liedje89 schreef:Ailill schreef:Absoluut niet, de dame in kwestie wijst en handelt. . . met een doel. We hebben het hier allemaal over deze dame en dus zijn we bezig met deze dame. Dat is imo meer, veel meer zelfs dan heel veel andere mensen bereiken.
We zijn inderdaad bezig met deze dame, niet met haar boodschap. Wat ik trouwens ook een vreemde nietszeggende boodschap vind, we zijn hypocriet en dan. Vast wel, wisten we toch ook wel, hoe ziet mevrouw voor zich dat we dat gaan veranderen dan??
Door een dood roze paard op rolschaatsen te zien gaat er dan ineens een knopje om?
Ik zie het anders, ik denk dat er genoeg mensen zijn die wel gaan nadenken n.a.v. haar actie's. . . de een ziet de boodschap wel, de ander ziet hem niet of denkt er anders over. Volgens mij is het wakker schudden van mensen 9 v.d. 10 keer een goed iets, omdat het mensen daadwerkelijk aan het denken zet.
Wat haar doel is met dit nieuwste project is mij ook nog een raadsel, maar ik denk dat ze met deze actie ook een statement wil maken.