Boyd Martin Ze zijn ook anders gebouwd en zeker anders bespierd. Vaak toch paarden met heel veel volbloed en dat zie je.
Hahaha deze paarden hebben ook 4 benen en een hoofd ja, das waar maar gewoon qua spieren etc. Het is gewoon anders
Een score van 50 % nog iets, kan iemand me vertellen hoe goed dit is? 30% staat in de op dat een topscore is? Is dit dan redelijk?
Mjetterd schreef:Als ik het goed begrijp komt er geen paardensport op de tv Je kan toch via internet kijken, tv kan niet alles tegelijk uitzenden!
Ik heb niet alle 6 de pagina's gelezen maar is er geen live verslag bij? Ik hoor namelijk geen commentaar. Klopt dit?
Mochten er mensen zijn die de NOS site NIET kunnen zien omdat ze in een ander land dan Nederland kijken,Installeer dan http://www.hotspotshield.comHierdoor kon ik 2 jaar geleden ook de WEG zien.
joke20 schreef:Mjetterd schreef:Als ik het goed begrijp komt er geen paardensport op de tv Je kan toch via internet kijken, tv kan niet alles tegelijk uitzenden!Dat kan ik nu nog een uurtje, maar ik ga straks naar de manege en wou nog even een uurtje op de manege paardensport kijken. Maar dat word hem dus niet