Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

funnyhorses schreef:Jeetje wat een debiele manier van paard uit sloot halen,bah!
Mijn pony is vorig jaar tijdens een rit uitgegleden in een soort van spagaat,dr beentjes net zo recht vooruit bij de eerste val als hier op de beelden.Beestje loopt nog niet helemaal zuiver,laat staan dat het paard op de beelden hier niks aan over gaat houden.
HOE kun je nu in hemelsnaam een levend dier ZO eruit trekken???????????????
Hier heb je toch geen studie voor nodig om in te zien dat het slecht is voor zo'n dier.Bah logisch nadenken zit er tegenwoordig niet meer aan.
Net als die akelige beelden waar ze een paard aan het HOOFD!!!!uit de sloot tillen,meters hoog door de lucht,en daar zou ie niks aan over houden?Ja daaaaaaaaaaag!!

funnyhorses schreef:Ik vond het erg uitzien,paard zou door zn rug gaan zo hoe ze hem eruit trekken brrr
Als ie nou op zn zij had gelegen en niet meer deed opstaan,ja dan kon ik het wel inzien om hem zo eruit te trekken.
Maar hoe het dier nog tracht om met de achterbenen mee te lopen wat dus niet ging door het getrek,zn rug daardoor ook doorzakt en maar te zwijgen wat voorbeentjes te verduren hebben gehad.
Nee van mij zouden ze echt geen toestemming hebben gekregen om hem zo eruit te halen,dan mogen ze toch opnieuw op reddingscursus gaan hoor.
Ophelia schreef:Ik vind het nogal wat dat er hier zoveel mensen krijsen dat het niet normaal is blablabla en zo meer. Maar dat de brandweer dus WEL de moeite heeft genomen een cursus te volgen en dit dan ook nog op die manier uitvoert.. In ieder geval hebben zij dus WEL de moeite genomen over de beste manier, itt een heleboel "paardenmensen" in dit topic.. Ik geef toe, het is niet fijn om te zien, maar een paard uit de sloot halen is op geen enkele manier een fijne bezienswaardigheid.
En zo ja, hoe weet je dan dat het op déze manier is uitgelegd? Was je erbij? Of hebben ze het wellicht ook over andere opties gehad?