Amytj schreef:Bij Sjef staat Olympische ervaring ook hoog in het vaandel.. Ben benieuwd, al hoop ik op Patrick!
Tja maar voordat hij olympische ervaring heeft zal hij toch eerst moeten starten op een olympiade.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben er super trots op als westlander zijnde. en nu hebben we hier ook nog is de tour du jour
kan niet beter. gummie schreef:Als Patrick met grote fouten in de proef hoger weet te scoren dan Imke zonder grote fouten, zou het mij echt gigantisch verbazen als ie nu, na 3 observatiewedstrijden waarbij Imke slechts 1 maal hoger heeft gescoord dan Patrick, alsnog voor Imke gaat.
Ik gun het Imke van harte, maar als je Patrick nu nog niet stuurt, dan weet ik niet hoe je dat nog moet uitleggen.... dan weet ik niet wat het nut van 3 observatiewedstrijden is geweest.

joyce B schreef:Er was blijkbaar een Australische die een rechtzaak was begonnen omdat zij hoger had gescoord op de observatiewedstrijden maar een andere landgenoot die (ruim) lager had gescoord geselecteerd werd...
Daar had die presentatrice het in elk geval over toen die australische reed. Volgens mij scoorde zij ergens rond de 70%
Denk dat Patrick van der Meer ook een sterke positie heeft om dingen aan te kaarten als dat nodig mocht blijken... Zou toch wat zijn als persoonlijke voorkeuren de overhand nemen boven selectiecriteria?
Imke traint overigens bij Sjef... Hij zal wel in zijn achterhoofd meenemen hoe Toots kan lopen en Patrick zal wel verrassend zijn geweest.
Doma_clasica schreef:De kans is erg groot dat toch Imke gaat afreizen naar de OS aangezien Sjef nauwe banden heeft met de familie Bartels.
Da's wel fair, toch?