sarabande schreef:horseyfries schreef:Kan er mij nu één iemand die hier commentaar op heeft vertellen wat de andere plannen die ingediend waren inhielden, en op die manier niet dingen suggereren, maar daadwerkelijk bewijzen dat er andere en betere plannen ingediend waren die meer deden voor de minder bedeelden?
Want als die plannen niet waren ingediend, dan ligt dat dus aan de mensen die het zouden kunnen indienen. Sterker nog, heeft iemand die hier commentaar levert en zelf in Brabant woont, zelf een plan ingediend wat voorzag in betere voorzieningen voor minder bedeelden?
Hardroepen is één ding, echt iets doen is iets anders.
Even teruglezen
Ik dacht het hele topic gelezen te hebben maar als jij het antwoord op deze vraag ergens hebt gezien dan graag een quote, want ik heb het niet gezien.
Heb ook nog niemand een antwoord gehad op die vraag, dus het komt erop neer dat iedereen heel hard roept maar geen idee heeft tussen welke plannen ze konden kiezen.
Goede raad voor de volgende keer: als je zelf ook graag subsidie wilt: dien dan een plan in.
Anders lijkt het een beetje op klagen dat dokters goed verdienen als je zelf te lui was om naar school te gaan en uiteindelijk geen werk krijgt omdat je op de bank zit te wachten tot ze komen aanbellen dat ze een baantje voor je hebben.