Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doma_clasica schreef:Een beetje bespiering is er nog wel maar er is veel verdwenen. Ik mag aannemen dat je dat toch wel ziet.
een regelrechte schande, dat ze hem nog buiten durven laten komen... Niet meer om aan te zien dat arme scharminkel, een slachtpaard ie het geworden.
Je zou hem 5 cent geven als je hem tegen kwam. Arme, arme Totilas... Om te janken... En dan nog mishandelen ook, een scheef paard door een GP proef dwingen... Pfff... Knoop hem op! Bind hem aan de schandpaal! Zoals vroeger! Dát zal ze leren om de wonderhengst zo te mishandelen... Ayasha schreef:Doma_clasica schreef:Een beetje bespiering is er nog wel maar er is veel verdwenen. Ik mag aannemen dat je dat toch wel ziet.een regelrechte schande, dat ze hem nog buiten durven laten komen... Niet meer om aan te zien dat arme scharminkel, een slachtpaard ie het geworden.
![]()
Je zou hem 5 cent geven als je hem tegen kwam. Arme, arme Totilas... Om te janken... En dan nog mishandelen ook, een scheef paard door een GP proef dwingen... Pfff... Knoop hem op! Bind hem aan de schandpaal! Zoals vroeger! Dát zal ze leren om de wonderhengst zo te mishandelen...
jerich0 schreef:Als je overtempo rijdt zal dat ongelijke been idd minder opvallen, maar dat is geen.oplossing.
het is idd een hele situatie dat hij hulp vroeg aan sjef, maar die uitleg deed ik al en vind het correct van hem, maar om te zeggen dat hij volgens hetzelfde wordt getraind is toch mooi mis, hij loopt ontspannender dan ervoor en al deze commentaren wijzen we degelijk op een andere trainingsmethode, dus mijn hele "theorie" gaat wel zeker nog op hier. Alleen wil men dit niet zien hier, want owee ik vind een duitser beter rijden met totilas dan Gal... ik denk dat u te weinig kent over klassiek om te kunnen oordelen.
jerich0 schreef:Verder kan ik moeilijk inzien dat iedereen nu een paard ziet die sloft met de achterbenen maar dit niet ziet bij Gal, anky, cornelissen,... dat is selectief blind zijn.
jerich0 schreef:Hij is niet 100% klassiek, kan ook niet met een 100% niet-klassiek paard. Tenzij u beter kan natuurlijk?
Verder zag ik reeds verscheidene proeven waarbij het paard constant achter de loodlijn liep en die kregen bijna 90% terwijl in de FEI reglementen staat dat als een paard langer dan 10 sec achter de loodlijn loopt deze gediskwalificeerd zou moeten worden. Maarja, dan blijven die GP proeven leeg.
Verder kan ik moeilijk inzien dat iedereen nu een paard ziet die sloft met de achterbenen maar dit niet ziet bij Gal, anky, cornelissen,... dat is selectief blind zijn.
Ayasha schreef:een scheef paard door een GP proef dwingen... Pfff...