Voor dat geld komt er een dekenpasser aan huis. Heeft een hele bus vol met diverse maten printjes en kleurtjes. En die komt een deken aanmeten.
Xyris
Geplaatst: 25-03-12 13:24
Het hele lichaam vind ik nogal bizar :s ik kon niets anders als lachen... Normaal gesproken krijgen mensen zaken als dit aangemeten bij abnormale vetophopingen en vochtophopingen... Dit zou wel weer ideaal zijn voor paarden met stalbenen of na een operatie de druk op een wond te verdelen of zwelling tegen te gaan, maar anders: Bullshit. (Ja of je moet reclame willen maken met je paard :p)
Was niet de enige, sorry had het topic niet doorgelezen Ze hebben al eerder een complete site gebouwd om ons te overtuigen van een 'nieuw product', dus zou er niet van staan kijken Was toen met dat nieuw soort trailer voor paarden met trailerangst
Over wel een goed idee of niet zal ik maar even verder niets zeggen, maar ze hadden volgens mij wel wat beter na mogen denken over de plaatsing van de ritsen. Denk dat dat aan de zijkant van het been beter was geweest. Als het arme paard nu gaan lopen duwen die ritsen constant zo "in" z'n knie. Ik vind het al vreselijk vervelend als mijn rijbroek wat 'draait' en de naad over mijn knie komt, zoo'n rot gevoel!
Ik vraag me af hoe dit zich gaat uitpakken, of het daadwerkelijk zo'n succes gaat worden als de bedenker verwacht. En ach, mocht men het niet willen gebruiken waarvoor het is bedoeld... We hebben toch ook al paardzwembaden(wat zo'n gek idee nog niet is in sommige gevallen), hebben ze meteen een lekker zwempak! Kunnen ze gaan teamzwemmen, met ieder team in zijn eigen teamkleur!