Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik schaam me kapot voor dit soort mensen. Ik zou ze zo graag
Mioux schreef:Helaas "geilen" mensen soms zo op aandacht, negatief of positief, dat het hun niks uitmaakt wie of wat eronder lijdt, ik hoop wel dat het bekende SPCA en dergelijke instanties stappen onderneemt, dit zou nooit meer mogen gebeuren, helaas gebeurd het wel te vaak :/
Ragdollcat schreef:Mioux schreef:Helaas "geilen" mensen soms zo op aandacht, negatief of positief, dat het hun niks uitmaakt wie of wat eronder lijdt, ik hoop wel dat het bekende SPCA en dergelijke instanties stappen onderneemt, dit zou nooit meer mogen gebeuren, helaas gebeurd het wel te vaak :/
Tja in Nepal kan je gewoon doen wat je wilt met dieren, er wordt volgens mij niet tegen opgetreden.
Ik hoop alleen dat ze snel uitgehuwelijkt wordt aan een heel gemene oudere man, dat haar wel ff een lesje leert leren en haar slecht behandeld en als een slaaf gebruikt.
Dan piept die gestoorde meisje wel een toontje lager.
gebruikt
maar helemaal mee eens hoor, zulke mensen zouden zelf toch eens moeten voelen hoe het is
diep triest lienus_dandy schreef:PS niet klikken als je niet tegen dierenmishandeling kan!!
http://www.youtube.com/watch?v=WZNfz659Yq4
Vooral het eerste stuk