Ik gok erop dat Totilas toch meer wil shinen in de turnsport, ik bedoel, kom op nou, salto's maken is toch veel leuker dan een vent op je rug?!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nynke1 schreef:Ailill ik vind dat je met je berichten hier erg interessant probeert te doen...Jammer...Als je in dat deel van het paardenwereldje zit zou je toch moeten weten dat, hoe graag je ook wilt delen dat jij op de hoogte bent van dingen waar anderen niet van op de hoogte zijn, je dan toch even op je handjes moet zitten...Het is niet aan jou om te laten weten dat Toot eventueel naar Mallorca zou gaan verhuizen in de toekomst...Nee, je zegt het niet met zekerheid, maar je hoort gewoon je mond er over te houden. Als je veel met bekende mensen werkt zou je dat toch zo langzamerhand moeten weten.
Verder vind ik het erg jammer dat Matthias altijd zo afgezeken wordt, ik vraag mij af hoeveel mensen hem ooit hebben gesproken of kennen. Ik denk niet veel ( Ailill vast en zeker wel).
. Waarom zou het wel aan jou zijn om zulk nieuws naar buiten te brengen? Ben jij hun woordvoerder? Dan neem ik mijn woorden terug. Als hun vinden dat het bekend moet worden dat Totilas naar Spanje gaat verhuizen, zullen ze daar zelf de pers wel over inlichten, of iemand vragen dat te doen. Maar inderdaad, dat is wat ik vind en dat vind ik inderdaad heel fijn. Welke conclusies? Ik trek nergens conclusies. Ik weet niet met wie jij gewerkt hebt, ik weet niet eens wie je bent, en dat interesseert mij ook geen bal. Conclusies trek ik dus ook niet, je zet zelf neer dat je net een week bij Eisenmann hebt gereden. Welke combinatie bedoel je? Matthias Rath en Totilas? Nee, een goede combinatie is het inderdaad niet... Bekend? Mwah, denk dat zij meer in het nieuws zijn verschenen de laatste tijd dan welke andere combinatie dan ook... Dus bekend zijn ze zeker wel denk ik.
miss_lizje schreef:Nynke1 schreef:Denk je nou echt dat Sjef naar Spanje gaat om alleen hun te trainen? Van z'n lang zal z'n leven niet.
Ook niet als er een flinke zak geld ligt?
svdijk schreef:Hij móést rijden? Van wie? Wederom een stukje zieltjes kweken imo vanuit de rath-clan.
En geen plannen gemaakt voor dit seizoen? Volgens mij kwam eind 2012 naar buiten dat hij sowieso het EK(?) ging rijden, dan zul je toch wat selectie's moeten rijden en op dat niveau is dat allang gepland hoor aan het begin van het jaar.
, misschien is Rath niet eens het probleem.milou123 schreef:Wellicht he, maar nu ga ik vast afgeschoten worden, misschien is Rath niet eens het probleem.
Maar misschien is Toot gewoon niet na te rijden, zoals wel meer paarden niet na te rijden zijn nadat ze door EG (of andere) niet na te rijden zijn. Zou dat misschien ook nog een optie kunnen zijn, wellicht, heel misschien?
*gaat onderduiken*
Cayenne schreef:Even navraag gedaan en jullie kunnen de opmerking van Ailill met een hele flinke korrel zout nemen
milou123 schreef:Wellicht he, maar nu ga ik vast afgeschoten worden, misschien is Rath niet eens het probleem.
Maar misschien is Toot gewoon niet na te rijden, zoals wel meer paarden niet na te rijden zijn nadat ze door EG (of andere) niet na te rijden zijn. Zou dat misschien ook nog een optie kunnen zijn, wellicht, heel misschien?
turquoises schreef:Cayenne schreef:Even navraag gedaan en jullie kunnen de opmerking van Ailill met een hele flinke korrel zout nemen
En ik denk dat dat wel eens tegen kan vallen Cayenne.![]()
Wel geinig dat wanneer een bokker met een nieuwtje komt er meteen een aantal bokkers klaar staan om dat te ontkrachten. Als of zij ook bij de bron zijn geweest.
Waarom kan Aillil niet gewoon iets verteld hebben wat waar is? En dat er dan nog voor Sjef Janssen wordt gesproken vind ik echt sneu.
Maar de tijd zal leren wie er in deze gelijk gaat krijgen.