Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Als ik die Eurovision link aanklik krijg ik een herhaling van eventing, klopt dat?
Of gaat die ook pas om 12 uur live?
purkie schreef:nils schreef:Zo start Anky volgens mijn collega's dit jaar weer met bonfire en halen we geheid weer goud......
Duitsers houden voorlopig nog een paar decennia aan dat schrikbeeld vast![]()
Iemand zei dat er ergens in de baan een zak goud begraven ligt(zal wel een grapje wezen)... mss graaft Salinero die anders wel op tijdens het afgroeten in de GPS.
Citaat:Ik wilde tijdens het losrijden toch graag iemand langs de kant van de losrijbaan hebben en Patrik Kittel kwam me bijstaan. Dat was super. Ik kan heus wel alleen rijden, maar het is prettig als er iemand is die je vertrouwt om even bevestiging aan te vragen of van te krijgen.
Vera1908 schreef:Gwen09 schreef:Jaaaaaaaa, joepie: op de NOS zag ik net dat ze vanaf 12.00 uur dressuur uitzenden met Edward Gal én Adelinde Cornelissen. Zou het dan toch de hele middag zijn?!
Als dat zou kunnen..
Daar zullen mijn collega's minder blij mee zijn, maar I DON'T CARE haha
KootMiraDrum schreef:Ha al weer een nieuw topic, je was er al weer vroeg bij Cayenne.
Ik zie in de OP Mistral Hojris, wat een groooooooot bonk paard is dat eigenlijk zeg!
Mijn streven is om tot en met Edward Gal te kijken, ik voelde me gisteravond een beetje schuldig tegenover mijn OS-Tinkerdames en OS-Fjordenman dat ik heel de middag naar andere paarden had zitten kijken.