[CHIO]Volg "onze"dressuurruiters nu live op internet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:36

Amytj schreef:
Bij Sjef staat Olympische ervaring ook hoog in het vaandel.. Ben benieuwd, al hoop ik op Patrick!

Tja maar voordat hij olympische ervaring heeft zal hij toch eerst moeten starten op een olympiade.

Renske_NW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:37

Wat een bodybuilder, die Augustin.

Amytj

easygoing schreef:
Amytj schreef:
Bij Sjef staat Olympische ervaring ook hoog in het vaandel.. Ben benieuwd, al hoop ik op Patrick!

Tja maar voordat hij olympische ervaring heeft zal hij toch eerst moeten starten op een olympiade.

Ben ik helemaal met je eens. :j

HorseTimeXL

weet iemand trouwens hoeveel er naar de kur mogen? Of is dit nog de landen wedstrijd eigenlijk?

Chancley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:38

Uzzo Voor OS met behulp van sjef en zonder jury eisenhardt ;-) kan die nog eens als verrassing worden gezien in London!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:38

jury schreef:
Waarom zou patrick de hoop al opgegeven hebben?
Spelen gewoon hele andere krachten mee waar ik iets meer van weet, me erg kwaad om kan maken, niet kan volgen maar nog steeds probeer te blijven geloven in de eerlijkheid van een mens.

Ach dat is al sinds jaar en dag.

Chancley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:39

15 naar kur..maar die komen uit de Olympic Grand prix special die ook nog gereden gaat worden

Doma_clasica

Re: [CHIO]Volg "onze"dressuurruiters nu live op internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:39

De kans is erg groot dat toch Imke gaat afreizen naar de OS aangezien Sjef nauwe banden heeft met de familie Bartels.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:40

oh okee. daar zit patrick toch ook nog bij net zoals imke schellekens of niet?

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:45

Ik hoop echt Patrick, hij is ook een westlander net als ik :) ben er super trots op als westlander zijnde. en nu hebben we hier ook nog is de tour du jour :D kan niet beter.

Chancley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:46

Ik zet toch alle kaarten op uzzo...Toots heeft gewoon de tijd nog nodig en heeft laten zien nog niet `steady`genoeg te zijn maar wel een paard voor de toekomst is en waarom overhaasten! Terwijl Uzzo toch al wat langer GP loopt en internationaal toch beter scoort dan Toots...en denk ik sneller aan gewerkt kan worden om de puntjes op de i te krijgen..want net als vandaag zonder die foutjes loopt uzzo met gemak naar dik 75%

Mootje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:53

@ royposter, helemaal mee eens! Alleen heeft Imke wel duidelijk gemaakt dat ze haar zinnen op Londen heeft gezet en ik vraag me af in hoeverre Sjef hier om heen kan.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:54

Nu in de regen Damon Hill.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:55

wat beweegt die helen veel met haar handen in de stap zeg.. of lijkt dat zo?

vessuvius

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:57

Damon Hill ♥

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:58

Ik denk dat het belangrijk is voor die gene te kiezen waar in korte tijd de meeste progressie uit te halen is.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:07

vessuvius schreef:
Damon Hill ♥

Afbeelding

chico_lama

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:42

gummie schreef:
Als Patrick met grote fouten in de proef hoger weet te scoren dan Imke zonder grote fouten, zou het mij echt gigantisch verbazen als ie nu, na 3 observatiewedstrijden waarbij Imke slechts 1 maal hoger heeft gescoord dan Patrick, alsnog voor Imke gaat.

Ik gun het Imke van harte, maar als je Patrick nu nog niet stuurt, dan weet ik niet hoe je dat nog moet uitleggen.... dan weet ik niet wat het nut van 3 observatiewedstrijden is geweest.

idd daar heb je helemaal gelijk in...
ik snap die twijfel niet meer patrick rijdt meerdere malen hoger en nu ook weer met gewoon echte fouten in zijn proef en dan nog boven Imke scoort.. en dan ook nog wel met ruime procent dan is die keuze lijkt mij toch nog wel snel gemaakt!!!
patrick is gewoon beter.. jammer voor die familie banden en vrienden gedoe! als sjef het beste wilt voor het team is het patrick,, als hij kiest voor geld en vrienden tsjahh.. dan word het imke.. maar dan denk ik dat grote deels van paardenland op zijn kopstaat! want hoe gaat hij dit verwoorden om imke door te laten gaan..
ik ben benieuwd

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:01

Juryleden waren heel rommelig en stonden natuurlijk weer voor Duitsland, beetje partijdig, mat Patrick verdient het gewoon! Denemarken verraste, denk dat de spelen nog te hoog is.. Een medaille dan he..

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:20

Er was blijkbaar een Australische die een rechtzaak was begonnen omdat zij hoger had gescoord op de observatiewedstrijden maar een andere landgenoot die (ruim) lager had gescoord geselecteerd werd...
Daar had die presentatrice het in elk geval over toen die australische reed. Volgens mij scoorde zij ergens rond de 70%

Denk dat Patrick van der Meer ook een sterke positie heeft om dingen aan te kaarten als dat nodig mocht blijken... Zou toch wat zijn als persoonlijke voorkeuren de overhand nemen boven selectiecriteria?

Imke traint overigens bij Sjef... Hij zal wel in zijn achterhoofd meenemen hoe Toots kan lopen en Patrick zal wel verrassend zijn geweest.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:29

Persoonlijke voorkeuren nemen al generaties lang de overhand boven selectiecriteria.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:35

joyce B schreef:
Er was blijkbaar een Australische die een rechtzaak was begonnen omdat zij hoger had gescoord op de observatiewedstrijden maar een andere landgenoot die (ruim) lager had gescoord geselecteerd werd...
Daar had die presentatrice het in elk geval over toen die australische reed. Volgens mij scoorde zij ergens rond de 70%

Denk dat Patrick van der Meer ook een sterke positie heeft om dingen aan te kaarten als dat nodig mocht blijken... Zou toch wat zijn als persoonlijke voorkeuren de overhand nemen boven selectiecriteria?

Imke traint overigens bij Sjef... Hij zal wel in zijn achterhoofd meenemen hoe Toots kan lopen en Patrick zal wel verrassend zijn geweest.

In Nederland ook een aantal sporters inderdaad :j

judith15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:08

Doma_clasica schreef:
De kans is erg groot dat toch Imke gaat afreizen naar de OS aangezien Sjef nauwe banden heeft met de familie Bartels.

patrick heeft alweer bewezen dat hij tot meer in staat is dan ymke, maar inderdaad je bent afhankelijk van sjef. De beste in alle klassementen moet gewoon gaan, dat is het eerlijkste

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:25

Als je nooit de kans krijgt Olympische ervaring op te doen,
kun je moeilijk aan die voorwaarden voldoen,
lijkt me een erg kromme redenering.

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:23

"Bondscoach Sjef Janssen was duidelijk. "Naast de Grand Prix telt ook de Special die zaterdag verreden wordt mee. Daarna tellen we de punten bij elkaar op en wie het hoogst scoort gaat mee. Zo houden we het klinisch en zwart/witter dan dit kan niet"."

:) Da's wel fair, toch? :)