O mijn god, wat verschrikkelijk! Echt een hel.. Arm, onschuldig diertje! Pff als ik die mensen voor me zou hebben zeg! Kokend van woede word ik hier van....
Heel veel sterkte met dit grote en vreselijke verlies...
sandra3235
Geplaatst: 04-04-12 23:12
Heel veel sterkte!
en wederom schaam ik me om tot hetzelfde menselijke ras te horen,...dit zijn toch geen mensen meer,... waar gaat het toch heen in dit land
blubdevis
Geplaatst: 04-04-12 23:14
Zn mensen zijn het leven niet waard.. wie haalt het nou in zn botte rotkop om zo iets te doen..
Pfff fijn als die dingen gebeuren in je dorp.. Je hoort zoveel verhalen over paardenmishandeling.. Kan echt niet meer.. Heel veel sterkte voor de eigenaar! Snap echt niet dat iemand het in zijn hoofd kan halen
Vreselijk, het zal je pony maar wezen. Ik heb ook een shet lopen van bijna 27, al 24 jaar bij ons. Moet er niet aan denken. Gelukkig hebben we hem s'nachts binnen en overdag onder toezicht. Belachelijk dat dit nodig is in deze wereld.
Heel veel sterkte voor de baasjes.
bello2005
Geplaatst: 05-04-12 00:05
ik snap zo'n mensen niet.. die zouden hetzelfde mee moeten maken als wat ze die pony hebben aan gedaan. en ik zou daar graag aan mee willen helpen
Het is begrijpelijk dat dit topic emoties oproept, maar ik wil jullie wel vriendelijk verzoeken om geen berichten te plaatsen waarin je gruwelijke straffen voor de dader(s) verzint. Bedankt alvast.
Nelflobo
Geplaatst: 05-04-12 01:10
Heb het ook net gehoord en op internet gelezen, vreselijk dit Te erg voor woorden...ik word hier intens verdrietig van. Doerak27: héél veel sterkte en ik hoop dat je deze ellende kan dragen.
Nies_
Geplaatst: 05-04-12 01:41
En daar woon ik dus vlakbij, fijn weer. Gelukkig staat mijn paard 's nachts op stal (en heeft de deur een zeer ingewikkelde gebruiksaanwijzing)..
Ik noem iets niet snel ziekelijk, maar dit is het toch zeker wel.. Word er gewoon misselijk van, stelletje kloteklappers.
Ik snap echt niet wat er mis is met mensen in deze wereld, ik kan op geen enkele manier voorstellen hoe dit leuk kan zijn en je hoort het zó vaak, te vaak. Wat is de lol hier aan? Ik kan er echt niet bij, gatverdamme... Wat vreselijk voor die pony, en ook voor de eigenaren om te horen dat hun pony zo aan het eind is gekomen eigenlijk, terwijl die misschien nog jaren vrolijk door had kunnen leven. Echt verschrikkelijk. We mogen geen straffen noemen, maar ik heb wel ideeën...
Wat een vreselijk bericht! Zag het net bij HvNL, ik wordt hier zo verdrietig van maar ook zo enorm kwaad! Ik hoop echt dat de dader snel wordt opgepakt!
Doerak27 wat afschuwelijk.... heb net met tranen in mijn ogen naar HvN zitten kijken. Wie doet nu zoiets vreselijks, ik hoop echt dat ze de dader oppakken.
Heel veel sterkte met dit grote verdriet.
lennie
Geplaatst: 05-04-12 06:47
Werkelijk walgelijk! Ja idd wie zo iets doet is echt zwaar gestoord en moest eenzelfde mishandeling ondergaan. Feit blijft dat deze zieke geesten in de maatschappij los blijven lopen. Dit zijn de mensen die in een psychiatrische inrichting zouden moeten BLIJVEN.
geerke
Geplaatst: 05-04-12 08:23
doerak27....heel veel sterkte,het lijkt mij echt vreselijk je lieve pony zo te moeten vinden Ik huil met je mee
Och jeetje! Hier kan ik zo vreselijk boos om worden. Als iemand me die dader zou kunnen brengen weet ik genoeg dingen om hem terug te pakken! #*@-#*&# dit maakt me echt heel agressief.
Hier word ik echt verdrietig van! Heel veel sterkte voor de eigenaren van de pony
SuusBN
Geplaatst: 05-04-12 10:55
toen ik het gisteren hoorde ben ik er heel de dag stil van geweest. Gilze ligt vlakbij, en moet eerlijk zeggen dat ik nu wel een beetje angstig ben om mijn paard buiten te laten staan...
Ik zag het gisteren op bij HvN en de tranen schoten in mijn ogen. Ik snap écht niet hoe mensen het toch verzinnen..
Doerak27, heel veel sterkte!
lillytjuh
Geplaatst: 05-04-12 15:01
Doerak27 onwijs veel sterkte met dit verlies! Ook mijn ogen schoten vol toen ik dit hoorde! Wat vreselijk! Weet niet goed wat ik er van moet zeggen zo ziekkelijk vind ik het! Ook mijn paarden staan er redelijk in de buurt, nooit bij stil gestaan dat zoiets met ze zou kunnen gebeuren! Zo zie je maar weer waar toe mensen in staat zijn! Jakkes! Ik hoop dat je het ooit een plekje kan geven, een beestje waar je al zo lang zo goed voor bent op zo'n manier moeten afstaan....... bah! Ik wens jullie echt heel veel sterkte!