Koia schreef:Ik weet dat het misschien niet al te 'glossy' is maar ik zou het leuk vinden om een keer geen bekende ruiter-interviews te zien of alweer een zoveelste artikel over hoe geweldig totilas wel niet is. Ik vind het persoonlijk veel leuker om artikelen over de 'gewone huis tuin en keuken' ruiter te lezen (van welke tak dan ook). Er zijn zat ruiters die bijzondere dingen doen met hun paard die niet algeheel bekend zijn neem ik aan? Bij een veredelde reclame folder met sportuitslagen haak ik af denk ik. Mooie fotoreportages zijn ook altijd leuk. Ik hoop wel op een lekker dik nummer waar je lang mee doet en niet binnen 10 minuten in bent uitgebladerd.
Ik heb daar ook helemaal geen interesse in, maar het kan ook anders? Hengstenstallen, fokkerijen in het buitenland, therapieën, trainingsmethodes, of meer over endurance en cross of de paarden van de koninklijke stal, military, luxe stallen weeeeeeet ik veel.
Die artikelen over welzijn, voeding en huisvesting enzo vind ik hartstikke leuk om te lezen maar dan vind ik het geen glossy en naar mijn mening zijn er al genoeg paarden welzijn bladen.