Man snijdt keel pony's door *update 2*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PardoesJessi

Re: Man snijdt keel pony's door *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 08:38

Leest al een tijdje stil mee....
Wat die pony's aangedaan is is meer als verschrikkelijk....vreselijk!

Maar dan voor rechter gaan spelen en zijn spul inde fik steken?????

Wat zijn dat toch voor mensen?? Hebben mensen tegenwoordig geen normen en waarden meer geleerd?

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 08:46

Heb in één van de andere topics over dit onderwerp meegekregen dat de autobrand NIET door kruimenloek of xyvonnex is gesticht, maar door een derde, die op de plaats delict ook een paard/pony had staan/verzorgde.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 08:52

Vreselijk wat zo'n idioot die hulpeloze ponietjes aan heeft gedaan,en wat hij de mensen aan heeft gedaan die van deze dieren hielden. Natuurlijk mag het niet,zo'n vergeldingsactie. Maar als ik 's morgens mijn dieren zo aantrof...dan was het ook beter dat ik er nooit achter kwam wie dit op zijn geweten had. Ik was wel tot ergere dingen in staat denk ik,hoe verkeerd het ook is. Dit is gewoon machteloosheid,dat maakt je gek. Mensen zijn tegenwoordig zowieso geneigd voor eigen rechter te spelen, mede omdat de straffen hier zo enorm soft zijn.

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 12:37

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 12:56

Netjes dat ze die speculaties gelijk proberen de kop in te duwen.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 12:58

Ik denk dat dat ook is gedaan om de eigenaresse van de pony's te beschermen voor wraakakties van die man, dat het zo snel duidelijk gemeld is dat zij er niets mee te maken heeft.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 13:09

De tranen biggelen over m'n wangen...Wat een verdriet!!!
De berichten van kruimenloek, zo verward, zoveel verdriet en zo begrijpelijk...
En de berichten van xyvonnex, al evenveel verdriet in te lezen....
Ongelooflijk wat een mens kan doen, of nou ja, een mens???
Heel veel sterkte voor iedereen die met kruimel en loekie te maken hadden, meer kan ik even niet zeggen helaas.

Heel veel sterkte!!!

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 13:29

Zoolgangster schreef:
Ik denk dat dat ook is gedaan om de eigenaresse van de pony's te beschermen voor wraakakties van die man, dat het zo snel duidelijk gemeld is dat zij er niets mee te maken heeft.

Ja klopt en de politie Terneuzen doet echt zijn werk mag ook wel gezegd worden, ik kan bellen wanneer ik wil en wordt overal van op de hoogte gehouden ( behalve informatie die xxx aangaat natuurlijk want daar mogen ze niets over zeggen) echt ik blijf erbij dat hij niet zomaar los komt.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 13:32

Dat zou goed zijn, dat hij een poos opgesloten word. Fijn ook dat je zoveel steun krijgt van de politie.

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 13:52

Ja ben ik ook wel blij mee, verder gebeuren er wel bijzondere dingen zoals het paspoort van Kruimel wat ik al ruim 2 jaar kwijt ben en me moeder die me maandag opbeld dat het al die tijd bij haar in de kast lag, een liedje dat ik nog nooit gehoord heb maar donderdag in de aula gedraaid werd, dit was je leven van Marco Borsato, ik had het nog nooit gehoord en hoor het nu opeens overal, moet wel meteen janken dan maar is wel goed denk ik om uit te huilen, ik heb me toch een wallen onder mijn ogen van het huilen wil je niet weten.
Mijn huis is nog nooit zon rommel geweest als deze week maar voor het eerst van me leven denk ik ,ach kan mij het schelen.
De eerste dagen heb ik wel gedacht ik doe dit ik doe dat maar hij bekijkt het maar, ik ga geen tijd meer aan hem besteden, de woede houdt je wel op de been de eerste dagen maar sloopt je ook, nu voel ik helemaal niets meer ten opzichte van hem en dat is wel zo prettig.
Donderdag was echt de zwaarste dag van mijn leven, ik kon het niet opbrengen om mijn nichtje te zien en we waren echt close maar dacht dan stort ik in dat trek ik niet dus hij heeft min of meer ook dat van me afgepakt, nog 1 keer afscheid van haar nemen, ook al was het haar keus, zoiets begrijp je niet.
De begravenis, ja daar moest ik zijn maar wilde niet huilen omdat het verdriet van de pony's nog zo overheersend was, want dan sta je daar te janken om je pony's en dat wilde ik niet maar bij dat nummer van Marco Borsato, heb ik zo gehuild om Petra om mijn pony's, ik heb nog nooit zoveel verdriet in me gehad , daarna zijn we gaan koffiedrinken met familie en ja dan gaat het net als op het kerkhof alleen maar over de pony's en heeft me toch wel geholpen het een plaatsje te geven, weet dat ik een beetje afdwaal maar is fijn om het even op papier te zetten want ben niet zon prater. Maar wat xxx aangaat, die man verban ik uit mijn gedachte, hij is het niet waard dat ik me ook nog maar 1 seconde druk om hem maak.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 16:19

Ik vind het heel knap van je dat je dit alles zo goed kan verwoorden, bij je eerste berichten klonk je zo overstuur en verward! Logisch natuurlijk, al deze gebeurtenissen hebben zo'n verschrikkelijke impact op je leven. Hopelijk weet je alles een plekje te geven en kun je door, ook voor je kindjes.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 00:52

Sterk, knap en dapper KruimenLoek..das de weg van de meeste weerstand en je zult zien, dat die je uiteindelijk de minste weerstand zult geven..verdriet en afscheid een plekje geven en ik duim voor jullie op nog een paar mooie zonnige weken, zodat je met je kids toch wat leuke dingen kunt doen! sterkte

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:05

Verdachte blijft nog dertig dagen in voorarrrest

http://www.bokt.nl

De verdachte is gisteren voorgeleid en erblijft voorlopig nog 30 dagen in voorarrrest. Dat heeft de eigeraresse laten weten. De eigenaresse van de pony's laat ook weten blij te zijn met deze beslissing.

Krissis

Re: Man snijdt keel pony's door *update 2*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:17

Fijn dat het topic weer open is, mag hopen dat het hier nu rustig gaat.

30 dagen verlenging. Prima goed! Laat ook zien dat het een serieuze zaak is. Dat de eigenaresse hiermee blij is, kan ik meer dan begrijpen!

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:18

Fijn kan me voorstellen dat de eigenaresse er blij mee is, hoop dat de straffen eindelijk eens iets hoger worden.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:28

gelukkig

kruimenloek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:23

Blij is een groot woord hoor maar wel opgelucht en ik hoop ook dat we het hier beetje rustig houden, liever geen straffen bedenken voor hem, ik heb contact met zijn kinderen gehad en hoop ook dat het voor hun beetje rustig blijft, laten we het straffen maar aan justitie over laten toch!

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:32

kruimenloek schreef:
Blij is een groot woord hoor maar wel opgelucht en ik hoop ook dat we het hier beetje rustig houden, liever geen straffen bedenken voor hem, ik heb contact met zijn kinderen gehad en hoop ook dat het voor hun beetje rustig blijft, laten we het straffen maar aan justitie over laten toch!

_O_