SchootsSr schreef:Graag wil ik even reageren op de veronderstellingen . Het is ons evenals alle aanwezige Nederlandse officials onbekend dat Lotje een berisping/waarschuwing in Aken heeft gekregen. Sterker Lotje heeft nog nimmer een officiele berisping gehad . Ook de veronderstelling dat er iets op de tong van het paard zou zijn aangebracht voorafgaand aan de wedstrijd is uit den boze. Zoals bij iedere wedstrijd controleert en reinigt mijn vrouw o.a. het hoofdstel en bit en krijgt Torricelli een suikerklontje als beloning . Niets meer en niets minder ! Om onze paarden in topconditie te brengen en te houden zijn wij dag en nacht zeven dagen per week met ze bezig. Het belang van het paard staat vooral bij Lotje maar zeker ook bij ons altijd voorop en daarom zijn onze paarden ook altijd in staat om TOP te presteren . De uitslag van het afgenomen bloedmonster zien wij net als alle tientallen voorgaande keren met vertrouwen tegemoet. Wij hebben de wedstrijd in Aken als mooi en plezierig ervaren en zijn dan ook bijzonder verbaasd omtrent deze ophef na thuis komst en kunnen dit op geen enkele manier plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Dhr. G.J. Schoots.
Dan ben ik van mening dat U voldoende reden heeft een klacht in te dienen bij de WDR! Als hun uitzending onwaarheden bevat, is dat schadelijk voor (de reputatie van) Lotje.
Als willekeurig persoon vind ik het zinvol en respectabel dat U deze post heeft geplaatst. Zoals al eerder gezegd: hoor en wederhoor!
Iedereen slape loze nachten om niks
Ik zie en amazone die niet eens kan zitten en vind het gewoon geen beeld wat volgens mij met dressuur en happy atleet bedoeld wordt.