Blessure Totilas vertraagt rentree

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:46

janderegelaa, is volgens mij voor diepvries bedoeld. :)

Ik gok erop dat Totilas toch meer wil shinen in de turnsport, ik bedoel, kom op nou, salto's maken is toch veel leuker dan een vent op je rug?! :D

Jolet

Re: Blessure Totilas vertraagt rentree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:56

Gááán we weer... Totilas wordt waarschijnlijk toch niet meer het paard die hij was onder Edward....
Laten we daar dan ook vooral niet op gaan wachten en ophouden met MAR af te zeiken hier want zie dat paard zelf maar eens te rijden a la Edward...
Matthias zal het in de bokt-ogen toch nooit goed kunnen doen en ook nooit goed gaan doen!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:58

Nynke1 schreef:
Ailill ik vind dat je met je berichten hier erg interessant probeert te doen...Jammer...Als je in dat deel van het paardenwereldje zit zou je toch moeten weten dat, hoe graag je ook wilt delen dat jij op de hoogte bent van dingen waar anderen niet van op de hoogte zijn, je dan toch even op je handjes moet zitten...Het is niet aan jou om te laten weten dat Toot eventueel naar Mallorca zou gaan verhuizen in de toekomst...Nee, je zegt het niet met zekerheid, maar je hoort gewoon je mond er over te houden. Als je veel met bekende mensen werkt zou je dat toch zo langzamerhand moeten weten.

Verder vind ik het erg jammer dat Matthias altijd zo afgezeken wordt, ik vraag mij af hoeveel mensen hem ooit hebben gesproken of kennen. Ik denk niet veel ( Ailill vast en zeker wel ;) ).

Nynke, fijn dat jij dit vindt. . . leg mij eens uit waarom het niet aan mij is om zulk nieuws naar buiten te brengen, het heeft verder niets met de familie te maken. Daarnaast weet jij helemaal niet met wie ik verder heb gewerkt en/of werkzaam ben, nogal vreemd dat je zo snel met conclusie's komt, zelfs over anderen. Ik ben wat dit soort zaken betreft discreet genoeg, zeker wat betreft goede/bekende combinatie's en laten we eerlijk zijn, dat is deze combinatie niet ;)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:13

Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen hoor ;) . Waarom zou het wel aan jou zijn om zulk nieuws naar buiten te brengen? Ben jij hun woordvoerder? Dan neem ik mijn woorden terug. Als hun vinden dat het bekend moet worden dat Totilas naar Spanje gaat verhuizen, zullen ze daar zelf de pers wel over inlichten, of iemand vragen dat te doen. Maar inderdaad, dat is wat ik vind en dat vind ik inderdaad heel fijn. Welke conclusies? Ik trek nergens conclusies. Ik weet niet met wie jij gewerkt hebt, ik weet niet eens wie je bent, en dat interesseert mij ook geen bal. Conclusies trek ik dus ook niet, je zet zelf neer dat je net een week bij Eisenmann hebt gereden. Welke combinatie bedoel je? Matthias Rath en Totilas? Nee, een goede combinatie is het inderdaad niet... Bekend? Mwah, denk dat zij meer in het nieuws zijn verschenen de laatste tijd dan welke andere combinatie dan ook... Dus bekend zijn ze zeker wel denk ik.

Edit: laat ik het iets beter verwoorden. IK zou het als eigenaar niet fijn vinden dat jij zulke geruchten/uitspraken de wereld in helpt. Maar goed, wie weet hebben alle eigenaren van Totilas daar wel lak aan, dat kan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:17

Sjef gaat het nog druk krijgen als Ailill gelijk heeft.
Werken voor de KNHS, Totilas trainen in Spanje... :+

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:18

Denk je nou echt dat Sjef naar Spanje gaat om alleen hun te trainen? Van z'n lang zal z'n leven niet.

_Wodka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:55

Nynke1 schreef:
Denk je nou echt dat Sjef naar Spanje gaat om alleen hun te trainen? Van z'n lang zal z'n leven niet.

En hoe weet jij dat dan? Ben jij zijn woordvoerder?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:58

Nynke1 schreef:

Ook niet als er een flinke zak geld ligt?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:04

_Wodka_ schreef:
Nynke1 schreef:

En hoe weet jij dat dan? Ben jij zijn woordvoerder?

Als je probeert een bijdehante opmerking te maken zorg dan wel dat het ergens op slaat.

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:05

Hij heeft ook inmiddels een funktie in Belgie, dus dan zou hij het wel erg druk krijgen. Maar ja, fanatieke man, dus wie weet.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:06

miss_lizje schreef:
Nynke1 schreef:

Ook niet als er een flinke zak geld ligt?

Hmm.. Ik betwijfel het hoor..Zeker gezien zijn gezondheid en hij thuis nog maar heel weinig les geeft en eigenlijk niks meer aanneemt(voornamelijk vanwege zijn gezondheid dus).. Denk ik niet dat hij dan wel naar Spanje af zal reizen.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:34

svdijk schreef:
Hij móést rijden? Van wie? Wederom een stukje zieltjes kweken imo vanuit de rath-clan.
En geen plannen gemaakt voor dit seizoen? Volgens mij kwam eind 2012 naar buiten dat hij sowieso het EK(?) ging rijden, dan zul je toch wat selectie's moeten rijden en op dat niveau is dat allang gepland hoor aan het begin van het jaar.

Wow nu is het zelfs al een heuse clan? Dit is toch te triest voor woorden... :n

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:54

Hilarisch dat jullie aan het discussiëren zijn over iets wat nog niet eens in de wereld is gebracht, behalve door een Bokker. :')

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 22:28

Kappen nou met ruziemaken, anders gaan jullie allemaal mee naar Spanje. IN DE ZAK!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 22:36

Wellicht he, maar nu ga ik vast afgeschoten worden :D , misschien is Rath niet eens het probleem.
Maar misschien is Toot gewoon niet na te rijden, zoals wel meer paarden niet na te rijden zijn nadat ze door EG (of andere) niet na te rijden zijn. Zou dat misschien ook nog een optie kunnen zijn, wellicht, heel misschien?

*gaat onderduiken*

_Wodka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 00:00

@ Nynke1

Ik vond jou opmerking gewoon irritant en de mijne erg grappig!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-13 00:03

_Wodka_ schreef:
@ Nynke1

Ik vond jou opmerking gewoon irritant en de mijne erg grappig!

en nou allemaal graag weer on-topic :)

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 08:21

milou123 schreef:
Wellicht he, maar nu ga ik vast afgeschoten worden :D , misschien is Rath niet eens het probleem.
Maar misschien is Toot gewoon niet na te rijden, zoals wel meer paarden niet na te rijden zijn nadat ze door EG (of andere) niet na te rijden zijn. Zou dat misschien ook nog een optie kunnen zijn, wellicht, heel misschien?

*gaat onderduiken*

Ik denk niet dat dat t probleem is, want toen rath toot ldr losreed, heeft hij wel en goede proef laten zien.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 08:23

Even navraag gedaan en jullie kunnen de opmerking van Ailill met een hele flinke korrel zout nemen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 08:31

Cayenne schreef:
Even navraag gedaan en jullie kunnen de opmerking van Ailill met een hele flinke korrel zout nemen :)

En ik denk dat dat wel eens tegen kan vallen Cayenne. :))

Wel geinig dat wanneer een bokker met een nieuwtje komt er meteen een aantal bokkers klaar staan om dat te ontkrachten. Als of zij ook bij de bron zijn geweest.
Waarom kan Aillil niet gewoon iets verteld hebben wat waar is? En dat er dan nog voor Sjef Janssen wordt gesproken vind ik echt sneu.
Maar de tijd zal leren wie er in deze gelijk gaat krijgen.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:07

milou123 schreef:

Ik vind dit best een interessant discussie puntje eigenlijk.

En persoonlijk heb ik het gevoel dat Ailill dichter bij het vuur staat dan een hoop andere mensen in dit topic, dus ik ben benieuwd wat voor nieuws er nog meer uit de Totilas hoek gaat komen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:28

turquoises schreef:
Cayenne schreef:

En ik denk dat dat wel eens tegen kan vallen Cayenne. :))

Wel geinig dat wanneer een bokker met een nieuwtje komt er meteen een aantal bokkers klaar staan om dat te ontkrachten. Als of zij ook bij de bron zijn geweest.
Waarom kan Aillil niet gewoon iets verteld hebben wat waar is? En dat er dan nog voor Sjef Janssen wordt gesproken vind ik echt sneu.
Maar de tijd zal leren wie er in deze gelijk gaat krijgen.

Je moet uiteraard vooral geloven wat je zelf wilt! We zullen zien :D
Wie spreekt er trouwens voor Sjef Janssen? Ik in ieder geval niet.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 08-03-13 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:29

Ik zag in ieder geval dat Sjef eerst richting België gaat :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:39

Cayenne schreef:

Mooi, dan is dat ook weer opgelost :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:47

linky schreef:
Mousmous schreef:
Oh gut, straks raakt zij ook nog geblesseerd

:') _O- :') _O- wordt het huwelijk uitgesteld..........................

Raap me op _/-\o_ :')