gebeuren vaker rare dingen die niet te verklaren zijn daar, maar de politie doet er niks aan om deze mensen te helpen..
Dat klinkt verschrikkelijk
Maar de politie zal hier ook niet veel aan kunnen doen, dat zijn geen experts op het gebied van paardenziekten
Maar wat deden de mensen er zelf aan dan ?
Dag en nacht de dieren bewaken en verplegen ?
Onderzoek laten doen naar de samenstelling van het voer, controle op eventuele schadelijke stoffen en/of planten in het gebouw en de weilanden ?
Mag aannemen ook dagelijks een dierenarts over de vloer, waarvan dan de rekeningen als bewijs zijn te overleggen ?
kusjesxxxx schreef:ik weet hoe de paarden zijn overleden, dit kan zeker niet door vermagering, de manen vielen uit, ze kregen bulten waar het bloed uitspoot.
Willemina_L schreef:kusjesxxxx schreef:ik weet hoe de paarden zijn overleden, dit kan zeker niet door vermagering, de manen vielen uit, ze kregen bulten waar het bloed uitspoot.
En niemand die op het idee is gekomen om camera's op te hangen? Als de paarden vergiftigd worden over een langere periode en je wilt dat aantonen dan moet er toch een patroon van abnormaliteiten op de beelden te zien zijn? Verdachte personen die voeren terwijl ze daar helemaal niet bevoegd toe zijn bijvoorbeeld en andere zaken die je gezonde verstand te boven gaan?
Kom op joh, verdedigen van iemand is heel erg nobel en dapper, maar speculeren en halve waarheden voldoen nu niet meer. Hier zullen harde bewijzen aangeleverd moeten worden en dit speelt niet sinds gisteren. Ik denk dat veel Bokkers hier het eens zijn met mij dat je geen middel onbeproefd laat om vergiftiging aan te tonen! Gifstoffen kunnen zowel bij levende als overleden paarden tot lange tijd aangetoond worden. Testen van hooi en voer is ook mogelijk in een labo, camera's kunnen weer ander uitsluitsel geven. Niet wachten totdat de "politie" iets onderneemt, gemakkelijk praten. Zelf ondernemen als je zo'n groot hart voor dieren hebt!
kusjesxxxx schreef:ja heb je zeker gelijk in , en ik bepaal zelf wel of ik erop reageer:) ik kan je zoiezo vertellen dat ik nog nooit mensen heb gezien die zoveel voor die paarden over hebben! hun hebben hun hele leven alles voor die dieren gedaan, nooit op vakantie, nooit iets leuks doen. alles voor de dieren! en dan zeggen dat ze dierenbeulen zijn? onzin
Mavelle schreef:Vraag me dan altijd af waarom ze de overige paarden dan wel achter laten![]()
PrimaDonna, is het trouwens nodig om bij elke reactie aan te geven of je het er wel of niet mee eens bent? Leest heel storend in een topic.