Paard dekt politie agent op Ierse paardenmarkt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:49

stef schreef:
vraag me af of mensen het ook allemaal zo grappig vonden als het een willekeurige omstander betrof, en dus geen agent :?

Ik vraag me af hoe bokt zou reageren als een willekeurige bokker dit hier zou plaatsen bij VvdD over zijn of haar hengst.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:52

Billy schreef:
Gewoon een levensgevaarlijke situatie met een onopgevoede poedersuiker. Iedereen die dit hilarisch vindt, kan beter postzegels gaan verzamelen, want die snapt geen moer van hoe gevaarlijk paarden, en zeker hengsten, kunnen zijn in verkeerde handen!

Inderdaad.. :\
Willen ze zo'n tinker hengst laten, dan mogen ze hem eerst wel eens opvoeden voor ze hem meenemen op straat.. hormonen of niet.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 12:01

Ayasha schreef:
stef schreef:
vraag me af of mensen het ook allemaal zo grappig vonden als het een willekeurige omstander betrof, en dus geen agent :?

Ik vraag me af hoe bokt zou reageren als een willekeurige bokker dit hier zou plaatsen bij VvdD over zijn of haar hengst.

mwah... "denkt terug aan het topic over de tinkerhengst die op het strand was los gebroken"

:x

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 12:05

ik kan er ook niet om lachen, absurd!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 13:03

niet om 't een of 't ander.... maar voor mij is 't niet persée grappig omdat 't een agent is hoor, 't ziet er gewoon komisch uit... al was 't pipo de clown geweest, ik heb niks tegen agenten ofzo namelijk :Y)

Ja het had zeker anders af kunnen lopen, maar dat heeft het niet, dus daarom vind ik het wél grappig. Uiteraard als dit slecht was afgelopen was het allesbehalve grappig, maar dat is niet het geval en dan vind ik het er gewoom simpelweg komisch uitzien
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 06-04-12 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Re: Paard dekt politie agent op Ierse paardenmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 13:07

dat geld voor jou misschien maartje, maar ik weet 100% zeker dat erg veel mensen het JUIST grappig vinden omdat het een agent is, en dat vind ik, zacht uitgedrukt, triest.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 13:14

Weet je dat ik daar nog geen seconde aan gedacht heb!?
Ik kan me daarom ook bijna niet voorstellen dat anderen het juist dáárom leuk vinden!?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 13:26

Ik kan me er zelf ook geen voorstelling bij maken, omdat ik zelf niet zo denk, maar genoeg mensen die altijd wat te zeiken hebben op de politie en het juist grappig vinden als daar dan wat mee gebeurt...

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 20:16

heeft er iemand misschien nog die foto die ook op facebook stond?
Ik kan m niet meer vinden.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 20:37

Maartje1990 schreef:
hihaa schreef:
Grappig?????? :( Tjsonge zeg, daar kan ik toch echt niet over uit. Hebben jullie het bloed gezien in het gezicht van die man en op de grond? Neeeeeee, ik vind hier echt niets grappigs aan! Ik vind het schokkend en diep triest dat dit filmpje hier op Bokt staat. En als jullie goed kijken wordt dat paard niet geslagen. De eigenaar wordt weggestuurd omdat hij zich er, naar het lijkt, niet mee mag bemoeien, maar dan dus wel dit gebeurd.

Hoe weet je nu of dat bloed is? z'n gezicht kan gewoon heel erg rood zijn, en op de grond ja ik zie wat roods liggen, maar dat is volgens mij gewoon een rode jas of touw oid.

dat raapt een andere agent zelf nog op!!

hihaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 21:31

Had ik toch al op gereageerd dat het, als je het op groot scherm kijkt, een touw is?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 09:36

Tja een stel flinke kneuzingen en met wat pech een paar barstjes zal ie sowieso wel hebben.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 18:51

_O- Ik dacht óók dat het Photoshop was.
Briljant. _O- :')

Minx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:19

Ligt daar nou en een dikke plas bloed?
Laatst bijgewerkt door Minx2000 op 11-04-12 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Minx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:22

Onee. als je goed kijkt zie je dat het een touw is. Ik vind het alleen wel erg raar dat die vent daarnaast met zijn trainingspak en zo een tik op na geeft. Dat paard kan er toch niets aan doen. :S

8AngelEyes8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:39

Ik kan het filmpje niet zien, hij loopt steeds vast..
Vanavond maar opnieuw proberen..

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:42

Ach, een ex baas van mij heeft dat ook wel eens een keertje gehad. We hebben ons allemaal achteraf dood gelachen. Is voor omstanders heel grappig (agent of niet) voor persoon zelf minder fijn, menselijke ruggen zijn niet hiervoor gemaakt :') )

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 14:48

Jeetje wat gaat die eigenaar tekeer zeg :\

Goh het is grappig, de man houdt er niks aan over en de wereld is weer een waarschuwing rijker. Ik heb wel gelachen hoor :D

Maar het is ook waar dat deze jongen gewoon onwijs seksueel gefrustreerd is. :n maarja daar doe je niks aan (hoewel de eigenaar deze gewoon hoort te castreren)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:15

Ayasha schreef:

Ik vind jouw posts meestal erg irritant :') maar hierover kan ik alleen maar zeggen _/-\o_

Bokt doet het natuurlijk nooit fout. Hengsten van Bokkers zijn engeltjes en hebben nooit een trap onder hun ballen nodig. Klopt, de meeste hengsten die ik zie zijn inderdaad niet opgevoed. Bokkers gebruiken altijd vriendelijke bitten of bitloze hoofdstellen. Ja, daarom zaagt zo ongeveer de hele dressuurstal naast de boerderij waar mijn paard staat dat bit tot bijna aan de teugels door de bek van hun rijpaard en daarom heb ik gebroken neuzen gezien bij paarden die bitloos worden gereden. Bokkers hebben altijd zadels die perfect passen. Daarom bieden ze ook zoveel goedkope rommel aan op de Markt en kopen andere Bokkers die India-zadels gevuld met pantykousjes weer.

Zucht. Waarom lees ik dit soort topics nog? :Y)

bubbel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 19:29

Waarom slaagd een andere man het paard ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 19:42

bubbel123 schreef:
Waarom slaagd een andere man het paard ?

Omdat het paard zo braaf was.