Rainbow Ranch verwoest door bosbranden in Spanje *update*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 12:47

MIjn moeder heeft een oproep gedaan aan wat Volendamse zangers _O- Iets in de trant van "rainbowranch hielp slachtoffers brand Volendam, kan Volendam nu de rainbowranch uit de brand helpen?". Tot nu toe helaas nog niks gehoord, maar ik vind het wel een ludieke actie van haar.

In wezen maakt het toch niet uit wat je doet en wie je aanschrijft, proberen kan altijd toch? Ik ben ook maar gewoon wat mensen aan het aanschrijven of ze spullen over hebben. Daarnaast vind ik het allang geweldig dat er zo ontzettend veel mensen zijn die de Rainbowranch een warm hart toedragen en willen helpen!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 15:23

cam schreef:
Deborah1971 schreef:
Een oud collega van mij heeft Anky in ieder geval de oproep doorgetweed (schijf je dat zo?), zij heeft 18.000 volgers, kijken of we daar nog wat op horen......

Jij zegt even kijken of we wat horen.
Nou ze zal heus zelf beslissen of ze mee werkt of niet en ik bedoel ermee dat dat deze week en volgende week niet zal gebeuren.

Anky zelf zal het op dit moment te druk hebben met andere dingen maar je bereikt er wel haar 18.000 volgers mee toch?

Deborah1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 20:10

Ik ga niet over zoiets onzinnigs in discussie met je Cam, ik mag aannemen dat ze wel een manager achter zich heeft staan die dit soort dingen voor haar doet.

indie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 00:17

hoi lalidan
goeie actie inderdaad, ik hoop dat ze nog reacties krijgt,misschien vanwege de zomervakantie dat het even duurt,
mijn idee is het ook zoveel mogelijk mensen proberen te benaderen,proberen kan inderdaad altijd.

Lalidan schreef:
MIjn moeder heeft een oproep gedaan aan wat Volendamse zangers _O- Iets in de trant van "rainbowranch hielp slachtoffers brand Volendam, kan Volendam nu de rainbowranch uit de brand helpen?". Tot nu toe helaas nog niks gehoord, maar ik vind het wel een ludieke actie van haar.

In wezen maakt het toch niet uit wat je doet en wie je aanschrijft, proberen kan altijd toch? Ik ben ook maar gewoon wat mensen aan het aanschrijven of ze spullen over hebben. Daarnaast vind ik het allang geweldig dat er zo ontzettend veel mensen zijn die de Rainbowranch een warm hart toedragen en willen helpen!

Wendy_82

Re: Rainbow Ranch verwoest door bosbranden in Spanje *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 06:43

Weet iemand of er een lijst is met zaken die de Ranch nodig heeft, naast spullen voor de paarden en andere dieren? Dat zou het aanschrijven van (bouw)bedrijven wel makkelijker maken.

indie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 11:10

Is mij niet bekend, misschien kun je via de website van de ranch contact opnemen met Jos, die de update's ook plaatst,
hij kan daar vast meer over vertellen.

Wendy_82 schreef:
Weet iemand of er een lijst is met zaken die de Ranch nodig heeft, naast spullen voor de paarden en andere dieren? Dat zou het aanschrijven van (bouw)bedrijven wel makkelijker maken.

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 18:09

Lalidan schreef:

Had ik vorige week ook gedaan via facebook, helaas nog geen reactie, misschien vanwege de vakantie..

merel93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 21:25

Ik ben in Juni naar de rainbow ranch geweest. Heb daar een hele fijne week gehad en het heeft me heel veel geholpen. Ik was dan ook erg van slag toen ik hoorde dat de ranch grotendeels is afgebrand, vreselijk!
Nu heb ik wat na zitten denken, ik zou zo graag iets voor hun willen doen, ik heb een eigen ezel en misschien kan ik daar iets mee doen om geld in te zamelen.
Dus ik ben nu aan het kijken voor een meerdaagse tocht met mijn eigen ezel, waar we tussendoor ergens overnachten.
Als alles lukt dan ga ik langs de deuren of mensen ons willen sponsoren. Ik ga dan Shirts laten afdrukken, kaartjes maken, enz.
En Iejoor (mijn ezel) die vindt dat helemaal geweldig, hij houdt heel veel van wandelen!

Als iemand tips of ideeën heeft, dan sta ik daar natuurlijk open voor!