Gadverdamme wat zitten hier een boel vreselijke egoïsten.. bahbahbah.
De dames en heren van de luchtmacht(en de landmacht) werken/trainen/oefenen dag en nacht voor
ONZE veiligheid.
Ja ze kunnen op de sahara gaan oefenen. Maar dat kost heel veel geld. En dan mag niet, want dat word van onze belastingcenten betaald.
En daarbij is de sahara wel wat anders dan NL.
NL is een klein compleet volgebouwd land. Op elk grasland staat wel ergens een beest. Ze moeten ten aller tijde weten waar ze kunnen landen, waar ze kunnen schuilen met hun heli's. Waar ze parachutisten kunnen uitzetten. Waar mensen veilig kunnen abseilen uit een helikopter. Waar ze auto's kunnen laten zakken enz enz enz.
Dat leer je niet uit een boek. Dat is oefenen oefenen oefenen.
Dag en nacht. Om klaar te staan als de pleuris uit breekt. Zodat zij
ONS kunnen beschermen. En dat voor een honger loon!
Ik woon vlakbij een militair dorp. Heb alles wel gezien en gehoord. En de paarden hier worden er niet warm of koud van.
Waar ik woon is het na 11 uur muisstil. Je hoort weinig tot helemaal niets.
Een paar maand geleden heeft deze container 2 week op 100 meter van mijn huis gestaan.
[
Afbeelding ]
Daar zat een airco in die aangesloten was op een aggregaat en die om de zoveel tijd aan sloeg. Elke nacht werd ik er paar keer wakker van. Heerlijke gebroken nachten.
Maar er is niet 1 keer in mij opgekomen zielig te gaan lopen doen bij defensie vanwege mijn gebroken nachten.
En beetje respect voor deze mensen zou toch echt wel op zijn plaats zijn!!