juval schreef:_Summerly_ schreef:Ik hoopte eigenlijk dat Katie Walsh en Seabass zouden winnen.
ik ook.. maar 3e is ook super.
Jaaa, ze heeft het echt goed gedaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowgirl schreef:takkie_muis schreef:en toch zijn ze dolblij dat ze mee mogen rijden
Net als een formule 1 coureur ook iedere keer weer in die auto stapt.
als vliegt een paard niet in de fik
takkie_muis schreef:Wat denk je dan van die gasten die op hun motor even vier meter door de lucht vliegen en ondertussen allerlei capriolen uithalen? Dan zou ik toch liever in de National meerijden.Cowgirl schreef:
Net als een formule 1 coureur ook iedere keer weer in die auto stapt.
zelfs dat lijkt mij veiliger , je stapt zonder rolbuis ofzo op een paard. stapt ie verkeerd ligt jij ernaast en dan nog 39 andere paarden die langs je kunnen denederen of op je staanals vliegt een paard niet in de fik
_Summerly_ schreef:takkie_muis schreef:Wat denk je dan van die gasten die op hun motor even vier meter door de lucht vliegen en ondertussen allerlei capriolen uithalen? Dan zou ik toch liever in de National meerijden.zelfs dat lijkt mij veiliger , je stapt zonder rolbuis ofzo op een paard. stapt ie verkeerd ligt jij ernaast en dan nog 39 andere paarden die langs je kunnen denederen of op je staanals vliegt een paard niet in de fik
Iemand een linkje waar ik het terug kan kijken?
en zo sneu voor de eigenaar van Pete een oude vrouw en ze leek zo blij
juval schreef:according to pete fel fataly, had to be put down