pyrrhus schreef:Je was mij net voor! Dat wilde ik net zeggen. En kijk naar tiara en ulissa, ook daarmee doet ze bovenin mee in de lichte tour. Nogal logisch dat ze in gp nog met geen enkel ander paard heeft gepresteerd, gezien het feit dat parzival haar 1e gp paard is..... (toch best knap als je met je 1e gp paard gelijk naar de OS mag, geloof niet dat iemand hier op bokt haar dat na doet..) desalniettemin zou het bijzonder sneu zijn als ze niet kan starten op de OS, want zeg nou zelf, zonder haar heeft nederland geen schijn van kans op de OS.... zo blijkt maar weer dat het geen fiets is waar je op zit....
Lichte tour is ook geen GP, iedereen die in London gaat starten moet op het hoogste niveau (en eigenlijk hoger) zitten. Feit blijft dat er betere mensen zijn. . . kan mijn stanpunt wel blijven verdedigen maar dat is zinloos.
Als Adelinde werkelijk de enige mogelijkheid op een medaille is, moet Nederland toch maar eens gaan kijken waar het probleem ligt. Dat doen andere landen dan toch beter