Bloodymary schreef:Hoe dan ook, ik vind het gewoon heel jammer dat we niet meer van Totillas kunnen genieten. Bij geen een paard heb ik ooit zo'n gevoel gehad van schoonheid, dat je bijna zat te kwijlen op de bank met tranen in je ogen hoe mooi dat ging. En of hij nou door Jantje of Pietje gereden wordt, dat maakt me niet uit. Als het er maar uit komt.
Maar met Rath heb ik echt geen medelijden na al dat gedoe dit jaar. Wat een faalhaas. En of die Pfeiffer nu echt is of niet, denk dat het hem wel goed uit komt want volgens mij waren de OS geen droom meer voor hem inmiddels, maar een nachtmerrie.
En dat laatste is dan toch sneu. Welke ruiter droom er nou niet van de spelen.
Niemand anders wou op dat beest kruipen en hij heeft dat wel gedaan of dat nou goed of fout is gegaan het verdient toch wel een beetje respect.
Een slachtoffer van Totilas zijn succes en de ego van zijn ouders en P.S (die ik zowieso al niet mocht)
Ik hoop gewoon voor hem dat hij ooit eens een paard krijgt waar hij het wel mee kan vinden en zo op een eerlijke manier mee kan doen aan de spelen en andere wedstrijden.